دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با صدور پیامی شهادت مظلومانه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با صدور پیامی شهادت مظلومانه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اسبق زاهدان و کاشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مظلومانه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، روحانی انقلابی و وارسته و یار دیرین امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

اینجانب شهادت این عالم خستگی‌ناپذیر را به محضر مقدس امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نماینده معزز ولی فقیه در استان مازندران، بیت مکرم این روحانی والامقام، علما و روحانیون استان مازندران و عموم مردم مومن و انقلابی آن استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مرتضی مطیعی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha