شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، گفت: تحت پوشش قرار دادن ۱۳ مسجد در شهر و روستا ها توسط مبلغین فرصتی برای آشنایی جوانان با حوزه علمیه بود.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه گفت: مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، حدود ۸ مسجد سطح شهر و ۵ مسجد روستاها را زیر پوشش تبلیغی دارد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب درباره حضور جوانان و دانش آموزان شهری و روستایی در برنامه های قرآنی حوزه، گفت: مبلغان در مدارس دانش آموزی حضور فعال داشته و مشغول فعالیت فرهنگی و تبلیغی هستند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور قاری کشوری آقای مسکینی ویژه دانش آموزان و جوانان همراه با پدارانشان برگزار شد و در حاشیه این مراسم نوجوانان با فضای حوزه و طلبگی آشنا شدند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب قبل از آغاز جلسه قرآنی، کلیپ های صوتی، تصویری از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره انس با قرآن پخش شد.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان گفت: در این جلسه امام جمعه، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، برخی از مسئولین و مومنین روزه دار هم حضور داشتند و بعد از اقامه نماز جماعت، روزه داران روزه ی خود را افطار کردند.

طرح مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب برای آشنایی جوانان با حوزه

طرح مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب برای آشنایی جوانان با حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha