دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش ۳۳۰ طلبه جدید در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

اکرم مهرابی،معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از خواهران علاقمند به حوزه علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: حوزه علمیه خواهران لرستان ظرفیت پذیرش ۳۳۰ بانوی طلبه را دارد.

وی با بین اینکه برای پذیرش حداکثری از خواهران علاقمند به حوزه علمیه لرستان تبلیغات چهره به چهره، میدانی و رسانه ای از زمان ثبت نام آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: سفیران رضوان و همه طلاب و اساتید فعال حوزه علمیه خواهران لرستان تبلیغات و اطلاع رسانی های لازم درباره نحوه و شرایط ثبت نام را برای علاقمندان تشریح می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خاطر نشان کرد: ۳۰۰ طلبه در سطح ۲ و ۳۰ طلبه در سطح ۳ در ۳ رشته تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام (گرایش امامت) در مدارس علمیه خواهران لرستان پذیرش خواهند شد.

مهرابی در پایان بر تبلیغ و اطلاع رسانی های جهادی و مستمر برای پذیرش حداکثری خواهران برای ورود به حوزه علمیه لرستان تاکید کرد و گفت: امید می رود نهادهای دینی، فرهنگی، بسیجی و رسانه ای ما را در پذیرش خواهران علاقمند یاری دهند تا شاهد پویایی تهذیبی و نشاط علمی بیش از پیش در حوزه خواهران باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha