شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ث

حوزه / رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، فرا رسیدن سال نو را نوید بخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده دانست و گفت: نوروز نماد تمدنی فاخر است که فرهنگ ایران اسلامی را به رخ می‌کشد.

علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان و نزول قرآن، اظهار داشت: از خداوند باری‌تعالی و دگرگون کننده جان‌ها و حال‌ها، از سویدای دل خواهانم که ضمن توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی، در سال نو، قلب‌هایمان را مهربان‌تر، دل‌هایمان را به هم نزدیک‌تر و روزگارمان را خوش‌تر و قرین آسایش و آرامش گرداند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، فرا رسیدن سال نو را نوید بخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده دانست و گفت: نوروز نماد تمدنی فاخر است که فرهنگ ایران اسلامی را به رخ می‌کشد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، همواره از گردنه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی به سربلندی و عزت عبور کرده و در سال جدید نیز برای نیل به اهداف و آرمان‌های پُرافتخار و مسرت‌آمیز گام بر می‌دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امروز همه نهادهای انقلاب اسلامی در کنار مردم برای ساختن ایران قوی ایستاده‌اند و همراهی و همیاری ارزشمند و ارزنده مردم فهیم و ولایت‌مدار کاشان با خدمتگزاران مردمی خود در شورای اسلامی شهر، قابل ستایش است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha