سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1081163
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه / نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل کار هوشمندانه‌ای بود و اگر این نام‌گذاری صورت نمی‌گرفت اسرائیل شعار نیل تا فرات را عملیاتی می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه عبادی و سیاسی جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اینکه حب و جاه طلبی دنیا انسان را از بین می برد،اظهار کرد: مال و ثروت خوب است اما باید انفاق کند، خمس و زکات دهد از مسیر حلال درست بدست آید و در مسیر درست هزینه شود، مبادا مال و فرزند، شما را از یاد خدا غافل کند.

وی با بیان اینکه امروزه مسئله رشد منفی جمعیت یک معضل بزرگ است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که رشد جمعیت تقویت شود؛ امروز دچار یک خسران هستیم به نام کمبود جمعیت، برخی ها نیز فرزندان خود را در مسیر دین و اسلام تربیت نمی کنند و مشاهده می کنیم برخی از فرزندان درفضای ولنگار مجازی سیر می‌کنند و آنجا تربیت می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به مسئله انفاق اشاره کرد و گفت: انفاق آثار خود را در زندگی ما به جای میگذارد، و در تربیت فرزندان بسیار موثر است، فرزندان بر گردن والدین حق دارند و فردای قیامت ممکن است والدین را مواخذه کنند، پس باید در تربیت فرزندان دقت کنیم.

وی به انجام واجبات و ترک محرمات اشاره کرد و گفت: تقوای فردی و اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز جمعه امروز به روز قدس اشاره کرد و گفت: حضور حماسی شما نشان دهنده ضعف و رو به پایان بودن استکبار است.

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه اسرائیل خبیث ترین رژیم است که دست به هر جنایتی می زند گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل کار هوشمندانه‌ای بود و اگر این نام‌گذاری صورت نمی‌گرفت اسرائیل شعار نیل تا فرات را عملیاتی می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رژیم صهیونیستی اگر با غزه می جنگد یعنی با ایران می جنگد، اگر با فلسطین می جنگد یعنی با ایران می جنگد و آنها خود اذعان به نابودی خود می کنند.

وی با بیان اینکه به یاری خداوند سقوط اسرائل حتمی است، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس ثابت کرد که افول رژیم کودک‌کش حتمی است.

وی به حضور حماسی مردم یاسوج و سایر شهر های استان در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: این حضور آگاهانه یعنی بصیرت، اقشار مختلف مردم در سنین مختلف که در این مراسم حضور داشتند.

وی به ۲۹ فروردین ماه، روز نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: از برادران ارتشی تقدیر و تشکر می کنیم، امروز ارتش ما مقتدر و باعزت است؛ هر سرزمینی نیروی نظامی نداشته باشد محکوم به شکست است، امروز نیروی های نظامی ما ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

خطیب جمعه یاسوج ارتش و سپاه را دو بال قدرتمند نظامی ایران اسلامی دانست.

وی از حضور باشکوه گسترده مردم به ویژه جوانان در مراسم شب‌های احیاء قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم تبلیغات دشمن برای اینکه جوانان را از محافل دینی و مذهبی دور نگه دارند اما شاهد حضور باشکوه آنها در مراسمات احیاء بودیم

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از حافظان نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha