سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجاب و عفت فاطمی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان گفت: همایشی تحت عنوان "عفت و حجاب فاطمی" با محوریت مطالبه‌گری مسئله عفاف و حجاب در مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله حجاب و عفاف، اظهار داشت: حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله‌ قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ اول، دستگاه‌های دولتی و مدیران ‌نسبت به آن مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین وصیت‌های شهدا، توجه به حجاب و عفاف در جامعه است، گفت: در وصیت‌ نامه‌های شهدا بارها مشاهده کرده‌ایم که درباره‌ حجاب توصیه شده و این تأکیدی بر این مسئله است که حجاب، یک حکم دینی می‌باشد و لذا این آرمان شهیدان نباید فراموش شود.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و تلاش دشمن برای مبارزه علیه حجاب، یادآور شد: متأسفانه مدتی است که در جامعه شاهد برخی هنجار شکنی‌ها توسط عده‌ای هستیم که حریم جامعه بانوان را هدف گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در کشور امام زمان(عج) باید احکام الهی، همانند عفاف و حجاب مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در همین راستا همایشی تحت عنوان "عفت و حجاب فاطمی" با محوریت مطالبه‌گری مسئله عفاف و حجاب در مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام امیری افزود: زمان این مراسم فردا سه شنبه، ۱۵ فروردین از ساعت ۱۶ خواهد بود و محل آن نیز در داخل مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha