یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم اولین شب ارتحال شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ مراسم بزرگداشت اولین شب شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی با حضور علما و شخصیت های حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت اولین شب شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی با حضور علما و شخصیت های حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم، آیات، حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، کعبی عضو خبرگان رهبری، نمایندگان ولی فقیه در استان ها، اعضای خبرگان رهبری، اعضایی از شورای نگهبان، اساتید حوزه علمیه، طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه قم، سخنران این مراسم بود که به جایگاه عالم و شهادت و به ویژگی های شخصیتی شهید آیت الله سلیمانی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این شخصیت والا در سنگرهای مختلف بعد از انقلاب خدمات بی‌شماری داشت، گفت: آیت الله سلیمانی شخصیتی شایسته و باوقار و ارزشمند برای نظام اسلامی بود  و در زمانی نمایندگی ولی فقیه و نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری با انگیزه بالا منشا تاثیرات و خدمات بسیاری بود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آیت‌الله سلیمانی همیشه شهادت را از خداوند متعال مطالبه می‌کرد، گفت: ایشان در ماه مبارک رمضان شهادت را از خداوند مطالبه کرده بود و بعد از ماه مبارک رمضان مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با شهادت به دست آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha