سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ استاد حوزه علمیه تهران با ارائه پیشنهادی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه قرآن به مسئولان برگزاری، گفت:  چقدر خوب بود نمایشگاه قرآن در ماه های قبل از ماه رمضان برگزار می شد. چه اشکالی دارد نمایشگاه قرآن از شب نیمه شعبان شروع شود تا با استقبال خوب قرآنی به استقبال ماه رمضان رفت.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری مدیر مدرسه علمیه دارالسلام تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با طرح این سؤال که چرا نباید نمایشگاه قرآن از اول ماه مبارک رمضان برگزار شود اظهار داشت: یکی از گلایه هایی که می توان به دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قرآن داشت این است که چرا نمایشگاه قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان شروع نمی شود. حتی می توان برگزاری نمایشگاه را قبل از ماه رمضان آغاز کرد تا افرادی از شهرهای دیگر برای بازدید نمایشگاه به تهران می آیند مشکلی برای روزه آنان پیش نیاید.

مدیر مدرسه دارالسلام تهران با بیان اینکه بهتر است نمایشگاه قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شود، اظهار کرد: بنده شنیده ام در بعضی از کشورهای اسلامی نمایشگاه هایی به این شکل دایر می شود که از اول ماه مبارک رمضان شروع می شود و حتی در برخی از موارد نمایشگاه های دائمی قرآن برای عرضه محصولات قرآنی وجود دارد.

وی ادامه داد: انسان با حضور در نمایشگاه قرآن می بینید که بازدید کنندگان با علاقه مندی به اسلام و نشاط و رعایت اصول اسلامی و اخلاقی از این رویداد قرآنی استقبال می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسکندری اظهار کرد: یکی از ویژگی های نمایشگاه قرآن حضور خانوادگی بازیدکنندگان است که افراد با تمام اعضای خانواده بصورت هماهنگ در نمایشگاه قرآنی شرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه تهران با ارائه پیشنهادی در مورد زمان برگزاری نمایشگاه قرآن به مسئولان برگزاری، خاطرنشان کرد: چقدر خوب بود نمایشگاه قرآن در ماه های قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می شد. چه اشکالی دارد نمایشگاه قرآن از شب نیمه شعبان شروع شود تا با استقبال خوب قرآنی به استقبال ماه مبارک رمضان رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha