یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بانک اطلاعات موسسات و خانه های قرآنی کشور

حوزه/ برنامه تلویزیونی و متفاوت«محفل» که با رویکرد جدید و با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم همه روزه قبل از افطار از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، برنامه تلویزیونی و متفاوت«محفل» که با رویکرد جدید و با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم همه روزه قبل از افطار از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود و با استقبال خوبی در فضای عمومی و میان مردم در کشورهای مختلف اسلامی قرار گرفته است توانسته علاوه بر آثار مثبت اجتماعی و ایجاد موج جدی اهتمام به قرآن در جامعه استقبال عمومی از موسسات و مراکز قرآنی را نیز افزایش دهد.

بر همین اساس و با ایجاد موج گسترده فعالیت های قرآنی و اقبال بیشتر مردم برای حضور و مشارکت در این فعالیت ها و لزوم معرفی موسسات و خانه های قرآنی برای استفاده بیشتر آحاد جامعه از معارف غنی قرآن کریم و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، بانک اطلاعات موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی به روز رسانی و منتشر گردید.

علاقه مندان به ساحت مقدس قرآن کریم می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir و یا کانال اطلاع رسانی این سازمان در پیام رسان ایتا به نشانی @telaavat و با انتخاب استان مورد نظر، نزدیکترین پایگاه قرآنی به محل کار یا سکونت خود را انتخاب و به این مراکز مراجعه نمایند.

خاطر نشان می سازد در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ موسسه قرآن و عترت و ۶۰۰۰ خانه قرآن شهری و روستایی در اقصی نقاط کشور و تحت نظر سازمان دارالقرآن الکریم در حال فعالیت و ارائه خدمات آموزشی و تبلیغی و ترویجی به جامعه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha