چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با آیت الله العظمی مظاهری

حضرت آیت‌الله مظاهری با تقدیر از فعالیّت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و خدمات شایسته به حوزه‌های علمیّه و عتبات مقدّسه، برای او در استمرار خدمت به مکتب تشیّع و اعتلای کلمۀ حق، آرزوی توفیق و تأیید روزافزون کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی صبح امروز با آیت‌الله العظمی مظاهری، در اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری در این دیدار با اشاره به ضرورت توجّه دائمی به مقام قدس حضرت بقیة‌الله الأعظم(ارواحنافداه) در همۀ احوال و در کلّیه امور، اظهار کردند: توفیقات الهی که همۀ بزرگان در مسائل گوناگون و خصوصاً در حفظ و صیانت از حوزه‌های علمیّه کسب کرده‌اند، در سایۀ توجّه به مولا و مقتدایمان حضرت ولی‌ّعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشّریف) بوده است.

ایشان توفیق بزرگ مرجع فقید شیعه آیت‌الله العظمی خویی(قدّس‌سرّه) در حفظ و صیانت از حوزۀ علمیّۀ نجف اشرف و پس از ایشان توفیق آیت‌الله العظمی سیستانی در ادامۀ راه ایشان را مرهون توجّهات و توسّلات دائمی این بزرگان به حضرت ولیّ‌الله الأعظم دانستند و تأکید کردند: همۀ ما باید در گفتار و کردارمان و در شئون مختلف یاد و نام امام زمان(عج) را فراموش ننماییم.

حضرت آیت‌الله مظاهری با تقدیر از فعالیّت‌های برجسته حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی و خدمات شایسته به حوزه‌های علمیّه و عتبات مقدّسه، برای او در استمرار خدمت به مکتب تشیّع و اعتلای کلمۀ حق، آرزوی توفیق و تأیید روزافزون کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نیز در این دیدار با اظهار تشکر از تفقّد و عنایت همیشگی حضرت آیت‌الله مظاهری، برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha