دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
آیت الله علماء، در دیدار امروز فرماندهان ، مسئولین و کارکنان یگان های ارتش در کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: ارتش ایران اسلامی امروز چون خورشیدی در دنیا می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار فرماندهان، مسئولین و کارکنان یگان های ارتش در کرمانشاه که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد، گفت: برنامه های وحدت بخش و امنیت آفرین ارتش مایه دلگرمی و اقتدار است.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: آنچه باعث شده ارتش ما در جهان سرآمد باشد و شجره طیبه نام بگیرد، مکتبی بودن ارتش و تقوایی است که در بدنه ارتش و فرماندهان وجود دارد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: امام راحل اوایل انقلاب فرمود «ما می توانیم» و همین فرمایش امام(ره) باعث روحیه مضاعف در نیروهای نظامی و انتظامی شده است. امروز به برکت خون شهدا و برنامه ریزی فرماندهان و مسئولان، ایران قدرت مطلق منطقه می باشیم.

آیت الله علما تصریح کرد: باید بدانیم در گذشته چه بودیم و الان چه هستیم؛ قبلا بدون اذن آمریکا قدرت باز کردن یک پیچ هواپیما را نداشتیم، ولی امروز فرمانده آسمان و زمین و دریا می باشیم و این از اقتدار ارتش و نیروهای مسلح است.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: امروز باید بیشتر از گذشته آگاه باشیم و دقت کنیم امامین انقلاب چه نکاتی را می فرمایند و دقیقا بر همان محور حرکت و برنامه ریزی کنیم، زیرا این کار باعث اقتدار و عزت کشور می شود.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: به رغم مشکلات، گرانی و بیکاری جوانان که بعضا نتیجه بی تدبیری برخی دست اندرکاران است، اما کشوری مستقل، پایدار، قدرتمند و امن داریم و این از اقتدار نیروهای مسلح است.

آیت الله علما گفت: امروز فرمانده معظم کل قوا با تفسیر درست اسلام و مدیریت بی بدیل باعث اقتدار کشور در دنیا شده اند.

قبل از سخنان آیت الله علما، امیر طاهری فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد نظامی ارتش در غرب کشور گزارشی از برنامه های ارتش را ارائه کرد.

ارتش ایران امروز در دنیا می درخشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha