دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به امضای توافق بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان، گفت: از دولت ایران اسلامی تشکر می کنیم البته پایه گذار این توافق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این توافق حکیمانه و بُرد-بُرد و به نفع ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: مسأله تقوا روشن است اما یادآوری آن بسیار مهم می باشد چراکه انسان همواره نیازمند تذکر و یادآوری است.

وی با اشاره به اینکه تقوای الهی تجلی روح دین داری است، بیان کرد: سعادت دنیا و آخرت تنها از رهگذر تقوا می گذرد. روح تقوا نیز اخلاص است. راه تقویت اخلاص براساس کلام نورانی قرآن کریم، "یادآوری روز قیامت" است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآوری یاد مرگ و قیامت را برای تربیت انسان بسیار با اهمیت معرفی کرد و گفت: در تشییع جنازه، نماز میت و فاتحه خوانی تنها برای نمایش نباشد بلکه برای یادآوری روز قیامت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه عید نوروز از اعیاد اسلامی نیست، ادامه داد: اعیاد اسلامی شامل چهار عید، "فطر، قربان، روز جمعه و غدیر خم" است اما عید نوروز، عیدی ملی می باشد و باتوجه به اینکه براساس فطرت آدمی و هماهنگ با روح اسلام است، گرامیداشت آن بسیار پسندیده می باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب به مناسبت روز درختکاری از هر ایران مطالبه کردند که سه درخت بکارد، افزود: معظم له در ادامه فرمایشات خود به حوادث اخیر درخصوص مسمویت در مدارس و اعمال اشد مجازات برای عامل را مورد تأکید قرار دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طی روزهای اخیر پارلمان اروپا بیانیه جنایتکارانه ای علیه سپاه پاسداران صادر کرد و رسما درخواست قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی را داشت، افزود: اگر نقشه ای درخصوص مسمومیت باشد، زیر سر آمریکا و دست نشانده های داخلی و خارجی آنها می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به امضای توافق بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان، گفت: از دولت ایران اسلامی تشکر می کنیم البته پایه گذار این توافق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این توافق حکیمانه و بُرد-بُرد و به نفع ملت ایران است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: برخی کشورها از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان به درد آورده اند اما بدانند نقشه های شوم آنها راه به جایی نخواهد رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت و محدودیت کشت در نقاط مختلف استان خوزستان، قول داده شد که هزینه کشت نکردن داده شود اما تاکنون به این وعده عمل نشده و از دولت و رئیس جمهور خواهشمندیم به آن عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha