شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1081702
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
ثبت‌نام اردوهای زیارتی و سیاحتی خانوادگی در اردیبهشت ماه

حوزه/ثبت‌نام اردوهای خانوادگی در قالب اردوهای زیارتی در بازه زمانی ۷ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام اردوهای خانوادگی در قالب اردوهای زیارتی و سیاحتی در بازه زمانی ۷ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.

بر اساس این گزارش: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه سخا، پنل شخصی، بخش خدمات فرهنگی / اردوهای خانوادگی مراجعه کنند.

گفتنی است: در این مرحله از ثبت‌نام فقط بازه زمانی ۷ تا ۳۱ اردیبهشت، قابل‌مشاهده و انتخاب است؛ همچنین اردوی خانوادگی مشهد (مجتمع ولایت) فقط برای مشمولان این طرح در پنل شخصی قابل‌مشاهده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: بر اساس تفاهم مجتمع ولایت و معاونت معیشت و خانواده، با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های مجتمع ولایت بر اساس ضوابط تدوین‌شده معاونت معیشت و خانواده، در این بازه زمانی ثبت‌نام‌های مجتمع ولایت از طریق سامانه سخا بخش اردوها انجام می‌شود.

شایان ذکر است: جهت استفاده از خدمات مجتمع ولایت داشتن کارت پارسیان توزیع شده در شعب مراکز خدمات استانی الزامی است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیرحسین IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    بنده الحمدلله از سال ۹۶ تا الآن در جوار حضرت رضا علیه السلام مشغول تحصیل طلبگی هستم. و هنوز توفیق نشده خانواده ام(پدر و مادر) رو از شمال بیارم مشهد. آیا این طرح اردو زیارتی فقط شامل متاهل هاست؟! مجرد ها پدر و مادرشون رو میتونن بیارن.
  • هدیه ذوالفقاری IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • کارت پارسیان چیست؟ NL ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
    0 0
    مقصود از این عبارت چیست؟ «شایان ذکر است: جهت استفاده از خدمات مجتمع ولایت داشتن کارت پارسیان توزیع شده در شعب مراکز خدمات استانی الزامی است.» اگر مقصود خدمات کارتی است که ماهانه شارژ می شود که برای طلاب مجرد ماهیانه شارژ وجود ندارد و خدمات کارت طلاب مجرد برای بانک ملی است نه بانک پارسیان