یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محسن اروجی

حوزه/ مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم از آماده باش کامل نیروهای امدادی استان قم در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن اروجی پیش از ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: قبل از ایام نیمه شعبان سال گذشته کارگروه امداد و درمان استان قم فعالیت خود را آغاز کرده و در ایام نوروز امسال نیز در تمامی مناطقی که اسکان مسافران و زائران وجود داشته، نیروهای امداد و درمان مستقر شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم بیان داشت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی بازدیدهای مختلفی در راستای تأیید و تأمین ایمنی محل اسکان مسافران نوروزی در استان قم صورت گرفته است.

اروجی بیان داشت: نیروهای امدادی از جمله آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در محورهای مختلف استان قم به خصوص در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران حضور دارند تا در صورت بروز حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

وی عنوان داشت: به دلیل برودت هوا و همچنین بارش باران در روزهای گذشته، اسکان در سالن‌های ورزشی و همچنین باشگاه‌های استان قم نیز راه اندازی شده که ایمنی این اماکن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم عنوان داشت: در مناطق بالادست استان به خصوص در ارتفاعات شاهد بارش برف و همچنین برودت هوا هستیم که کشاورزان می‌بایست در راستای کاهش خسارت به زمین‌های کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همه نیروهای امدادی قم تا پایان تعطیلات نوروزی در استان به صورت آماده باش کامل قرار دارند و این آمادگی وجود دارد که نیروهای امدادی برای کمک به استان‌های دیگر نیز اعزام شوند.

اروجی با بیان اینکه برخی از محورهای استان قم به دلیل بارش باران لغزنده است افزود: هموطنان و شهروندان قمی می‌بایست در این شرایط جوی، سرعت مطمئنه و همچنین مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و برای کاهش بروز حوادث احتمالی همکاری لازم را با نیروهای انتظامی داشته باشند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha