شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده راهپیمایی روز جهانی قدس را یک مانور اقتدار دانست و گفت: بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امروز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس و نماز عیدفطر هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، راهپیمایی روز جهانی قدس را یک مانور اقتدار دانست و اظهارداشت: بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

وی، روز جهانی قدس را متعلق به تمامی مسلمین جهان دانست و عنوان کرد: هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا می‌کند در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

امام جمعه بندرعباس، ضمن تأکید بر برگزاری مردم پایه راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: برگزاری مراسمات با محوریت مردم به مراتب دارای کیفیت بالاتری است به همین جهت باید در برپایی این‌گونه مراسمات از ظرفیت مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، دستگاه‌های نظام اسلامی باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه‌های مختلف پرنگ‌تر شود، گفت: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی باید برای اجرای برنامه‌ها و مناسبات، برای مردم یک نقش ویژه‌ای تعریف کنند و اقدام به پشتیبانی از برنامه‌های مردمی کنند.

وی، روز قدس را یکی از عواملی دانست که باعث تولید قدرت در کشور می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی با تمام امکانات خود برای برپایی راهپیمایی روز قدس با برنامه‌ریزی ورود کنند تا صدای ضد استکباری مردم ایران در سطح جهان طنین‌انداز شود.

در پایان این جلسه از اعضای برتر عضو ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید فطر توسط نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha