یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار حوزویان، دانشگاهیان و فعالین فرهنگی اجتماعی(آقایان و بانوان)با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از حوزویان، دانشگاهیان و فعالین فرهنگی اجتماعی (آقایان و بانوان) شامگاه گذشته در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از فعالان حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی به نمایندگی از جامعه ی حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»، بیان داشت: استقامت و پایداری در هر کاری حرف اول را می زند و مهم تر از انجام اصل کار، نگهداری، استقامت و پایداری در آن کار است.

وی در ادامه به بیان هدف از برگزاری این جلسه پرداخت و گفت: باتوجه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان خوزستان حوزویان، دانشگاهیان و فعالان فرهنگی اجتماعی را دور هم جمع کردیم تا نکات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا ما به سهم خودمان آنها را به سمع و نظر رئیس جمهور رسانده و آنها پیگیری کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha