دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در جلسه شورای اعتکاف استان کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اعتکاف تمرین بندگی و عاشقی آستان ربوبی است، گفت: اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می کند، لذا باید از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در جلسه شورای اعتکاف استان کرمانشاه که امروز با حضور برخی مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد، گقت: آیین اعتکاف به عنوان موقعیت ویژه بندگی خصوصاً برای جوانان شمرده شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان این که اعتکاف تمرین بندگی و عاشقی آستان ربوبی است، افزود: اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می کند، لذا باید از آن استفاده کرد. بدانیم هر چه اسلام دستور داده ارزشمند و خوب است، زیرا اسلام عاقبت کار را در نظر می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، درباره رفتار هنجار شکنانه، تعداد اندکی بدحجاب و بی حجاب در سطح جامعه، گفت: عموم مردم تابع دین و اعتقاداتشان هستند.

عباس سروری مسئول کانون اعتکاف کرمانشاه هم با ارایه گزارشی از فرآیند برگزاری این آیین معنوی، گفت: انتظار داریم امسال استقبال خوبی از اعتکاف در شهر کرمانشاه شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: برای برگزاری اعتکاف، مسجد جامع برای خواهران و مسجد حاج شهباز خان ویژه برادران انتخاب شده اند. ضمن این که مساجد عمادالدوله، النبی(ص) طاق‌بستان و آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) هم آماده استقبال از مومنین می باشند.

مسئول کانون اعتکاف کرمانشاه در پایان گفت: این آیین معنوی در شهرستان های تابعه استان هم برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha