شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ یکی از ائمه جمعه اصفهان گفت: یکی از موانع این راه، وجود حوزه علمیه پر رونق خواهران است که بانوان جامعه در آن به کسب معرفت و علم می‌پردازند و یقینا برکات وجودی‌شان و فکرشان در بین مردم و شهر جاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خور و بیابانک در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار داشت: در روز عید فطر مومنین زکات فطره می‌پردازند و آن عبادت بدنی را با یک عبادت مالی تکمیل می‌کنند که در روایت آمده زکات فطره مهر قبولی روزه است.

وی افزود: همانطور که صلوات بر پیامبر(ص) از جمله عوامل تمام کننده نماز است، پرداخت زکات فطره نیز از عوامل تمامیت روزه‌های مومنین است.

حجت الاسلام رمضانی ضمن تشکر از تلاش علما و روحانیون در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: متأسفانه در شهرستان خور و بیابانک حوزه علمیه برادران نداریم، اما به همت تعدادی از بانوان، حوزه علمیه خواهران وجود دارد و این یکی از افتخارات شهرستان است.

امام جمعه خور و بیابانک تصریح کرد: نقش کلیدی که بانوان در ساختار خانواده و تشکیل جامعه دارند، بسیار با اهمیت است و به همین دلیل دشمن حساب ویژه‌ای روی بانوان باز کرده و قصد دارد بانوی ایرانی را به فساد بکشاند.

وی ادامه داد: یکی از موانع این راه، وجود حوزه علمیه پر رونق خواهران است که بانوان جامعه در آن به کسب معرفت و علم می‌پردازند و یقینا برکات وجودی‌شان و فکرشان در بین مردم و شهر جاری می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha