پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1078729
۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
12 فروردین

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: باید ۱۲ فروردین را عید ملی ایرانیان دانست زیرا در این روز حاکمیت اسلام در این کشور تحکیم و تثبیت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت شهرستان سنندج ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید ۱۲ فروردین را عید ملی ایرانیان دانست، زیرا در این روز حاکمیت اسلام در این کشور تحکیم و تثبیت شد.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه ضمن تسلیت شهادت پاسدار میلاد حیدری به دست رژیم صهیونیستی در سوریه اظهار کرد: این جنایت اولین و آخرین جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت های مسلمان و رزمندگان اسلام نخواهد بود با این وجود دیر یا زود انتقام خون این عزیزان گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: بنده به نمایندگی از مردم کردستان به ویژه روحانیون و طلاب این مصیبت و حادثه را به خانواده شهید حیدری تسلیت عرض می کنم.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه دشمن در بُعد فرهنگی همواره علیه ملت ایران برنامه دارد، گفت: چند ماهی است که تمام دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای دشمن بر روی موضوع حجاب و پوشش زنان مسلمان به ویژه بانوان ایرانی کار می کنند و تلاش دارند که این فرهنگ ملی و مذهبی را از جامعه جدا کنند بنابراین باید همه در این‌باره هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: البته در این میان از نهادهای فرهنگی که در مقابل هجمه های دشمن به نوعی منفعل عمل می کنند گله‌مند هستیم و انتظار داریم که منفعلانه رفتار نکنند، زیرا دشمن برنامه های ضد فرهنگی بسیاری علیه جمهوری اسلامی در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha