شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گواهی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: نابودی اسرائیل حتمی است و تحول در نظام تک قطبی به سمت نظام چند قطبی در حال حرکت است و شتاب انفجار درونی در اسرائیل فزونی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده اند هر جا که به حضور آنان نیاز است، با قدرت و بصیرت وارد میدان می‌شوند و این مهم را از پیروزی انقلاب اسلامی و دستور امام راحل مبنی بر حضور در راهپیمایی روز قدس، ثابت کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: دشمنان اسلام به سردکردگی انگلیس تلاش کردند تا پایگاهی را در خاور میانه برای خود ایجاد کنند از این رو رژیم غاصب اسرائیل را تحریک کردند تا سرزمین قدس را برای این نیت کثیف اشغال کنند،امروز خاور میانه برای استکبار جهانی بسیار مهم است و تسلط جدی بر انرژی آن برای آنها حادز اهمیت است.

وی اظهار کرد: کشورهای غربی از سالیان گذشته تا کنون به دنبال ایجاد پایگاهی در این منطقه بودند به این منظور مردم فلسطینی از زادگاه و موطن خود بیرون راندند غافل ازاین که با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، آرمان فلسطین بار دیگر زنده می‌شود.

گواهی، پیروزی انقلاب اسلامی را یک خطری بزرگ برای زیاده‌خواهی کشورهای استکباری اعلام کرد و افزود: کشورهای غربی و استکباری در گفتار خود بیان کرده اند که انقلاب اسلامی زلزله ای غیر قابل پیش بینی برای سلطنت طلبان و مستکبرین است از این رو از تمامی ابزارهای خود برای نابودی این انقلاب استفاده می‌کنند ولی هر با با پذیرش شکست مواجه شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی اکنون بدون هزینه، نقش حاکمیتی خود را در منطقه حفظ کرده است و با پشتیبانی از کشورهای حوزه مقاومت، قوت قلب برای مسلمانان منطقه و تمامی آزادیخواهان جهان شده است.

وی از کشاندن درگیری و جنگ در کشورهای اسلامی به عنوان راهبرد اسرائیل کودک کش یاد کرد و افزود: ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی، یکی از اقداماتی است که رژیم جعلی صهیونیستی سخت به دنبال آن است تا با ایجاد جنگ و دشمنی، وحدت مسلمانان برای مقابله با اسرائیل از بین رود.

گواهی با اشاره به جنگ نرم دشمنان عنوان کرد: باید مراقب جنگ نرم دشمنان باشیم و فرهنگ های غنی ما مانند عاشورا و مهدویت خدشه دار نگردد و موتور محرک این ها یعنی ولایت فقیه توسط دشمنان هدف قرار گرفته است و آنها به این اذعان دارند که اگر این عمود خیمه را هدف قرار بدهند می توانند اهداف پلید خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر فلسطینی ها و جریان مقاومت در مواجهه با استکبار گفت: زمانی جوانان فلسطینی سنگ در دست داشتند اما اکنون مجهز به انواع سلاح ها شده اند و امروز فریاد مظلومیت آنان باعث شده تا تمام دنیا برای پیروزی این ملت تجمع و راهپیمایی کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: نابودی اسرائیل حتمی است و تحول در نظام تک قطبی به سمت نظام چند قطبی در حال حرکت است و شتاب انفجار درونی در اسرائیل فزونی گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha