یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مشاوره قرآن

حوزه/ مدارس علمیه حضرت خدیجه(س) و اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه های قرآن، زن و خانواده با علاقه مندان و مراجعان می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد این روزها در محل نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی در آغازین روزهای بهار طبیعت و قرآن برپاست و علاقه مندان به عرصه قرآن و محافل قرآنی، به بازدید از غرفه ها، گپ وگفت با غرفه داران و اهالی فرهنگ و هنر و بازدید از مجموعه آثار می پردازند.

خانم گنابادی، مسئول غرفه قرآن، زن و خانواده شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با بیان این که بر اساس هم اندیشی پیش از برگزاری نمایشگاه، دو مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) و اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در نمایشگاه حضور فعالی پیدا کردند، گفت: این دو مدرسه در نمایشگاه به ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه قرآن، زن و خانواده می پردازند و موضوعات مورد نیاز مخاطب را به آنان در این محل ارائه می کنند.

وی ضمن اشاره به مجموعه آثار و دستاوردهای ارائه شده در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت ابراز کرد: کتاب ها، پایان نامه ها، فصلنامه ها و ... در عرصه موضوعات مربوط به زن و خانواده، اقتصاد، عفاف و حجاب، مشاوره و ... در فضای نمایشگاهی ارائه شده که مورد استقبال مخاطبان حاضر در نمایشگاه قرار گرفته است.

مسئول غرفه قرآن، زن و خانواده شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با بیان این که همچنین در این نمایشگاه تخته شاسی ها و پوسترهایی با محوریت افزایش جمعیت ارائه و مشاوره هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه، مباحثی از جمله مشاوره های قرآنی با اساتید حافظ قرآن، تصحیح قرائت نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی و ... نیز صورت گرفته و تلاش شده تا مخاطبان بهره مند از معارف و فضائل قرآنی در مدت حضور خود در فضای نمایشگاهی باشند.

شایان ذکر است؛ شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از جمعه ۴ تا یازدهم فروردین ماه سال جاری، در آغازین روزهای بهار قرآن، هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha