شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقرير مصور عن الفقيد آية الله عباس علي سليماني عضو مجلس خبراء القيادة في إيران

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌ِالله‌ِالرَّحمن‌ِالرَّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند. (احزاب/۲۳)

سلام بر حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت که رساله علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه ناس از شمع حیاتشان گوهر شب‌چراغ ساخته‌اند.

سلام بر شهدای والامقام انقلاب اسلامی، آنان که به رفتن جاودانه شدند و با گمنامی نام‌آور و سلام بر اولین روحانی شهید مظلوم امسال آیت الله عباسعلی سلیمانی (رحمةالله‌علیه) که یکی از یاران حقیقی ولایت بود و طی دوران حیات با برکت خود در مسئولیت‌های مختلف از هیچ تلاشی برای ارتقاء نظام اسلامی دریغ ننمود تا آنجا که در اوج مظلومیت با حرکتی رذیلانه به شهادت رسید.

این حادثه نشان داد نه تنها روحانیت در زمان طواغیت در مظلومیت قرار داشته و از طرف دشمنان مورد حمله قرار می گرفت، بلکه در حال حاضر و در حکومت اسلامی نیز این قشر موثر و فعال و دلسوز نسبت به مردم و جامعه، مورد بی مهری و کم لطفی مسئولین قرار گرفته تا جایی که افراد متدین که نسبت به فوت ناگهانی یک خانم بی حجاب، سینه چاک نموده و در فضای حقیقی و مجازی آشوب به راه انداختند، در مقابل این حادثه جانسوز که شاید بتوان آن را فتنه جدید نام‌گذاری کرد، سکوت نمودند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن تبریک و تسلیت به محضر مبارک امام زمان ارواحنافداه، نایب برحقشان حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خانواده محترم ایشان، این عارضه دردناک را محکوم نموده و از قوه قضائیه و نهادهای مسئول درخواست می‌نماید هر چه سریعتر ابعاد این حادثه را بررسی و با عامل یا عاملان آن برخورد قانونی صورت گیرد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha