یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل گفت: با این توافق ایران و عربستان نقشه و حربه دشمنان و غرب زده ها از بین رفت و رؤیای آشفته آنها به کابوس تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره استان بوشهر در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر، اظهار داشت: با توجه به مذاکرات و توافقات ایران و عربستان و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران در این توافق هر سه کشور ایران، چین و عربستان دنبال منافع خودشان هستند.

امام جمعه شبانکاره افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها بیشترین خسارت و ضربه و ضرر را توافق ایران و عربستان با میانیگری چین خواهند کرد.

وی ادامه داد: در داخل و خارج هم غرب زده ها و مخالفین و منافقین کوردل و روسیاه ضربه مهلکی بر پیکره شان وارد شده است، چرا که آنها با هزینه های هنگفت سعی در آشوب و جنجال در ایران را داشتند اما با این توافق نقشه و حربه شان از بین رفت و رؤیای آشفته تبدیل به کابوس شد.

حجت الاسلام پُردل گفت: به حول و قوه الهی ایران اسلامی از همه بحران ها عبور خواهد کرد و دشمنان و بدخواهان همانطور که در اسرائیل و فرانسه و دیگر کشورها می بینیم دچار بحران و آشفتگی خواهند شد و ایران عزیز رو به عزت و اقتدار جهانی خواهد بود.

وی با تبریک در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: روزه فوایدی زیادی از جمله تقوا و باید از این فرصت های معنوی به خوبی بهره برداری کنیم.

حجت الاسلام پُردل با تبریک سال نو، بیان کرد: در کنار خانه تکانی، خانه دلمان را نیز بتکانیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha