چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر شورورزی

حوزه/ مدیر مراکز مشاوره اسلامی سماح حوزه‌های علمیه گفت: مردم ایران تشنه مشاوره‌های قرآن بنیان است چرا که این مشاوره‌ها با فطرت انسان سازگاری دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر شورورزی در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  اظهار داشت: مشاوره‌های قرآن بنیان یک ایده و کار جالبی است که در نوع خودش کم‌نظیر است.

وی با بیان این که مشاوره‌هایی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود، تخصصی است، ابراز داشت: علاوه بر این فضای مناسب و فنی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داده شده است که بر کیفیت کار افزوده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شورورزی بیان داشت: اقدام خوب دیگری که صورت‌گرفته مشاوران در حیطه‌ها و موضوعات تخصصی خودشان مشاوره ارائه می‌دهند که این نیز در نوع خود قابل‌توجه بوده و به ارائه مشاوره‌های صحیح کمک می‌کند.

وی با بیان این که مشاوران قرآن بنیان آگاهی‌های خوبی در خصوص فضاهای دینی دارند، تصریح کرد: فضاهای دینی در مشاوره‌های قرآن بنیان موج می‌زند که در سایر مشاوره‌ها این موضوع دیده نمی‌شود.

مدیر مراکز مشاوره اسلامی سماح حوزه‌های علمیه ابراز داشت: یکی از ایرادات نمایشگاه این است که علاوه بر مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم سایر نهادها هم مشاوره دارند که بهتر است این مشاوره‌ها تنها در یک بخش و زیر نظر یک مؤسسه یا سازمان باشد.

وی افزود: پیشنهادی که من دارم این که علاوه بر موضوعات فعلی، مشاوره‌های حفظ قرآن نیز در سال‌های آینده اضافه شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شورورزی خاطرنشان کرد: مردم ایران تشنه مشاوره‌های قرآن بنیان است چرا که این مشاوره‌ها با فطرت انسان سازگاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha