یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ز

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کاشان از حضور خودجوش مردم و نهادها در میدان اجرای امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، کریم اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان در پیان قدردانی از مردم آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

با سلام و تحیت خدمت همه مردم دارالمومنین و شریف و فهیم منطقه فرهنگی و گردشگری کاشان و عرض تبریک آغاز بهار طبیعت و سال ۱۴۰۲ که امسال همزمان با بهار قرآن بوده است.

خدا قوت به همه زنان و مردانی که در ایام بهار طبیعت و بهار دلها با صبوری و شهامت و بدون هیچ چشم داشتی برای احیاء بزرگترین واجب الهی (امر به معروف و نهی از منکر) لباس خدمت پوشیدند و عاشقانه زمینه سازی ظهور مولای غائبشان را فراهم نمودند، چرا که امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق عملی جهاد فی سبیل الله و جلوه احیاء تمام خوبی ها در شرایط امروز جامعه است.

در این روزها به جهت احیاء واجب فراموش شده برخی از آمرین به معروف و ناهیان از منکرچه بسا تحمل ناملایمتی نمودند و یا آسیب دیده و یا در ملاء عام مورد تمسخر و تحقیر قرار گرفتند، اما باید گفت: عاشق وصال الهی نه تنها در راه وصال به معشوق خود خسته نخواهد شد، بلکه هر ناملایمتی در این مسیر را بهره ای برای تقرب به ذات لایزال معبود خود به حساب خواهد آورد.

چه خوش درخشیدند، افرادی که در صحنه جنگ ترکیبی جهت خنثی سازی نقشه براندازان در میدان مسائل فرهنگی در کل شهرستان کاشان چه در اماکن تاریخی؛ تفرجگاه ها؛ اماکن تجاری و ... با توکل بر خداوند متعال و دوری از یاس و ناامیدی به احیاء فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و الگویی در سطح استان اصفهان و بعضا در سطح ایران عزیز اسلامی گردیدند.

اینجانب بر خود لازم می دانم به عنوان کوچکترین خادم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دارالمومنین کاشان از کلیه مردم و عزیزان پای کار و همیشه در صحنه به ویژه موسسات،مجموعه ها و گروه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی که امسال با روزه داری به صورت خودجوش و آتش به اختیار با سازماندهی بسیار خوب پا به عرصه میدان نهادند و اقدام به فعالیت های مختلف در این راستا نمودند و همچنین مسئولین همراه و حامیان معنوی و مادی برنامه های ستاد، کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورده و در پایان کمال درجات معنوی در این ماه عزیز را از خداوند متعال برای شما خواهان و خواستار باشم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha