جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار قم

حوزه/استاندار قم گفت: نباید سرمایه‌گذار را در قم معطل روند اداری کرد، باید تلاش داشته باشیم که هرچه سریع‌تر مجوزات صادر و پاسخ استعلامات به سرمایه‌گذارها اعلام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی شاهچراغی در نشستی با مدیران اقتصادی استان، پیرامون برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال و پیگیری پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور به قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد کلان دولت حل مسائل و مشکلات مردم است گفت: نباید سرمایه‌گذار را در قم معطل روند اداری کرد، باید تلاش داشته باشیم که هرچه سریع‌تر مجوزات صادر و پاسخ استعلامات به سرمایه‌گذارها اعلام شود.

وی با بیان اینکه باید در بحث اشتغال‌زایی به نکات مختلف توجه شود، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در استان دنبال می‌شود، بحث مسکن کارگری است چراکه مسافت طولانی که کارگران تا شهرک‌های صنعتی طی می‌کنند مشکلات بسیاری را درپی دارد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه باید در سال جدید بانک‌ها نیز ورود جدی‌تر در حوزه پرداخت تسهیلات داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اتفاق مثبتی در استان رقم بزنیم که تمام مردم از آن منفعت کسب کنند، باید در حوزه‌های مختلف اقتصادی ورود جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولین قدم در سال جدید باید رفع موانع برای سرمایه‌گذاران باشد، تصریح کرد: همچنین باید برنامه‌ریزی مناسب برای سفر دوم رئیس جمهور به قم نیز انجام شود.

استاندار قم افزود: می‌توان از سفر دوم رئیس جمهور به استان، بهره‌های بسیاری کسب کرد ولی گاها نتیجه برخی از مصوبات سفر در سال‌های آینده و حتی دولت‌های بعدی مشخص خواهد شد، ولی هدف اصلی افزایش خدمت‌رسانی به مردم است.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha