پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست خبری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اجرای ویژه برنامه های طرح آرامش بهاری و ماه رمضان در ۱۲۳ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگراری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ظهر چهارشنبه ۲۴ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه های نوروزی در بقاع متبرکه از فردا، اظهار داشت: ۱۲۳ بقعه متبرکه استان در طرح آرامش بهاری و ماه رمضان میزبان مسافران و زائران حضرت رضا (ع) خواهند بود .

وی ادامه داد: ۴ هزار نیروی انسانی در بخش های مختلف از جمله هیئت امناء بقاع متبرکه، خدام، اعضای شوراهای فرهنگی قرآنی و روحانیون بومی، اعزامی و مستقر در این مدت به مردم خدمت خواهند کرد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی یکی از اقدامات فرهنگی قبل از شروع طرح، برگزاری دوره آموزشی مبلغین بومی، اعزامی و مستقر با حضور مسئولین فرهنگی و رؤسای ادارات استان اعلام کرد.

وی برپایی بیش از ۴۵ خیمه و غرفه معرفت با عناوینی همچون (کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، همه واقف باشیم، چند رسانه ای، عفاف و حجاب، قرآنی و ...) را از اقدامات برای اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اعلام کرد .

حجت الاسلام احمد زاده تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، برپایی نمایشگاه در موضوعات ایثار و شهادت، خانواده، جنگ نرم، چند رسانه ای و برگزاری خیمه های معرفت به صورت روزانه را از دیگر برنامه های اوقاف اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم مذهبی و انقلابی و تحویل سال نو، برگزاری بیش از ۱۰۰۰ سخنرانی، بیان احادیث و مراسم ادعیه، برپایی غرفه های مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور مبلغین و روحانیون و ... از دیگر برنامه ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به حضور ۱۴۰ مبلّغ بومی، اعزامی و مستقر اظهار کرد: بهره مندی از مبلغین متخصص در بخش های مختلف، برپایی خیمه های معرفت اعم از غرفه کودک، کارشناس چندرسانه ای، تربیت فرزند، اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه رمضان و برنامه های قرآنی با حضور کارشناسان حوزوی از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha