شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوادث جاده ای

حوزه/ سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در فصل زمستان سال گذشته ۷ مورد در تصادفات شهری و ۲۹ مورد در تصادفات جاده‌ای قم فوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عزت‌اله بهزادی‌نیا در گفت وگو با خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ استان در زمستان ۱۴۰۱ پرداخت و اظهار داشت: در فصل زمستان تعداد کل تماس‌های گرفته‌شده ۷۴ هزار و ۱۸۳ مورد، تعداد کل مأموریت‌ها ۲۸ هزار و ۳۶۱ مورد و تعداد کل مدد جویان ۲۵ هزار و ۵۱۳ مورد بوده است.

وی با اشاره به آمار تصادفات و فوتی‌های زمستان سال گذشته گفت: تعداد تصادفات شهری و جاده‌ای در سال گذشته چهار هزار و ۷۲۲ مورد بوده که از این تعداد سه هزار و ۷۶۱ مورد و تعداد تصادفات جاده‌ای هزار و یازده مورد بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تعداد کل مصدومین تصادفات شهری و جاده‌ای شش هزار و ۲۲۲ مورد بوده که از این تعداد چهار هزار و ۶۲۴ مورد مربوط به تصادفات شهری و هزار و ۵۹۸ مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است؛ همچنین در فصل زمستان سال گذشته هفت مورد در تصادفات شهری و ۲۹ مورد در تصادفات جاده‌ای فوت کرده‌اند.

بهزادی نیا در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات اورژانس ۱۱۵ در ایام نیمه شعبان پرداخت و عنوان کرد: در این ایام تعداد تماس‌های گرفته‌شده با اورژانس ۲ هزار ۱۵۶ مورد بوده که از این تعداد ۱۱۸ مورد منجر به مأموریت شده و ۴۳ مورد درمان در محل و ۵۳ مورد انتقال به مراکز درمانی داشته‌ایم.

سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان نیروهای پرتلاش اورژانس با ۷۸ آمبولانس و ۴۰ موتورلانس از مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران به زائران و همشهریان عزیز قمی خدمات ارائه درمانی کردند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha