دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/حضور کاروان های راهیان نور اصفهان در یادمان شهدای هویزه

حوزه/ مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم از اعزام بیش از ۳۵۰۰ نفر از قم به راهیان نور در اسفند ۱۴۰۱ در قالب کاروان های دانشجویی، عمومی و خودروی شخصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی اصغر فلاح آبادی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ماه‌های آذر و بهمن سال گذشته بالغ بر ۱۸۰۰ دانش آموز دختر و پسر از استان قم بر اساس برنامه ریزی مشخص به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم ابراز داشت: کاروان‌های راهیان نور دانشجوی نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به مناطق عملیاتی اعزام شدند که در این مرحله بالغ بر ۱۷۰۰ دانشجو از دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی استان قم در این سفر حضور داشتند.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور عمومی در استان قم از ۲۲ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه به مناطق عملیاتی شدند که در طی این مدت، ۵ کاروان شامل ۲۱ دستگاه اتوبوس، ۹۵۰ نفر از علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کردند.

فرح آبادی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور خودروی شخصی نیز بیان داشت: این کاروان پنجمین سال اعزام خود را پشت سر می‌گذراند که در این مرحله ۶ کاروان با ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۹۰۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند و در یادمان‌های دفاع مقدس حضور یافتند.

زائران قمی اعزامی در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های مناطق عملیاتی فتح المبین، هویزه، شلمچه، نهر خیّن، معراج شهدا، پادگان شهید محمودوند و پادگان شهید زین الدین میعادگاه رزمندگان و شهدای لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بازدید می‌کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha