جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام افکار

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ضمن ارائه گزارشی از گروه های تبلیغی فعال در این حوزه، از فعالیت ۲۴۵ گروه جهادی با بیش از ۶ هزار جهادگر خواهر و برادر با تخصص های گوناگون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام حسن افکار، رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام افکار، رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت بیش از ۱۸۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، بر ظرفیت های بسزا و شایان توجه حوزه علمیه خراسان در این زمینه اشاره و عنوان کرد: می بایست از ظرفیت حوزه علمیه خراسان در راستای اهداف متعالی این حوزه استفاده شود.

رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان به ظرفیت پذیری مسجد اشاره کرد و برای همکاری و بهره برداری از عرصه های موجود اعلام آمادگی نمود.

وی به ضرورت و اهمیت ارتباط با نسل نوجوان و جوان و استفاده از ظرفیت طلاب آموزش دیده در این عرصه مهم اشاره و ابراز کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب و دشمنی با استکبار جهانی باید بیش از پیش برای نسل جوان تبیین شود.

همچنین در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جلال منتظری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ضمن ارائه گزارشی از گروه های تبلیغی فعال در این حوزه، از فعالیت ۲۴۵ گروه جهادی با بیش از ۶ هزار جهادگر خواهر و برادر با تخصص های گوناگون خبر داد.

وی همکاری فی ما بین را مبارک و خوب توصیف کرد که برپایه این همکاری، ظرفیت های خوبی می تواند ظهور و بروز نموده و محقق شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha