شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: بهترین شیوه جذب افراد برای تحصیل در حوزه‌های علمیه شیوه سنتی چهره به چهره است؛ این نوع ارتباط گیری به طور قطع در روند بهبود جذب تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی عصر امروز در جمع مدیران و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، گفت: ماه مبارک رمضان ظرفیت و بستر مناسبی برای گسترش معنویت در جامعه به ویژه در نهاد خانواده و بهترین فرصت برای جذب کیفی و شناخت کمی افراد مستعد است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: از آنجایی که در ماه مبارک رمضان تمام امور به سمت و سوی معنویت پیش می رود، حوزه‌های علمیه به عنوان پرچمداران این بستر معنوی باید در جهت جذب حداکثری تلاش مضاعفی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: پیرو آیین نامه ابلاغی در هر واحد آموزشی به عنوان یک مجموعه، شخص مدیر نقش اول امر جذب را بر عهده خواهد داشت، از این رو شایسته است هر مدیر با تمام توان و ظرفیت خود تلاش خود را برای جذب حداکثری به حد استاندارد برساند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: بهترین شیوه جذب افراد برای تحصیل در حوزه‌های علمیه شیوه سنتی چهره به چهره است؛ این نوع ارتباط گیری به طور قطع در روند بهبود جذب تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: مدیران مجموعه ها و واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه توانسته اند به خوبی با روحانیت و علمای مناطق مختلف ارتباط گیری کنند، این ارتباط گیری به یقین بستر وظرفیت تبلیغی و رسانه ای مطلوبی را ایجاد کرده و موجب می شود که جذب کیفی و کمی قابل توجهی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: در کنار تمام کارهای علمی و تربیتی، فرآیند جذب طلاب نوعی حرکت جهادی به شمار می رود، از این رو تمام تلاشهای واحدهای آموزشی برای جذب، ضرورت و لزوم این امر را بیشتر نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

انتهای پیام /

تبلیغ چهره به چهره بهترین شیوه جذب افراد به حوزه‌ علمیه است

تبلیغ چهره به چهره بهترین شیوه جذب افراد به حوزه‌ علمیه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha