دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: باید هر چه سریعتر رتبه بندی معلمان به نتیجه دلخواه این قشر زحمت کش برسد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، اظهار داشت: هدف از خلقت انسان عبادت و بندگی خداوند است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای قرب به خدا و بندگی خداوند متعال است.

امام جمعه شبانکاره افزود: خداوند متعال هیچ موجودی را بیهوده خلق نکرده و هر موجودی به نحوی خداوند را عبادت می کند و تسبیح می گوید، بنابراین ما به عنوان اشرف مخلوقات و برترین خلق خدا باید هر کاری انجام می دهیم خداوند را در نظر بگیریم.

وی، آموزش و پرورش را یک نهاد ارزشمند و عظیم و اثرگذار دانست و بیان کرد: همه باید به این نهاد ارزشمند کمک کنیم، چرا که آینده نظام ما و نسل ما را تربیت می کند در واقع ما با یاری رسانی به آموزش و پرورش به خودمان کمک می کنیم.

حجت الاسلام پُردل درباره رتبه بندی معلمان، گفت: معلمی شغلی بسیار شریف و مقدس و شغل انبیاء الهی است و زیبنده نیست یک معلم به خاطر حقوق کم دنبال شغل دوم باشد.

وی تاکید کرد: معلم باید از لحاظ حقوق و مزایا به حدی تأمین بشود که دغدغه مالی نداشته باشد تا دنبال مسافرکشی و امثال آن نرود.

امام جمعه شبانکاره یادآور شد: باید هر چه سریعتر رتبه بندی معلمان به نتیجه ای دلخواه این قشر زحمت کش برسد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ، عنوان کرد: پیگیری و توجه به مصوبات شورای آموزش و پرورش ضروری است.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha