شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جبلی

حوزه/ جبلی گفت: به دنبال رویکردهای جدید نوآورانه و خلاقانه در برنامه‌های معارفی و قرآنی رسانه ملی هستیم تا با نشاط، سرگرمی و شادی همراه باشند که برنامه «محفل» اثبات کرد که این اتفاق می‎تواند رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه متبوع خود، از همکاری‌های خوب و نزدیک آستان قدس رضوی با رسانه ملی تقدیر و با بیان اینکه زیرساخت‌های فنی بسیار خوب و حرفه‌‎ای در مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی فراهم‌شده، اظهار کرد: تعامل و همکاری نزدیک رسانه ملی با دستگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) موجب تسهیل تحقق اهداف معنوی و فرهنگی این دو نهاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحول در محتوا و رویکرد در دستور کار سازمان صدا و سیما قرار دارد، افزود: به دنبال رویکردهای جدید نوآورانه و خلاقانه در برنامه‌های معارفی و قرآنی رسانه ملی هستیم تا با نشاط، سرگرمی و شادی همراه باشند که برنامه «محفل» اثبات کرد که این اتفاق می‎تواند رقم بخورد.

جبلی گفت: سازمان صدا و سیما در حال طی کردن یک مسیر رو به جلو است، ریل‌گذاری که در طراحی رویکردها و سازوکارها انجام شده در نهایت باید منجر به تحول در محتوا شود که بخشی از نتایج این ریل‌گذاری‌ها در برنامه‌های رسانه ملی قابل مشاهده است.

رئیس سازمان صدا و سیما کارکرد دستگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را امید آفرینی و معنویت بخشی به جامعه دانست و با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور، ابراز کرد: رسانه ملی خود را یکی از مصادیق مهم این فرمایش رهبر معظم انقلاب می‌داند، لذا سند تحول این سازمان تدوین شده و امروز مسیر، هدف گذاری و ریل گذاری‌ها منطبق با منویات رهبری است منتهی باید تلاش کنیم تا این اهداف را محقق سازیم.

جبلی با اشاره به ایجاد استودیوهای مدرن و پیشرفته در حرم مطهر توسط آستان قدس رضوی، پیشنهاد راه اندازی واحد سیار حرم مطهر را به تولیت آستان قدس رضوی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    0 0
    با عرض سلام واحترام هرچند این اقدامات صدا وسیما قدمهای بسیار ابتدائی است تقدیر می کنیم. لکن صدا وسیما بخصوص صدای قرآن وشبکه قرآن باید بصورت جدی با استفاده ازصدها کارشناسی ومتخصص قرآن وارد بحث های تفسیر عمومی و تخصصی و فوق تخصصی قرآن شود. الان 90 درصد پایگاه قرائت وحفظ ومسابقات و سرگرمیهای قرآنی است. مگر حضرت امام راحل قد سره نفرمود : رادیو وتلویزیون دانشگاه است.