شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1084020
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
حسن مصلح امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: قرآن هدایتگر افراد به مستقیم ترین راه ها است و کسانی که با قرآن مأنوس هستند، به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان صبح امروز در مراسم تکریم بانوان خادم و مربی قرآن و عترت برازجان در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) ضمن تشکر از بانوان برگزارکننده جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: قرآن، پیام روشن الهی است که همه انسان‏ ها را به راستی و رستگاری دعوت می‏ کند.

وی افزود: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

امام جمعه برازجان در ادامه بیان کرد: قرآن هدایتگر افراد به مستقیم ترین راه ها است و کسانی که با قرآن مأنوس هستند، به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه قرآن روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد و برنامه‌ای را که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه می‌دهد، تصریح کرد: به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.

در این مراسم از بانیان حسینیه ها و محافل خانگی قرآن کریم ماه مبارک رمضان برازجان توسط مسئولین شهرستان با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پبام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha