دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدس

حوزه/ سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و سازمان بسیج مستضعفین بیانیه را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ ... (اسراء / ۱)

آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.

از آن زمان که غده‌ چرکین صهیونیسم در سینه‌ خاورمیانه ریشه زد و قبله‌ نخست مسلمانان در زیر فشار چکمه‌های سربازان صهیون به اسارت رفت، مقدّرات کشورهای مسلمان منطقه عموماً در قبضه‌ قدرت اسرائیلیان قرار گرفت و اقدامات جنایتکارانه‌ آنان عزت و شرف مسلمانان را لگدمال نمود. لیکن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بساط توسعه‌طلبی‌های رژیم اشغالگر را برهم زد و موجی از بیداری را در امت اسلامی برانگیخت و روح پایداری و ایستادگی در برابر این رژیم را در کالبد ناامید و خسته مردم منطقه دمید

امروز که خیزش های اسلامی در منطقه، انزوای بیش از پیش این رژیم منفور را به ارمغان آورده است و حامیان غربی آن، هم اکنون با بحران های داخلی فراوان دست به گریبانند، روز به روز عرصه بر صهیونیستها تنگ تر خواهدشد و ان شاء ا... بزودی موجبات اضمحلال و نابودی این دشمنان عنود اسلام و مسلمین فراهم می گردد.

اینک ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی در برهه‌ای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و محور مقاومت جهان اسلام را دارد ، با شناخت درست و درک لحظه‌ها و بصیرت‌ خود، پرشورتر از سال‌های قبل نسبت به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام، همصدا و همدل با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی خواهند خروشید و فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

از این رو بسیجیان جان بر کف همسو با سایر اقشار مختلف مردم در آستانه روز جهانی قدس جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، همگام با مردم خداجوی ایران عزیز اسلامی با حضوری منسجم و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و آزادی قدس شریف را فریاد خواهیم زد و باور داریم که با فریادهای حق‌طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی که خیلی نزدیک است، آرمان امام راحل (ره) مبنی بر آزادی قدس را شاهد خواهیم بود.

سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha