دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
منصور شکرالهی

حوزه/ نماینده مردم کهنوج در مجلس بخش عظیمی از معلمان در شب عید بابت نحوه اجرای رتبه‌بندی نارضایتی‌هایی داشتند که ما بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، منصور شکرالهی، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ فرودین) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخش مهمی از رتبه‌بندی و امتیازدهی‌ها درست اجرا نشده است و در این موضوع دولت باید یکپارچه پاسخگو باشد و تنها نمی‌توانیم یک بخش از دولت را مقصر بدانیم.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش نیز گفت: این موضوع در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و از این کمیسیون بابت دقت نظر در این موضوع تشکر می‌کنم، همچنین بحث مشکلات فرهنگیان در استان کرمان نیز در استانداری با دقت مورد بررسی قرار گرفته و از این بابت از استاندار محترم قدردانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: بحث رتبه‌بندی و مشکلات آن باید در سال جاری حل شود چرا که بخش عظیمی از معلمان در شب عید بابت مشکلات معیشتی ناشی از اجرای ناصحیح رتبه‌بندی ناراضی بودند و ما همه بابت این اتفاق عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha