سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر / آخرین روز نمایشگاه قرآن همدان

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: موسسه کلامی احیا در راستای رسالت و اهداف خود، با استفاده از کارشناسان و اساتید این عرصه، اقدام به پاسخگویی به شبهات مردم در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت نمود.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان، اظهار داشت: موسسه کلامی احیا در راستای رسالت و اهداف خود، با استفاده از کارشناسان و اساتید این عرصه، اقدام به پاسخگویی به شبهات مردم در نمایشگاه نمود.

وی افزود: به منظور دسترسی راحت و فراهم کردن شرایط برای گفت‌وگوی مناسب با اقشار مخالف مردم، موسسه کلامی احیا، با قرار دادن میزی در مرکز رفت‌وآمد نمایشگاه، پذیرای مردم و پاسخگوی سئوالات اعتقادی و شبهات بود.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان، خاطرنشان کرد: همچنین جزوات و تألیفاتی که توسط کارشناسان این مرکز انجام شده نیز در این نمایشگاه به مراجعه کنندگان ارائه شد که با استقبال خوبی از طرف اقشار مختلف روبرو شد.

وی با تأکید بر اینکه موسسه کلامی احیا آماده پاسخ دهی به سئوالات و شبهات مردم است، یادآور شد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر این مرکز به آدرس میدان شهید مفتح، ساختمان آدینه (محل سابق دفتر امام جمعه همدان) و یا به صورت غیر حضوری به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۱۲۰۲۷۲۵۲۳Cfbc۷۲۵۶۰۷۶ در پیام رسان ایتا سوالات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha