جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/کارشناس سیاسی گفت: امروز مهم ترین تکلیف شرعی طلاب، ورود به مدارس و دانشگاه‌ها در راستای روشنگری و جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، مصطفی قبادی نژاد در نشستی با موضوع "معرفی کتاب صعود چهل ساله" در جمع طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، اظهارکرد: هدف از معرفی این کتاب مروری بر دستاوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین‌المللی است که هر فردی با مطالعه و پی بردن به عمق فعالیت های انقلاب می تواند با ارائه و تبیین این مسائل منجر به آگاهی بخشی و امید دهی در جامعه شود.

وی بیان کرد: دشمن بعد از شکست در ساحت اندیشه وارد جنگ سخت شد، جنگی که با حمایت صدام در تمامی ابعاد نظامی، تسلیحاتی، اطلاعاتی، اشرافیت به منطقه، ادوات، نیروی انسانی و ... هشت سال به طول انجامید و با پیروزی ایران به اتمام رسید؛ جنگ سوم در دهه هفتاد، تقابل در ساحت تفکر و اندیشه، جنگ نرم بود و جنگ چهارم در دهه هشتاد و نود، جنگ هوشمند بوده که به مراتب، سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ نرم است، جنگ هوشمند، ترکیبی از سه جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم می‌باشد.

کارشناس سیاسی کرد: در حال حاضر مهم ترین تکلیف شرعی طلاب ورود به مدارس و دانشگاه‌ها در راستای روشنگری و جهاد تبیین است؛ تبیین یعنی اینکه واقعه‌ای را درست روایتگری کنیم و حداقل اثرش این است که شخص هر ماجرایی را بخواهد تحلیل کند بتواند بین حق و باطل تمییز قائل شود.

وی خاطر نشان کرد: کتاب صعود چهل ساله می‌تواند به شما کمک کند تا روایت صحیحی از واقعیت ها داشته باشید و تبیین درستی از مسائل را انجام دهید.

قبادی نژاد در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: اگر بخواهیم تحریم بی‌اثر شود باید جلوی تحریف را بگیریم، حتی مسائل اقتصادی نیز متأثر از مسائل تبیینی و تحریفی است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha