دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتابخانه آستان حضرت معصومه(س)

حوزه/ رئیس کتابخانه فاطمی از اهدای ۵۲۸ عنوان کتاب علمی پژوهشی و آموزشی در ۶۳۳ جلد به کتاب خانه مرکز فرهنگیان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد عباسی یزدی از اهدای بخشی از کتاب های مازاد این کتابخانه به کتابخانه مرکز فرهنگیان قم خبر داد.

وی گفت: در پی درخواست کتابخانه مرکز فرهنگیان قم از کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبنی بر نیاز این کتابخانه به کتب علمی-پژوهشی و آموزشی پس از بررسی های صورت گرفته تعدادی از کتب مازاد کتابخانه فاطمی به کتابخانه مرکز فرهنگیان قم اهدا شد.

رئیس کتابخانه فاطمی افزود: اهدای کتاب ها به کتابخانه مرکز فرهنگیان قم طی دو مرحله صورت گرفت که در مرحله اول ۱۸۰ عنوان کتاب در ۲۵۶ مجلد و در مرحله دوم ۳۴۸ عنوان کتاب در۳۷۷ مجلد اهدا شد و در مجموع ۵۲۸ عنوان کتاب در ۶۳۳ مجلد به این کتابخانه اهدا شده است.

وی ادامه داد: از مهمترین کتب اهدایی به کتابخانه مرکز فرهنگیان قم می توان به الاعلام زرکلی یک دوره ۸ جلدی، جنگ نرم (۵) ( براندازی در کشورهای مدل)، تمهیدالاصول، فاطمیان در مصر، تاریخ سامرا، فلسفه در ایران، عدم سازگاری اسلام و ایده جامعه مدنی، میراث ادیبان شیعه (چهار دفتر)، لوامع صاحبقرانی، شناخت شناسی در قرآن، مهندسی آیات الهی ( ریاضیات عالی قرآنی)، ارزشیابی آموزشی مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی، ادیان و مکتبهای فلسفی هند در ۲ جلد، برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر، نفخات الانس، نظام قضایی عصر قاجار و پهلوی و نگاهی دوباره به روش ها وفنون تدریس اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha