دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1076605
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
س

حوزه / امام جمعه کاشان در سفر به استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان درباره برنامه ها و ارائه راهکارهای فرهنگی اظهار داشت: مهندسی برنامه های فرهنگی کشور باید قوی، دقیق، هنرمندانه و جذاب باشد تا بتواند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن از نسل جوان و نوجوان ما دفاع نماید .

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: دستگاه های نظارتی در مسیر مبارزه با تهاجم فرهنگی باید بیشتر مراقبت نموده که به عنوان مثال به راحتی کتاب هایی که حاوی مطالب ضد دینی و ارزشی است در دسترس نباشد .

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی امام جمعه سمنان نیز در این دیدار گفت: معتقدیم برای مقابله با مشکلات فرهنگی تنها دغدغه کافی نیست و این دغدغه مندی باید نتیجه بخش باشد.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ذیل شورای فرهنگ عمومی 18 کارگروه فعال شده است که فعالترین آنها کارگروه حجاب و عفاف است، افزود: جلسات متعددی در سمنان با فعالان فرهنگی برگزار کردیم و توانستیم در بعضی از مراکز تجاری که وضعیت مناسبی نداشتند کارهای مثبتی انجام دهیم.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: با سازماندهی خواهران محجبه و همکاری موکب حضرت زینب( س) سمنان جلسات مذهبی شاد و در ایام وفات ائمه(ع) جلساتی را برگزار کردیم .

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی درپایان یادآورشد: از دیگر فعالیت های فرهنگی که در سمنان انجام شده، تشکیل گروه مشاوران مذهبی، غرفه های نقاشی کودکان، استفاده از طلّاب سمنانی مستقر در قم، برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، اردویی ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج، اداره ورزش و جوانان در مدارس است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha