دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فقیه

حوزه / بازیگر سریال «آتش و باد» گفت: ساخت کارهایی مثل آتش و باد جزو الزامات است زیرا در آن فرهنگی بومی و ملی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مهدی فقیه بازیگر سریال آتش و باد در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: ساخت سریال‌هایی نظیر«آتش و باد» جزو الزامات تولید در رسانه ملی هستند زیرا به واسطه چنین کارهایی مردم با فرهنگ و اعتقادات دیگر مردم آشنا می‌شوند.

وی افزود: این سریال جدا از اینکه دارای داستانی جذاب و زیباست از کارگردانی و فیلمنامه خوبی نیز بهره برده است. برای همین آنچه در فیلم گفته می‌شود بر دل و جان تماشاگر نشسته و با آن ارتباط برقرار می‌کند. درضمن در این فیلم به هیچ وجه تلاش نشده پیام و مفهوم همه ارزشمند «آتش و باد» به صورت مستقیم به بیننده منتقل شود بلکه قصه خود این کار را انجام می‌دهد.

این بازیگر تأکید کرد: ساخت سریال‌های جذابی نظیر «آتش و باد» بسیاری از مردم را که از رسانه ملی دور شده بودند را مجدد به تلویزیون بازگرداند. این اقدام باید بارها و بارها تکرار شود تا مردم کمتر رو به سمت برنامه‌های مخرب ماهواره بیاورند. این اقدام بهترین عملکردی است که در عرضه جنگ نرم می‌توان انجام داد.

فقیه تأکید کرد: کشور تنها تهران نیست بلکه گوشه گوشه این سرزمین دارای زیبایی‌های فرهنگی و اعتقادی است. برای همین باید در تولیدات نمایشی به قصه اقوام توجه ویژه داشت البته فیلمسازی که می‌خواهد در این عرصه قدم بردارد باید با این حوزه آشنا باشد. راه رسیدن به این خواسته نیز تحقیق و مطالعه فراوان است.

وی در پایان گفت: در زمان فیلمبرداری سریال «آتش و باد» ما دوست بسیار خوبی را از دست دادیم. آقای کریم اکبری مبارکه متأسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت. او جدا از اینکه یک هنرمند بسیار ارزشمند بود انسانی شریف نیز که همه به او احترام می‌گذاشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدمجیدمیرموسوی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    بسیارخوب البته کمی خسته کننده دربعضی سکانسها