شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی گفت: خانواده عنصر کلیدی جامعه است و حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی در شناساندن خانواده در سطح جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان دیدار و گفت و گو کرد .

حجت الاسلام رجبی بیان کرد: خانواده، عنصر کلیدی در جامعه است و حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی در شناساندن خانواده در سطح جامعه دارد، لذا همه ارگان ها و نهادهای فرهنگی باید به کمک حوزه علمیه خواهران بپردازند تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم .

وی ادامه داد: طبق روال سال های گذشته بسیج طلاب دارای یک برنامه مشخص است که بعد از بررسی به برخی از ارگان ها از جمله حوزه علمیه خواهران ابلاغ و تا پایان سال این برنامه ها اجرا می شود .

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی تصریح کرد: ما نیازمند حضور خواهران طلبه در مباحث اجتماعی و حمایت و پشتیبانی آن ها هستیم .

در ادامه خانم وکیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی ضمن قدردانی از حضور حجت الاسلام رجبی و خانم مویدی خاطر نشان کرد: بسیج طلاب مانند یک بازو و پشتیبان قوی برای حوزه علمیه خواهران بوده و هست .

وی ادامه داد: تا آنجا که ممکن است برنامه ها را بصورت مشترک انجام دهیم تا هم غنای کیفی کار بالا رود و موازی کاری نشود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی بیان کرد: دستور کار ما در چندماه اخیر پذیرش حوزه های علمیه است و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم طلبه های خوبی را جذب کنیم. هرچه کمیت بیشتر باشد قطعا کیفیت بهتری را هم شاهد خواهیم بود.

خانواده عنصر کلیدی جامعه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha