شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ امام جمعه اهل سنت سیراف با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز زنده شدن اسلام است، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی از مقتدرترین نظام هاست که در برابر استکبار ایستاده و متکی به استقامت نیروهای عظیم مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شیخ حسین افروز امام جمعه اهل سنت سیراف امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت سیراف با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز حکومت الله در ایران سرافراز است، افزود: مردم ایران در این روز با خدای خود عهد بستند و با بنیانگذار کشور جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) بیعت کردند که دست مزدوران را از سرزمین ایران اسلامی کوتاه بماند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند مبارک باد این روز بر ملت ایران و باید این اثر الهی با قدر و قاطعیت حفظ شود و نگذارید بقایای رژیم متعفن چشم طمع به این سرزمین و به هویت ایران اسلامی صدمه ای وارد کنند.

افروز با بیان اینکه مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند، افزود: ۱۲ فروردین روزی است که ملت بزرگ و انقلابی ایران منافع سلطه‌گران جهان را با چالش مواجه کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز زنده شدن اسلام است، خاطرنشان کرد: روز جمهوری اسلامی از مهم و پربرکت و تعیین کننده ترین روزهای تاریخ است و امروز نظام جمهوری اسلامی از مقتدرترین نظام هاست که در برابر استکبار ایستاده و متکی به استقامت نیروهای عظیم مردمی است.

امام جمعه اهل سنت سیراف گفت: یوم الله ۱۲ فروردین روز وحدت و اتحاد ملی، عزت، استقلال و آزادی مردم غیور و قدرشناس ایران است که برای حفظ ارزش‌های دینی خون دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha