سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حرم

حوزه / ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، از حرم حضرت زینب (س) خواهر امام رضا(ع) از آنتن شبکه اصفهان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، هر ساله شبکه اصفهان ویژه برنامه‌ سحرگاهی با حضور علما برگزار می‌کند که امسال این وِیژه برنامه با اجرای رسالت بوذری و کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، از حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا(ع) در سحرهای ماه مبارک رمضان به‌مدت ۳۰ شب، ساعت ۳مداد از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

این برنامه شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، بازخوانی زندگی شهدا، مناجات‌خوانی، آشنایی با مساجد اصفهان، آشنایی با شاعران اصفهان، آشنایی با امام زاده‌ها و خیریه‌ها، مسابقه می‌باشد.

همچنین در ویژه برنامه «هم‌سایه با ماه»، پویش سلام بر حسین(ع) نیز شکل گرفته که محور اصلی آن عرض ارادت خاص مخاطبین روزه‌اولی برنامه به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در قالب ارسال ویدیو از لحظات خاص افطار تا سحر با جایزه کمک هزینه سفر کربلا خواهد بود.

حضرت زینب(س)، دختر امام موسی کاظم(ع) و خواهر امام رضا(ع) است و حرم ایشان در اصفهان میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) است.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و تماشای قسمت‌ها و پشت صحنه‌ها به شبکه‌های اجتماعی برنامه به آدرس bamah_tv@ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha