جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اولین جلسه شورای معاونان حوزه علمیه قم با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ اولین جلسه شورای معاونان حوزه علمیه قم با حضور آیت الله اعرافی در سال جدید در محل دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در اولین جلسه شورای معاونان حوزه علمیه قم در سال جدید که در محل دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد به جایگاه عظیم حوزه علمیه قم اشاره کرد و به مسائل و موضوعات مهم پرداخت و گفت: با توجه به جایگاه حوزه علمیه قم، با هماهنگی و هم افزایی واحدهای ذیربط، در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تحولی حوزه علمیه قم، تسریع شود.

مدیر حوزه های علمیه افزود: ادامه جلسات کارشناسی با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف طرح جدید دروس سطوح عالی حوزه علمیه قم با حضور اساتید و صاحب‌نظران، به گونه ای که اصلاحات لازم نسبت به طرح مذکور تا قبل از سال تحصیلی جدید پیشنهاد و اعمال گردد.

بازنگری طرح مراکز هدایت علمی و تربیتی با هدف انجام اصلاحات و حمایت های لازم؛ اهتمام و پیگیری نسبت به طرح ساماندهی طلاب حوزه علمیه قم؛ تدوین آیین نامه هدفمندی شهریه اساتید حوزه علمیه قم؛ ایجاد و توسعه بسترهای لازم در حوزه علمیه قم جهت پرورش نخبگان حوزوی از دیگر تاکیداتی بود که عضو شورای عالی حوزه های علمیه به اهتمام آنها تأکید داشت.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر همتیان معاون سطوح عالی، خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم نیز گزارشی از وضعیت سطوح عالی حوزه علمیه قم ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha