سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 1083028
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳
پذیرش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد

حوزه/ مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد مشهد برای سال تحصیلی جدید از بین طلاب مستعد و با انگیزه برادر طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ از بین طلاب مستعد و با انگیزه برادر طلبه می پذیرد.

اتمام کامل کتبی و شفاهی سطح یک، برخورداری از حسن سابقه در مدرسه مبدأ در جنبه های آموزشی، اخلاقی، پژوهشی و فرهنگی، قبولی در مصاحبه، عدم عقب افتادگی تحصیلی، تعهد و التزام به برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه (آیین نامه داخلی مدرسه) از جمله شرایط پذیرش طلاب می باشند.

بهره مندی از فضای معنوی حرم مطهر رضوی، بهره گیری از اساتید سرشناس و مجرب حوزه، برگزاری اردوهای علمی، تفریحی، زیارتی، پژوهشی و...، حضور فعال اساتید ناظر در گروه های مباحثه، کمک هزینه تحصیلی به طلاب فعال در گروه‌های مباحثه و ممتاز، برگزاری جلسات اخلاق، بصیرتی - سیاسی، معرفتی و... با حضور اساتید مجرب و سرشناس، زمینه سازی لازم جهت رشد طلاب مستعد در زمینه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، برگزاری کارگاه های علمی آموزشی تخصصی و مهارتی جهت تقویت بنیه علمی طلاب و یادگیری مهارت های لازم و ضروری (فقه ، اصول، تبلیغ، احکام تخصصی، و فرقه های نو ظهور و...) و همچنین بهرمندی از دو کتابخانه غنی مسجدگوهرشاد و کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی از جمله مهمترین مزایای پذیرش طلاب هستند.

ثبت نام در سایت مدرسه تا پایان مرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت ومتقاضیان به پذیرش در مدارس علمیه، می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق سایت مدرسه به نشانی WWW.m-goWharshad.ir ثبت نام نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha