شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1084108
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
پویش آماده شهادتم

در پی اقدامات کور و غیر انسانی روزهای اخیر علیه مردم، طلاب و روحانیون «پویش آماده شهادتم» آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش "آماده شهادتم" آغاز به کار کرد.

در متن این پویش آمده است:

به گمانت تو طلبگی را انتخاب کرده‌ای!
اما حقیقتش این است که خداوند تو را برای یاری دینش انتخاب کرده و امامِ زمانت تو را بین یارانش گلچین نموده است؛ لذا تو در حال خدمت، تلاش خستگی‌ناپذیر، مبارزه، ایستادگی و استقامت در این مسیرِ روشن هستی؛ پس خود را برای کاری آمادِه می‌ کنی که هیچ‌کاری جایگزین آن نمی شود و برای نه فقط سعادت خودت که خوشبختی همه انسان‌ها و شادی قلب‌ها در دنیا و آخرت تلاش می‌کنی و شاید هم این راه ختم به شهادت شود، چه باک؟!؟

در پی اقدامات کور و غیر انسانی روزهای اخیر علیه مردم، طلاب و روحانیون «پویش آماده شهادتم» آغاز به کار کرده است؛ لذا برای شرکت در این پویش از کادر سبز زیر این خبر اقدام نموده و نیز می توانید دیدگاه های خود را ذیل همین خبر به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یوسف IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    91 4
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
    • حزب الله CA ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      18 3
      ﷽. جمعیت امام رضایی‌ها میگوید کنارتم هموطن یک شعار نیست. راست می گوید! سلام بر شما شهیدان زنده! و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید! کنارمونند! و کمک راه مان! حاج‌ قاسم:«اولین پایه ی رسیدن به مقام شهید و به مقام شهادت، مسئله هجرت است. هجرت از خود، مقامات خود، مال خود، مکان خود، دلبستگی‌های خود، زیبایی‌های خود. شهدا، این هجرت را در همه‌ی ابعادش در حد کمال انجام دادند.» باید هجرت کرد! فَآمَنَ لَهُ لُوطٌ وَقَالَ إِنِّي مُهَاجِرٌ إِلَى رَبِّي إِنَّهُ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ. باید مهاجرت و مجاهدت کرد در مسجدی با مطهرین! لَمَسْجِدٌ أُسِّسَ عَلَى التَّقْوَى مِنْ أَوَّلِ يَوْمٍ أَحَقُّ أَنْ تَقُومَ فِيهِ فِيهِ رِجَالٌ يُحِبُّونَ أَنْ يَتَطَهَّرُوا وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُطَّهِّرِينَ. دشمنی با لوط سر طاهر بودن است. فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِنْ قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ. باید مهاجرت و مجاهدت کرد در مسجدی با شهید مطهری! علی(ع):« اِنَّ الْجِهادَ بابٌ مِنْ اَبْوابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّهُ لِخاصَّةِ اَوْلِیائِهِ و هو لباس التقوى، ودرع الله الحصينة وجنته الوثيقة». استاد مطهری در کتاب شهید میفرماید:«قرآن در سوره ی مباركه ی اعراف سخن از جامه ی تقوا آورده است. علی می فرماید:جامه ی تقوا جهاد است. تقوا یعنی پاكی راستین؛ پاكی از چه؟ از آلودگیها. ریشه ی آلودگیهای روحی و اخلاقی چیست؟ خودخواهی ها و خودپسندی ها و خودگرایی ها؛ و به همین دلیل مجاهد واقعی باتقواترین باتقواهاست؛ زیرا یكی پاك و متقی است از آن جهت كه پاك از حسادت است، دیگری پاك از تكبر است، سومی پاك از حرص است، چهارمی پاك از بخل است، اما مجاهد پاكترین پاكهاست، زیرا پا روی هستی خود گذاشته است؛ مجاهد پاكباخته است. لهذا دری كه به روی پاكباخته ها باز می شود با دری كه به روی سایر پاكها گشوده می شود متفاوت است.» برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! این هم وضع سلیمانی هاست – در سرا سر 🌏! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! میلیونها سلیمانی را که نمیشود حذف کرد🇮🇷🌏🇵🇸! پیام رسان های دشمن را بشناسیم/بشکنیم/بسوزانیم (و لعن!) و پیام رسانهای پیامبر اسلام را بشناسیم (سلام)! یوسف های زهرا(س) را بشناسیم! علی(ع):«معرفت به ما كارى است سخت و دشوار، آن را جز عبدى كه خداوند قلبش را براى ايمان امتحان كرده تحمل نمى‏كند و حديث ما را فرا نگيرد جز سينه‏هاى امين و عقل‏هاى متين.» دشمنان ما (چه در داخل 🇮🇷، چه در خارج) همه خارجی هستند- یعنی خارج ولایت/حزب خدا.
    • فرشته زواری آماده شهادت امر به معروف هستم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      27 10
      سلام ای کاش خانم های محجبه وقتی خرید هم ندارند قرار می گذاشتن دوبه دو توخیابان راه می رفتیم من الان خودم این کار را انجام می‌دهم تاحضور بی حجابی کمتر بشه انشاءالله تازه از بی حجابها کتک هم خوردم
    • هادی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      17 0
      در اوج روزهای فتنه ۸۸ لباس پوشیدیم و اگر لحظه از توحش فواعش ترس داشتیم این لباس را بر تن نمی‌کردیم! الحمدلله که با لباس دین بیرون می‌رویم و اجر جهاد را در نامه اعمال برایمان ثبت می‌کنند جدای از تهمت ها و توهين هایی که به ما می‌شود و هر کدام به نوبه خود حجم عظیمی از گناهان ما را پاک می‌کنند. بر این نعمت اگر روزی هزار هزار هزار بار شکر خدای گویم کم است.
    • يا حفيظُ يا عليمُ CA ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      6 2
      سلام! ای کاش همه یک محافظ داشتند! یک مدافع حرم، سلامت و امنیت! جوشن کبیر را بپوشیم! حجاب را بپوشیم! ولی هم زمان، در رفع حُجُب کوش نه در جمع کُتب! [از کتاب ملاقات با امام زمان (نویسنده:سيد حسن ابطحي) و کتاب گنجینه دانشمندان، جلد ۲، ص۶۳-۶۵]:🔸آية اللّه آقاى حاج شيخ "محمد على اراكى" يكى از علماء بزرگ حوزه علميه قم است، كسى در تقوى و عظمت مقام علميش ترديد ندارد، مؤلف كتاب گنجينه دانشمندان در جلد دوم صفحه 64 نقل مى كند: در شب سه شنبه 26 ربيع الثانى 1393 براى مؤ لف فرمودند: دخترم كه همسر حجة الاسـلام آقاى حـاج سيّد آقاى اراكى است مى خواست به مكّه مكرّمه مشرّف شود و مى ترسيد نتواند، در اثر ازدحام حجاج طوافش را كامل و راحت انجام دهد. من به او گفتم: اگر به ذكر ❖«يا حفيظُ يا عليمُ»❖ مداومت كنى خدا به تو كمك خواهد كرد. او مشرّف بمكه شـد و برگشت، در مراجعت يك روز براى من تعريف مى كـرد كه من بان ذكر مداومت مى كردم و بحمداللّه اعمالم را راحت انجام مى دادم ، تا آنكه يك روز در موقع طواف ، جمعى از سودانيها ازدحام عجيبى را در مطاف مشاهده كردم. قبل از طواف با خود فكر مى كردم كه من امروز چگونه در ميان اين همه جمعيت طواف مى كنم، حيـف كـه من در اينجا محرمى ندارم، تا مواظب من باشد، مردها بمن تنه نزنند ناگهان صدائى شنيدم! كسى بمن مى گويد: متوسل به امام زمان (ع) بشو تا بتوانى راحت طواف كنى. گفتم: امام زمان كجا است؟ گفت: همين آقا است كه جلو تو مى روند. نگاه كردم ديدم، آقاى بزرگوارى پيش روى من راه مى رود و اطراف او بقدر يك متر خالى است و كسى در آن حريم وارد نمى شود. همان صدا بمن گفت: وارد اين حريم بشو و پشت سر آقا طواف كن. من فوراً پا در حريم گذاشتم و پشت سر حضرت ولى عصر(ع) مى رفتم و بقدرى نزديك بودم كه دستم به پشت آقا مى رسيد!! آهسته دست به پشت عباى آن حضرت گذاشتم و بصورتم ماليدم ، و مى گفتم آقا قربانت بروم، اى امام زمان فدايت بشوم، و بقدرى مسرور بودم، كه فراموش كردم ، بـه آقا سلام كنم. خلاصه همين طور هفت شوط طواف را بدون آنكه بدنى به بدنم بخورد و آن جمعيت انبوه براى من مزاحمتى داشته باشد انجام دادم. و تـعـجـب مى كردم كه چگونه از اين جمعيت انبوه كسى وارد اين حريم نمى شود...»🔸 یوسف های زهرا(س) را بشناسیم! «قَالَ اجْعَلْنِي عَلَى خَزَائِنِ الْأَرْضِ إِنِّي حَفِيظٌ عَلِيمٌ». منم یه عدنانم🇵🇸 (https://hawzahnews.com/xcdBX)
    • میلاد IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      7 1
      رحمت به شیر و ذاتت انصافا که حق گفتی از وقتی به اسم رأفت اسلامی با جانیان و قاتلان وحشی کوردل بی دین و بهایی مسلک صهیونیسم مدارا شده روز به روز جنایات این جماعت بیشتر شده
    • محمد حسین IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      باعرض سلام وادب به همه دانشجویان علوم دینی شهادت به کشته‌شدن در راه خدا اشاره دارد که در احادیث از آن به‌عنوان بالاترین نیکی و گرامی‌ترین مرگ یاد شده است. در آیات قرآن و روایات، برای شهادت، آثاری همچون زنده ماندن، برخورداری از حق شفاعت و آمرزش گناهان ذکر شده است.ــــــــــــــــــــــــ ولی سیدالشهداء ع درچه راهی به شهادت رسید ؟ الإمامُ الحسينُ عليه السلام ـ في مَسيرِهِ إلى كَربلاءَ ـ : إنّ هذهِ الدُّنيا قَد تَغَيَّرَت و تَنَكَّرَت ، و أدبَرَ مَعروفُها ، فلَم يَبقَ مِنها إلاّ صُبابَةٌ كَصُبابَةِ الإناءِ ، و خَسيسُ عَيشٍ كالمَرعى الوَبيلِ .حديثأ لاَ تَرَونَ أنَّ الحَقَّ لا يُعمَلُ بهِ ، و أنَّ الباطِلَ لا يُتَناهى عَنهُ ، لِيَرغَبِ المُؤمنُ في لِقاءِ اللّه ِ مُحِقّا ، فإنّي لا أرَى المَوتَ إلاّ سَعادَةً ، و لا الحَياةَ مَعَ الظّالِمينَ إلاّ بَرَما .حديث امام حسين عليه السلام ـ در مسير خود به كربلا ـ فرمود : براستى كه اين دنيا ديگرگونه شده و چهره عوض كرده و خوبى هايش پشت كرده و رفته است و از آن جز ته مانده اى همچون ته مانده آبى در ظرفى و اندك عيشى همانند چراگاهى آفت زده باقى نمانده است. آيا نمى بينيد كه به حق عمل نمى شود و از باطل نهى نمى شود؟ براستى كه مؤمن بايد به [مرگ و ]ديدار خدا روى آورد. پس من مرگ را جز سعادت، و زندگى با ستمگران را جز رنج و ملال نمى بينم.ــــــــــــــطلاب عزیز نبایستی وزرووبال دیگران را گردن بگیرند به سخنان اخیر آیت الله علوی بروجردی توجه فرمائید آقایان مسئول! وعده‌های توخالی ندهید! این بی‌اعتمادی مردم را بیشتر نکنید! ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزۀ علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آنجاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند و بعد برای اینکه اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند! این بوده نظری که مردم به ما داشتند؟!
    • مصطفی محمدی تمرانی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      7 0
      آماده هستیم و از روحانیت دفاع خواهیم کرد!
    • محمدحسن IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
      0 0
      شهادت افتخار...
  • امیرمحمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    40 2
    و لا یخافون لومه لائم
    • کرمانی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      28 0
      خون شهیدان مردم ما را بیدار خواهد کرد.
    • سید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      31 0
      ما از جان دادن در راه حق باکی نداریم. ولی از زمانی که اعدام افراد وحشی و جانی با تاخیر چند ساله و در خفا انجام شد دیگه در قصاص ،حیاتی ندیدیم و اعدام بازدارنده نیست. رئیس محترم قوه قضائیه ، رئیس محترم مجلس به فکر آسیبی باشید که هر روز عمق فاجعه بیشتر هویدا میشه و جانی ها جسور تر میشن
  • اصغر زمانی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    27 1
    تو مکن تهدیدم از کشتن که من تشنه زارم به خون خویشتن گر بریزد خون من آن دوست رو پای کوبان جان برافراشنم بر او رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند چون جهند از دست خود دستی زنند چون رهند از نقص خود رقصی کنند 🔻این پیام سربازی از "ملت امام حسین" و "ملت شهادت" است. پیامی محکم برای کج اندیشانی که فکر میکنند میتوانند با تهدید و ترور چراغ مکتب عاشورا را خاموش نمایند! 🔻زهی خیال باطل...! طلابی که سه سال در درس فقه لمعه ی دو عالم شهید، #مشق_عشق میکنند و آرزوی قلبی شان شهادت و #رقص_در_خون است؛هرگز از تهدیدات استکبار خونخوار و مزدورانش نترسیده و از این راه نورانی پای به عقب نمیگذارند. 🔻دشمن بداند که مردم بصیر و انقلابی هرگز از روحانیت اصیل جدا نشده و نمیشوند و همواره پیشتیبان و حامی روحانیت هستند و این همراهی را بارها در استقبال از برنامه های دینی و تشییع پیکر شهدای روحانی و مجتهدین نشان داده اند.
  • جعفر محسن زاده IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    48 2
    البته غفلت متولیان فرهنگی کسانی که بودجه های فرهنگی را در اختيار داشتند و تبدیل به آجر و ساختمان کردند باید پاسخگوی وضع موجود باشند
    • علیرضا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      16 0
      رحمت به شیر پاکی که خوردی ، چقدر عالی نوشتی
    • حامد IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      3 0
      أحسنتم
    • حیدر IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      احسنت مطالبه گری ها در فضای عمومی جهت قدرت بخشیدن به منویات رهبری و دستور العملهای قوه قضائیههه
  • سعید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    17 0
    انشاءالله طلبه بمانیم
    • امین IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      8 0
      ... و ان شاءالله انتهای این ثبات قدم، ختم به شهادت شود . آبرویی نداریم برای دیدار مهدی آل محمد ص ، بلکه باشهادت آبرویی به دست آوریم.
  • حماد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    18 0
    بایداقدامات به موقع وسنجیده انجام گیرد
  • حماد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    8 0
    بایداقدامات به موقع وسنجیده انجام گیرد
  • معصومه محمدی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    18 0
    حاضریم برای اسلام و دین و حجاب جان بدیم و قاتلان مردم و روحانیت مظلوم منفور ترین افراد جامعه هستند و خواهند بود
    • سمیه عزیزی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      2 12
      آماده دفاع و شهادت در راه خدا و سیره اهل بیت هستم
  • محمدباقرغلامی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    15 1
    اماده شهادتیم
  • محمد کاظم نیک طلب IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    15 0
    آماده شهادتیم
  • سجاد مهدی کرمی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    7 2
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
    • خادم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 2
      جانم فدای آقا
  • حسین محمودی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 1
    آماده شهادتم
  • محمد لواسانی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    8 1
    اگر مداد العلماء افضل من دماء الشهداء است اوّلاً، و اگر شهادت عالی‌ترین آمال اولیاء الله است ثانیاً، عالمی که در خون مقدسش غلطیده شود، سرآمد اولیاء شهید الهی است ثالثاً
  • سید مصطفی حسینی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    7 1
    در طول جنگ توفیق شهادت نداشیم امید است در لباس روحانیت این توفیق باشه انشاءالله
    • فرشته IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      1 0
      طلبه نیستم مادر طلبه هستم وخیلی هم افتخار میکنم انشاالله که امام زمان قبول کنه وجانمان را فدای این انقلاب و روحانیت میکنیم
  • حسن ساجدی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    8 1
    در مقابل کار شیطانی اوباشان داخلی و خارجی تا پای جان باید ایستاد .برای شهادت در راه اسلام آماده ایم
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    10 1
    متاسفانه بی توجهی و بی خیال ی خواص و مسئولان نشان می دهد که قشر طلاب و روحانیون همیشه مظلوم است وسپر بلای جان سلیمان سرد خزائی ها شده است.
  • حسن نجفی گونجوک IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    6 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • عامری IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 1
    تا پای جان ، بر عهدمان هستیم
  • حسن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 1
    ما کریمانه شهید می شویم و شما خبیثانه ما را می‌کشید پس سعادت از کیست
  • محمد غلامی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    6 1
    شهادت آرزوی دیرینه ماست، شاید بشود گفت به عشق شهادت طلبه شده‌ام.
    • سیده آمنه ملاکریمی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      4 0
      تاقیامت با شهادت
  • گمنام IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 1
    بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند...
  • مخاطب IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 1
    ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند
  • حمیده طالبی‌زاده IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 1
    السلام عليك يا أباعبدالله الحسين
  • رسول IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    آماده شهادتیم
  • مجتبی محمدی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    11 1
    با سلام و احترام بسیار متاسفم برای مسئولین حوزوی و مسئولین کشوری که کار موثری در جهت مقابله با جانیان شهوت پرست و هوسران در اجتماع صورت نمی پذیرد و این قشر کثیف هر روز جری تر از قبل می شوند و خانواده ای را به عزای عزیزشان می نشانند. به راستی آزمون های آخرالزمان آزمون های سنگینی است و هر کسی توانای نگه داشتن آتش در دست را ندارد. بیانیه پشت بیانیه و با این بیانیه ها خود را دلخوش می کنند که به وظیفه خود در این زمینه عمل کرده اند. غافل از این که وظیفه مسئولین اقدام و عمل به جا و به موقع است، نه بیانیه های تکراری و خسته کننده. اگر قرار است که این فتنه بی حجابی و بی حیایی تنها با خون ما طلاب و بسیجی ها و مردم عادی کف خیابان جمع شود ما آماده ایم خدا کند زودتر این سعادت نصیب مان شود که هم به سعادت ابدی برسیم و هم از دست مسئولین بی حوصله و محافظه کار آسوده شویم. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم: اللهم الرزقنا الشهاده في سبیلک. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • سید حسین رسولی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    وَأَنَا أَسْأَلُ اللهَ بِسَعَةِ رَحْمَتِهِ، وَعَظِیمِ قُدْرَتِهِ أَنْ یَخْتِمَ لِی بِالسَّعَادَةِ وَالشَّهَادَةِ
  • سید محمد تقی موسوی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    به نظرم می آید بعضی ها که این ترورها را به علت دوری روحانیت از مردم می دانند این حرف درستی نیست انبیاء و ائمه هدی که این قدر مورد اذیت و آزار و بی توجهی مردم قرار گرفتند آیا آنان تقصیری داشتند یا نه زمانه، زمانه حمله دشمن از تمام جهت به اسلام است مخصوصا الان به لحاظ فیزیکی است و آن کس که به صورت تمام قد در مقابل آنان ایستاده اند رو حقانیت است پس به قول امام خمینی رضوان الله مارا بکشید ما زنده تر می شویم
  • صفیه جعفری سهی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    ما تا آخر ایستاده‌ایم
  • مجید بیرانوند IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    حتما با عبا و عمامه ام آماده شهادتم
  • حسنوند IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 0
    آماده جهادیم
  • عاقبت بخیری یعنی شهادت IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    اصلأ ما طلبه شدیم که جونمون را فدا کنیم سر اسلام، سر آرمان ها
  • عبدالله IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    7 0
    روحانیت با خون خود درخت اسلام را آبیاری خواهد کرد
  • منتظر شهادت IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    4 0
    و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم با به شهادت رساندن عبادالله بدانید که تنها به هلاکت خود نزدیکتر میشود
  • علی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 1
    سربازولایتم
  • سردار IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    القتل لنا عادة و کرامتنا شهادة
  • Ali IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    مائیم مرد میدان برای شما.... بیائید #سردار_سلیمانی
  • محمدحسنی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    ریختن خون ما تاییدی بر قلم و سخن ماست...
  • رهجومحمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 0
    اقتدا به سیدالشهدا میکنیم
  • حاجیان IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    5 0
    سلام چند وقتی بود برای تلبس به لباس روحانیت تعلل میکردم و منتظر مناسبت بودم با اتفاقات پیش امده اولین فرصت ممکن ملبس خواهم شد.
  • یا مهدی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    ان شاالله که خداوند بطلبه شهید بشیم خوشا به حال کسی که شهید شد در راه دین و اسلام عاقبت بخیر شد آماده شهادتم
  • جلال IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادتيم
  • محمد ملکیان IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند .گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز. مردار بود هر آنکه او را نکشند
  • علیرضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود ...
  • اسدی مجتبی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده ام ... یاعلی ✌️😎
  • ذبیح الله IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    با سلام واحترام وقتی امام عاشقان غائب است اطاعت از امام خامنه ای واجب است با جان دل با عبا وعمامه آماده شهادتم اللهم ارزقنی استشهاد فی سبیلک آمین
  • صادق IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک بحق الحسين علیه السلام
  • سید علی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    حتی اگر فقط من یک نفر در راه طلبگی مانده باشم، در حقانیت راه و رسم طلبگی تردید نخواهم کرد
  • امیدخورشیدوند IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یاحسین لبیک یا زهرا
  • آسیه ۱۱ IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    الهی بگردم دور سر این شهید با غیرت کاش اون دوتا دختر از وجدان درد بمیرن که باعث شدن زندگی یه جوون سالم ازش گرفته بشه
  • میلاد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست که با خون آنرا نقاشی می‌کنند ایکاش من هم هنرمند و نقاشی خوبی بودم
  • محمدباقر IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون...
  • یا مهدی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادتیم
  • م. ر IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    خدایا به همه ما باور عمیق و ایمان مستحکم و عمل به هنگام و مخلصانه و از روی صدق و صفا و شهادت در راه ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مرحمت بفرما.
  • سرباز ولایت IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 1
    یکی بزنید، ده تا میخورید جانم فدای رهبر
  • عباس ایمانی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 1
    اللهم‌الرزقنی‌شهادت‌ فی‌سبیلک
  • سیدحسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ما را ز سر بریده میترسانی؟* *ما گر ز سر بریده میترسیدیم* *در محفل عاشقان نمی رقصیدیم*
  • زهرا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    السلام علیک یا اباعبدالله و یا لثارات الحسین یا صاحب الزمان #آماده_شهادتیم
  • کمنام IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عمامه ی سفیدش را در دست گرفت و رو به راهزنان مسلح فریاد زد بزنید بزنید این کفن منه که دستمه منو از مرگ میترسونید ... بزرگ اونا وقتی شجاعت مصطفی ردانی پور را دید، باهاش صحبت کرد مشخص شد که اصلا با انقلاب مشکلی نداشتن؛ مشکلشان را حل کرد آنها هم دیگر این کار را نکردن ...
  • محمدحسین اسلامی راد IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • ایوب سلمانی زاده IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خدا کمکمان کند از این بحران ها عبور کنیم حتی شده با شهادت در راه دین و انقلاب و نظام و حجاب
  • حاجی وند IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    طلبگی و روحانیت افتخار ماست و چه سعادتی که در این راه و لباس جان بدهیم. و البته باید در این جنگ شناختی به آگاه کردن مردم کمک کنیم و فاصله های اجتماعی را ترمیم کرد.
  • قنبر صداقت IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
  • اسماعیل یوسف زهی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک تحت رایه ولیک المهدی(عج) شهادت مرگ با عزت و عاقبت بخیری است. مشتاقانه منتظر اجابت این دعا هستم. التماس دعا
  • رسول خاىم الؤهرا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ريخته شدن خون ما ضامن بفای دین ماست
  • فاطمه‌ عبدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ما از دفاع از کشور ودینمون دست بردار نیستیم برای شهادت آماده ایم
  • عبدالله IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خوشا لحظه ای که لبخند رضایت ارباب و صاحبمان را ببینیم
  • امیرحسین جعفری IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما امده ایم خدمت کنیم اگر این وسط در راه خدا کشته هم شدیم فدای سر اسلام
  • طلعت سادات IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای امر به معروف به بی حجابها می شود از جمله ،یار امام زمان حجابت رو رعایت کن
  • حسین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    دوست و دشمن بداند اگر از سرهایمان کوه بسازند نخواهیم گذاشت فرزندانم در تاریخ بخوانند سید علی تنها ماند . #پای کار انقلابیم
  • بهمدی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادت ان شاء الله
  • کیانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم شهادت آرزوی طلبه است
  • ساسان مطهری IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • محمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    خونی که در رگ ماست هدیه به سید علی حسینی خامنه ای والسلام
  • رضا محمدی پور IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم گر جان طلبد، دریغ از جان نکنیم
  • بهمن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    روحانیت شیعه قرنهاست هم آماده شهادت وهم درصنف خود بیشترین تعداد شهدا را تقدیم ارزشهای انسانی خود کرده است ؛جدای از معاویه های صنفی خود این مسیر ادامه دارد #آماده_شهادتیم
  • نصرت اله IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم آماده شهادتم یا علی علیه السلام
  • محسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    چون شمع سحرگاه مرا کشته خویش کن حیف است که گریان تو سر داشته باشد...
  • محمدرضا فرشی باانصاف IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    سلام بر شهدا
  • حکیمه IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    پویش بسیار خوبی است آماده ایم
  • عبدالله عزیزی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادتیم
  • علی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    خدایا پس از عمری مجاهدت با محسن غرق به خون ما را بپذیر
  • محمدرضا نجفی از هرات افغانستان IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    فدای این نظام مقدس و رهبری عزیز و بزرگوار
  • عبد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    الذین یبلغون رسالات الله لا یخشون احدا الا الله
  • بامری IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ما ملت امام حسینم
  • حامد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    زنده بودنم که به درد دین نخورد ان شاءالله مرگ ما نهال دین رو بارورتر کنه
  • مهدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تشنه ی شهادت هستم
  • سید فرزاد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام باید با اینها با اشد مجازات برخورد کرد تا درس عبرتی بشود
  • فاطمه یوسف پور IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    من نه تنها آماده شهادتم بلکه عجله هم دارم
  • داود IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خوش آن روزی کین قفس شکند استخوان تن پر هوس شکند به پرواز آید کبوتر دل در هوای حسین ای خدای من
  • رسول IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    جانم فدای حضرت بقیت الله الاعظم ونایب برحقش امام خامنه ای .شهادت راآرزوست
  • سیدحسام فلسفی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    شهیدوشهادت افتخارماطلاب ومردم بزرگوارایران است
  • علی رشیدی راد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    حاضرم در راه حفظ ناموس واقعی و مذهب تشیع جان که هیچ تمام اعضای بدنم را هم تکیه تکیه کنند و ولی تار مویی از یه زن با حیا و با عفت ایرانی کم نشه
  • محمد کاویانی ارانی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادت هستم.
  • سید ناص مطهری ر IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • نوکر حسین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    لعنت خدا بر مسامحه کاران
  • سعیدامیرخانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    دشمنان می خواهند با تبلیغات سوءخود علیه اسلام انقلاب اسلامی علما وروحانیت اذهان عمومی جامعه را مدیریت کنند همانطور که در زمان اهل بیت علیهم السلام تبلیغات مسموم علیه جریان حق بود هنوز این مقابله منازعه بین جبهه حق وباطل وجود دارد وتا ظهور موعود حق حضرت ولی عصر ادامه دارد اما دشمنان نمی دانند که پیروان مکتب اهل بیت مثل پاره های آهن محکم پای ایمان خویش ایستاده اند رحمت ورضوان خدا بر امام امت خمینی کبیر که فرمود این خون ها نهال انقلاب اسلامی را آبیاری می کند هرچه ازما بکشید ملت ما بیدار تر می شود وکور شود هرآنکه نتواند دید پرچم سرخ شهادت تا ظهور حضرت بالاست💪💪
  • عبدالحسین IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده و بی باک
  • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عاشق شهادت در راه اماممون هستیم کسی عاشق را از معشوقش نترساند
  • عقیله العرب IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    طلبه یعنی سرباز وفادار امامش در تمام عرصه های نبرد پس چه باک از این موش وگربه بازی ها.. طلبه یعنی همیشه اماده جان دادن برای عشق پاکش؛انهم جان دادنی که حُر در روز عاشورا برای امام زمانش داد...
  • نجمه جوانشیر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا خون نریزد بیداری اتفاق نمیفتد آماده شهادتم
  • سیدعلی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 2
    سلام اولا آماده شکست دادن دشمن با فرمان رهبرمان هستیم و تا پای جان و شهادت که افتخار ماست در راه دردن و منادیان دین آماده فداکاری هستم
  • فاطمه غلامی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم.
  • علی مولا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    قوه قضائیه از آمرین به معروف حمایت حمایت کنید آمرین را تنها نگذارید
  • محمدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • علی رشیدی راد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده ام در راه وطن و ناموس جان ناقابلی دارم فدا کنم که تاری از موی ناموس شیعه کم نشه حتی با تکه تکه شدن جسمم
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا بوده و بوده، راه انبیا و اولیای الهی همین بوده
  • روح اله محمودی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج اللهم الرزقنا توفیق جهاد و شهادت فی سبیلک
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من هم یک طلبه و سرباز امام زمانم
  • محسن IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید ما را، ما را از مرگ هراسی نیست خون ما شکوفاتر میشود
  • محسن IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید ما را، ما را از مرگ هراسی نیست خون ما شکوفاتر میشود
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین
  • مشتاق شهادت IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ما از جان دادن در راه حق باکی نداریم. ولی از زمانی که اعدام افراد وحشی و جانی با تاخیر چند ساله و در خفا انجام شد دیگه در قصاص ،حیاتی ندیدیم و اعدام بازدارنده نیست. رئیس محترم قوه قضائیه ، رئیس محترم مجلس به فکر آسیبی باشید که هر روز عمق فاجعه بیشتر هویدا میشه و جانی ها جسور تر میشن
  • رضا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره... ان الله یدافع عن الذین آمنوا...
  • محمد هادی ملکی AZ ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    ما از مراجع عظام تقلید و علما و اندیشمندان محترم انتظار داریم با موضع گیری صریح و مطالبه از مسئولین و دستگاه های امنیتی در راستای امنیت طلاب قدمی بردارند، ما آماده شهادتیم ولی دستگاه های امنیتی و ...همه باید در این راستا به صحنه بیایند
  • فاطمه بیگدلو IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من یک طلبه ام و چادرم لباس رزم منست. ما گر زسر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمیرقصیدیم.
  • مصطفی محجوب IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    همان عهد طلبگی را عشق است... رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • امیرجلیلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    من یک روحانی مبارزم.اماده ی جان دادن در راه علی و اولاد علی و صاحب رسالتم حضرت محمد هستم.صد بارم بمیرم زنده بشوم بازهم همین راهو انتخاب میکنم و تنشه ی شهادتم جانم فدای ولایت فقیه و راه حقه ی اسلام و شیعه.جانم فدای رهبرم
  • طلبه IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • سید محمد حسینی نیاز IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    اگر شهید نشوی میمیری
  • سمیه IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کز این خاک برآیید سماوات بگیرید...
  • محمود IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وقتی ایران اسلامی حرم و حریم الهی است جا دارد هزاران بار برای آن جان داد. اللهم الرزقنا شهادت في سبیلک. یاعلی
  • فاطمه اسبقی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای ماندن قرآن و اسلام ،فقط نباید خون داد،باید با درایت و بصیرت سیاسی نگذاریم خون پاک شیعیان ریخته شود.۲۳ ارگان فرهنگی بودجه را خرج کدام برنامه ی فرهنگی میکنند؟؟ هر جا کار فرهنگی خوب صورت گرفته توسط مردم با بصیرت بوده. به والله باید جوابگوی این مردم شریف و خون این شهدا باشند.
  • مریم میرزاآقایی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    دشمنان اسلام بدانند که هرگز با تهدید و کشتن و هزاران نقشه دیگر ما را از اسلام جدا کنند.
  • منصورالسادات حسینی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تذکربدیم وردبشیم
  • ادیب IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    از هر زمان دیگر آماده تریم خدا نگذرد از باعث وبانی وضع موجود مسئولین فرهنگی که در خواب هستند قطعا در این خون به ناحق ریخته شریکند وباید در روز حساب پاسخگو باشند فقط مردم هستند که دارند هزینه میکنند شاید اگر این اتفاق برای یکی از بچه های این آقایان می افتد تکانی به خود میدادند هر چند غیرت وعزت واژه ای است که خیلی از آقایان مسئول با آن بیگانه اند ولی با همه این تفاسیر ما تا آخرین قطره خون پای کار اسلام،انقلاب،ایران،نظام،رهبری ودفاع از شهدا وآرمانهایشان هستیم
  • شیخ مهدی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام،به ولله قسم اگر در این راه طلبگی شهید نشوم کاری نکرده ام برای اسلام وانقلاب ،ما را از شهادت می ترسانید ،آرزوی ما شهادت است.
  • احد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ان شاءالله آماده شهادتم
  • طلبه IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    13 2
    ای کاش بجای فکر خودکشی به داد مردم برسین و کاستی ها رو از بین ببرین.
    • Y IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 1
      احسنت . بفکر کشتن خودتون بفکر اوضاع باشید
    • محمد صادق ،طلبه IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 1
      قطعا شما با این نظر که دادید طلبه نیستید ،خودکشی کدام است ،این همه نظر که دادند همه آماده شهادت هستند ،شما هنوز تشخیص ندادید که آرزوی شهادت خودکشی نیست رهبر معظم انقلاب بارها دعا کردند که اللهم الرزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک این چه نظری بود که دادید اول فکر کنید بعد تایپ کنید در ضمن طلبه جماعت به فکر مردم هم هست از هشت سال دفاع مقدس که بالاترین میزان شهید مربوط به صنف روحانیت هست بگیر تا زلزله و سیل و کرونا و کارهای جهادی اکثریت در مناطق محروم کشور مختص فعالیت بیشتر طلاب عزیز می باشد کمی التماس تفکر
  • سید محمد حسینی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    خون ما رنگینتر از خون امام حسین نیست۰تا اخرین قطره خونمان از ولایت ودینم دربرابر دشمنان قسم خورده ملتم دفاع خواهم کرد۰
  • مونا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    ما ملت شهادتیم. آماده ی شهادتیم. لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
  • گل نرگس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتین لبیک یا زهرا س
  • ابوالفضل جزینی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم در محفل عشاق نمیرقصدیم
  • میرعابد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما که بالاخره می میریم ، حالاچه مرگی بهتر از شهادت اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • داود IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    پویش خوبیه
  • امیرمحمد IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت شهادتیم.
  • امیر IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تشنه شهادتم با ابا عبدالله این بی لیاقت هم شهید ببر
  • محمدم IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عشق یعنی عبد مولا بودن عشق یعنی لبخند مولا
  • فدائی ولایت IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نسال الله منازل الشهداء
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نحن ابناء الزینب
  • محمد قدرتی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک.
  • سیدمحمد IQ ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده بودم
  • فاطمه IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به اشد مجازات برسند تاکید بر قانون حجاب برداشتن و استیضاح مسئولین بی کفایت
  • شهید ناصر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید ما را زنده تر خواهیم شد
  • مسعود IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    أماده مبارزه ایم تا شهادت
  • حسین IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم رب الشهدا آماده شهادتیم یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی
  • مرتضی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما همچنان در آرزوی شهادتیم ، امیدوارم بی نصیب نمانیم. و برای دفاع از حریم دین و دیانت همچون حاج قاسم و شهدای عزیزمان جانفداییم
  • عباس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده جهادیم
  • صد پسر کشته شود دخترکی گم نشود IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    گفت : ببین بچه به کدوم تیر چراغ برقها سنگ میزنن؟ گفتم : خب معلومه اونایی که سالم و روشنه رو میزنن گفت: اگر نور وجودت روشن شد شیطان میاد سراغت تا نورت رو بگیره اما بیچاره نمیدونست که هرچی بیشتر کار کنه خدا نور اولیائش رو بیشتر میکنه/ اللهم الرزقنی...
  • حکیم الدین رزمجو مهین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لیاقت ندارم ولی خدایا آلوده ها را توجمع خوبهات راه میدی؟ای کریم بنده نواز انت اکرم من ان تقایسنی بفعلی آنچیزی که به دوستانت میدی به من آلوده هم بده من لیاقت ندارم اصلأ من چیزی نیستم وما اناخطری یارب بلکه به لطف وکرمت عنایت کن
  • مصطفی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک
  • حامد IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    چه مرگی بهتر از شهادت آماده ایم برای شهادت
  • مهدی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما را زسر بریده می‌ترسانی ما گر ز سر بریده می‌رسیدیم در محفل عاشقان نمیرگسیدیم
  • پرویز تاجیک IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایبش هزینه دارد. با خون خود این هزینه را پرداخت می کنیم.
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
  • زینب حسنی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    تروریست های کور راه به جایی نخواهند برد ما شاگردان مکتب امام حسینیم آرمان ما شهادت است سیصد گل سرخ، یک گل نصرانی.... ما را زسر بریده می ترسانی؟ ما گر زسر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
    • یا زهرا IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      لبیک یا خامنه ای 🇮🇷
  • ساره یزدانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ی شهادتم
  • علی اکبر باباخانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    خدا نگذره از کسانی که در مسند قدرت و ثروت فرهنگی و اجتماعی در جای جای این کشور بودند ولی با جلسات صوری وامثالهم امورات رو گذراندند ونتیجه این می‌شود، خدا نگذرد از صدا و سیما که حقیقت جامعه روحانیت کف میدان رو نشان نداد، خدا مراجع معظم تقلید انقلابی را در آینده در کشور زیاد کند ، مردم وقتی دیدند که در اوج گرانی و بدبختی بعضیا صداشون درنیومد ، اون زمان بود که ناقوس کشتن روحانیت به صدا در اومد لعنت خدا بر آخوند های شکم پرست و دوزاری و فتنه گر حرف بسیار و درد بسیار و گوش شنوا نیست که نیست باهمه ی گندکاری های گذشتگان من هم از کودکی تا همین ثانیه عاشق شهادتم الی الابد هزاران هزاران مثل من در خون دست و پا بزنن ولی خم به ابروی رهبری جانم نیاد
  • سید حسین پیمبرپور IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت افتخار است
  • عاطفه IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عالیه
  • عبدالزهراء IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    بااین اقداماتشون ،نمی ترسیم بکشیدماراملت مابیدارترمی شوند
  • راضیه زمان خانی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    درود بر جوانان با غیرت
  • عبداله IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست***
  • ناشناس IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    می ترسم مثل امضا کردن نامه های اهل کوفه برای دعوت از امام حسین باشه و سربزنگاه که برسه از عهدش برنیام. خدا عاقبت ما رو ختم به شهادت کنه والا من به خودی خود همچین عرضه ای در خودم نمی بینم.
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ /// شهادت مدال افتخاری است که بر سینه روحانیت می درخشد.
  • ساداتی نیا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    لاتخف ولاتحزن ان الله معنا
  • طلبه سعیداشرفی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ باافتخار طلبه هستم شهادت در راه مقدس طلبگی افتخار است.
  • محمدحسین دهقانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    یاعلی
  • ابوالفضل عبدالصمد NL ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادت
  • میلاد عباسی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ان شاءالله سرباز واقعی امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشیم
  • جعفرنوری IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    تاآخرین قطره خونمان رامیدهیم تااین علم بردست علم داربرسد.
  • قادر عباسزاده IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    آماده شهادتم
  • سمیره IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    #اماده_شهاداتیم
  • محمد رضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • حسن مولوی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    "بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شوند" آماده شهادتم با عبا و عمامه. هر یک روحانی رو که شهید می‌کنند هزاران نفر بیدار می‌شوند و دشمن رسوا. طرح نفاق عیان می‌شود و مردم آگاه‌تر و... در آرزوی شهادت و خونی شدن عمامه‌ام هستم.
  • طلبه IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام ما نیز آماده شهادت ایم اما ان شاءالله به فضل الهی دشمنان دین و انسانیت را نابود می کنیم و فرصت را از دشمنان می گیریم و جامعه را برای ظهور آقایمان آماده کرده و اگر لیاقت شهادت داشته باشیم در این راه از خداوند شهادت را طلب می کنیم.
  • بلبلی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین (علیه السلام) آماده شهادتم
  • محسن شمس IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آرزوی ما شهادت در سایه ولایت
  • سید احمد حسینی متولی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مرغابی را از آب می ترسانند!!!
  • سید باقر حسینی کریمی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام علیکم موافق هستم
  • رحمتی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا پای جان آماده دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب هستیم . لبیک یا خامنه ای
  • محمدرضاموحدی راد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای تحقق تمدن نوین اسلامی در راه ولایت جهاد مقاومت وشهادت بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها ان شاء الله یاعلی
  • امیراخوان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جان ناقابلی داریم خدمت مردم شریف ایران وطنم دراه خدا
  • گمنام IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    اول دشمن از دشمنی کردن پشیمان می کنم اگه توی این راه هم کشته بشم از افتخارات هست
  • اعظم IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به. این کور دلان می گوییم به فرموده ی امام خمینی رحمه الله علیه بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می شود ولی برای شما کور دلان، خسر الدنیا و الاخره است نه در این دنیا کامیاب می شوید و نه در اخرت و این چیزی نیست جز خسران آشکار
  • Sana Shirzaiy IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • زینب IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مگرنه اینکه شهدای عزیزمان میگفتند: کوبنده تراز خون ما ،برای دشمن،حجاب توست خواهرم. پس هیهات هیهات که این یادگار خانم فاطمه ی زهرا(س) از سرزنان ایرانی مسلمان بیفتد، دست دردست هم به خواهران غفلت زده مان کمک خواهیم کرد بامهربانی و به رسم دلسوزی برای هم .
  • نصر نصری IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست
  • نصر نصری IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست
  • اسی ۳۱۳۱۱۰ IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    امده ام که سر نهم
  • گمنام IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    با سلام .به همه ی مشتاقان شهادت ..دوستان راه شهادت همیشه باز بوده و هست فقط کافیه مسیر منتهی به شهادت رو بلد باشیم..اطاعت پذیری ولایت مداری محض از ولی فقیه امام خامنه ای..
  • سید حسن یونسی کنتی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باسلام و عرض ارادت محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، در ره منزل لیلی که خطرهاست به جان شرط اول قدم ان است که مجنون باشی ما ملت امام حسینیم.
  • سیدرضا فاطمی نیا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.
  • سیدنادر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به کوری چشم دشمنان اسلام
  • علی علوی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بقول استاد عزیزم عمامه آخوند کفن اوست..
  • محمدجواد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    و من الله التوفیق
  • سیدروح‌الله هاشمی‌پیکر IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست
  • سید IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    یاعلی
  • ا‌شتری IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به راستی شهادت افتخار است، اما در کنار عشق به شهادت باید بصیرت دینی داشت، چرا برای دو دختر بی حجاب باید جوانی پاک جان خود را از دست بدهد، مگر این بی حجابها برای همین نوع هرزگی ها، بهانه آزادی را نمی آورند، این انسان نماها، اصلا لیاقت جانفشانی ندارند و ارزششان هم سگهای هاری است که در خیابان با چاقو به دنبال شکار می‌گردند، در کنار این مدعیان آزادی جنسی، تمام مسئولینی که به هر بهانه ای کم کاری می‌کنند، هم در این دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشند، و تاسف بیشتر از برزگان دین است که گویا از اوضاع جامعه خبری ندارند و فقط به بحث و درس می پردازند!!!!
  • علیرضا زارعی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    چه مرگی بهتر از شهادت؟؟؟
  • سیدمحمدرضا حسینی زاده IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر مبشود🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹🇮🇷🌹
  • ذاکری IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا انقلاب مهدی عج نهضت ادامه دارد ...
  • وفایی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ان شاءالله لایق شهادت شویم
  • مطهرثانی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ابالموت تهددنی یابن الطلقا اما تعلم ان الشهادة عادتنا
  • طلبه IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام.من در این پویش شرکت می کنم. وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ. فدای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • نوراله IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفبق شهادة فی سبیلک
  • مریم IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج)💚
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
  • حسین بهرامیان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    «نَسْأَلُ اللَّهَ مَنَازِلَ الشُّهَدَاءِ»
  • علمدار IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    یک دست جام باده و یک دست زلف یار رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست
  • محسن نادری IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در همه حال آماده خدمت به مردم
  • محسن وصال اصیل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا پای جان میمانیم وازکشور وناموس ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد
  • مهدی توحیدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    امر به معروف ونهی از منکر آگاهانه و بجا و دلسوزانه مساوی است با شهادت حسینی وار
  • فتوحی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من آرزوی شهادت دارم ،امیدوارم به زودی به آرزویم برسم
  • من نه منم IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    #شهیدحمیدرضاالداغی این هم شهید بعد از شهید... به شهدا اقتدا خواهیم کرد... ایران ناموس ماست.
  • سید علی سیادت IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ان شاء الله لیاقت طلبگی، خدمت و شهادت رو داشته باشیم.
  • رضا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت افتخارم
  • خراسانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    در آمدهای نا مشروع و قانونی سلبریتی ها (بازیگر، فوتبالی...) و انحراف از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی عامل اصلی این لجام گسیختگی هاست، پرداخت نجومی از بیت المال به سلبریتی دروغگوی شایعه ساز باید متوقف شود.
  • خیرالله پورسمیری IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وظیفه دینی و احیای فریضه مي باشد.
  • مهدی اقبالی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما طلاب و روحانیون از شهادت لذت میبریم ترسی نداریم آماده ایم جانمان را فدای جمهوری اسلامی و ولایت کنیم
  • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    #آماده_شهادتم
  • علیرضا حاج علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام علیکم این حرکت بسیار خوب است یک عرض ارتباط مستمر ، هدفمند و برنامه ریزی شده با مردم خاصه جوان‌ها خیلی لازم و ضروریه
  • صادق IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عالیه
  • امانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر شهید نشویم می‌میریم پس ای وجود من برای رسیدن به خدا حرکت کن
  • موسوی نژاد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نمیگذاریم خیابان های شهرهای مشورمان به مثابه خیابانهای غرب بشود،ودراین راه وکسب رضایت امام زمان خود،از دادن جان،ابایی نداریم،مامشتاق شهادتیم
  • ناصر IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    یا بقیة الله الأعظم فى الأرضه.
  • خرمی نیا آزاده IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
  • رضا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خدایا توفیق شهادت
  • حسین پور IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادت
  • نبهانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت مایه عزت مسلمین است و شهید احیاء کننده این معناست #شهادت#
  • دهقانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت افتخار ماست
  • امیرحسین حسین زاده IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادتیم باافتخار
  • محمد حسین مکیان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مارا بکشید ملت ما بیدارتر میشود
  • سید حسین پورتوحیدی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من طلبه اگر پای حرف دین نمیرم بی دینم
  • سید جعفر موسوی زاده IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک
  • وفایی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا خامنه یی..
  • محمدرضا آزادی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • زهراارجمند IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من خودم طلبه هستم از شهرستان تربت جام وهمه افتخارم طلبه بودنم هست
  • رمضانعلی اصغرنژاد بهنمیری IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • سرباز خمینی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    البته «آماده شهادت» بودن بسیار خوب است اما چه بهتر که می گفتید «آرزوی ما شهادت است» امام در کلماتشان به این مضمون هست که آرزوی روحانیت اصیل شهادت است نسال الله منازل الشهدا
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست
  • مهدیار سعیدی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانم به فدایت آقا حسین
  • وثوق IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام آیا الان وقت چنین پویشی‌ست؟ اصلا از این پویش چه نتیجه‌ای دنبال میشود؟ طراح این پویش کیست؟ و خداوندی که به انسان قدرت تعقل و تفکر عطا کرد
  • احد صحتی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آرزوی همیشگی ما شهادت است هم برای خودم و هم برای همسرم و هم برای فرزندانم. ان شاالله
  • پرواز IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • سرباز خمینی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در واقع تعبیر آماده شهادت کمی منفعلانه شاید باشه اما آرزوی شهادت فعالانه و عاشقانه تره و حقیقت ماجرا اینه که ما بعد از این جنایت ها عاشقانه تر لباس طلبگی را به تن می کنیم و از این که موفق به یک جهاد خاموش و همیشگی هستیم خدا را شاکریم
  • سیدمرتضی میرزکی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کسی که ولایت امیرالمومنین را پذیرفت شهادت در راه خدا که فزتُ برای الکعبه حضرتش میباشد ایمان آورد و عامل بودن به آن از اعتقاداتش است .که حقیقت لقاء الهی است و سرانجام هر انسان رستگار
  • مریم حسینی فر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خداوندا ما را پاکیزه بپذیر
  • رقیه خدارحمی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • علی کتولی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    وَأَنَا أَسْأَلُ اللهَ بِسَعَةِ رَحْمَتِهِ، وَعَظِیمِ قُدْرَتِهِ أَنْ یَخْتِمَ لِی بِالسَّعَادَةِ وَالشَّهَادَ
  • مجیدی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سالها است د انتظار شهادتیم
  • صمدقایمی سردرودی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • م. برمشوری IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    روحانیت مظلوم
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    #آماده_شهادتم
  • سید روح الله خمینی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر ارواح طیبه‌ی شهیدان، خصوصاً شهدای عزیز حوزه‌‌ها و روحانیت. درود بر حاملان امانت وحی و رسالت؛ پاسداران شهیدی كه اركان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش تعهد سرخ و خونین خویش حمل نمود‌ه‌اند. سلام بر حماسه‌سازان همیشه جاوید روحانیت كه رساله‌ی علمیه و علمیه‌ی خود را به دم ش‌هادت و مُركب خون نوشته‌اند و بر منبر هدایت و وعظ و خطابه‌ی ناس از شمع حیاتشان گوهر شب‌چراغ ساخته‌اند. افتخار و آفرین بر شهدای حوزه و روحانیت كه در هنگامه‌ی نبرد، رشته‌ی تعلقات درس و بحث و مدرسه را بریدند و عقال تمنیات دنیا را از پای حقیقت علم برگرفتند و سبكبالان به میهمانی عرشیان رفتند و در مجمع ملكوتیان شعر حضور سرود‌ه‌اند. سلام بر آنان كه تا كشف حقیقت تفقّه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود منذران صادقی شدند كه بندبند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره‌ی پیكرشان گواهی كرده است و حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری نمی‌رود كه در دعوت به حق و راه خونین مبارزه‌ی مردم، خود اولین قربانی‌‌ها را بدهد و مُهر ختام دفترش شهادت باشد. آنان كه حلقه‌ی ذكر عارفان و دعای سحر مناجاتیان حوزه‌‌ها و روحانیت را درك كرد‌ه‌اند در خلسه‌ی حضورشان آرزویی جز شهادت ندید‌ه‌اند و آنان از عطایای حضرت حق در میهمانی خلوص و تقرب، جز عطیه‌ی ش‌هادت نخواسته‌اند. البته همه‌ی مشتاقان و طالبان هم به مراد شهادت نرسید‌هاند. یكی چون من عمری در ظلمات حصار‌ها و حجاب‌‌ها مانده است و در خانه‌ی عمل و زندگی جز ورق و كتاب منیت نمی‌یابد و دیگری در اول شب یلدای زندگی، سینه‌ی سیاه هوس‌‌ها را دریده است و با سپیده سحر عشق عقد وصال و شهادت بسته است. و حال من غافل كه هنوز از كتم عدم‌‌ها به‌وجود نیامده‌ام، چگونه از وصف قافله‌سالاران وجود، وصفی بكنم. من و امثال من از این قافله فقط بانگ جرسی می‌شنویم؛ بگذارم و بگذرم.
  • اکرم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما در حسرت شهادتیم ...
  • امانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا پای جان در خدمت دین واسلام ورهبری هستیم🌹
  • محمد جواد محسن زاده IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا اباعبدالله الحسین. لبیک یا اباصالح المهدی. لبیک یا امام خامنه ای . با ولایت تا شهادت
  • کریمیان IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت در راه خدا آرزوی انبیاء و اوصیاء بوده است.
  • زینب IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما مدعیان صف اول بودیم از آخر صف فرشته ها را چیدند
  • فريبا رهنما گیگل IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خوشحال میشم در راه یاری امامم نقش هر چند کوچکی داشته باشم.
  • مهدی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • امیر عباس اکبری IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • خديجه ذبیحی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    فقط یاری خداوند را می‌خواهیم
  • علی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام اگر خون اینجانب به پیشبرد و احیای دین رسول الله کمکی می‌کند،هزاران بار مرا ذبح و مثله کنید و خونم را بریزید. خون من از سیدالشهدا و اصحابش رنگین تر نیست.
  • هادی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نَسْأَلُ اللَّهَ مَنَازِلَ الشُّهَدَاءِ وَ مُعَايَشَةَ السُّعَدَاءِ وَ مُرَافَقَةَ الْأَنْبِيَاءِ.
  • محسن IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
  • معظمی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • عاصف IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهاتیم
  • ش گ IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم ما را از کشتن نترسانید.
  • رحیم محمدی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    🔰هر لحظه آماده شهادت باشید! 🔸جوان‌های عزیز! خودتان را آماده كنید براى اینكه سرباز واقعى آقا باشید. 🔹آن‌وقتی سرباز واقعى آقا مى‌‌شوید كه از آنچه در توان دارید، در راه دین، مایه بگذارید. 🔸حتى هر لحظه آماده باشید براى اینكه در راه دین به شهادت برسید. چه افتخارى بالاتر از این؟! مثلاً مرگ از ما چه كم مى‌‌كند؟! مرگ اگر مرد است گو پیش من آى تا در آغوشش بگیرم تنگ‌‌تنگ من ز او عمرى ستانم جاودان او ز من دلقى ستاند رنگ‌‌رنگ 🔹شهادتی که مایه سعادت ابدى و سپس حیات همیشگى در كنار رسول خدا و ائمه اطهار‌(صلوات‌‌الله‌‌علیهم‌‌اجمعین) باشد، با این زندگى آلوده پلیدِ سختِ دردناكِ دنیا، قابل مقایسه است؟! 🔸اگر ما این كیمیا را درست بشناسیم و از آن استفاده كنیم، هم مشكلات دنیامان حل مى‌‌شود هم آخرت؛ این گوى و این میدان. حضرت آیت الله مصباح یزدی رحمه الله
  • مرتضی مشفقی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    که دنیا بخسران عقبا نیرزد ز دوری ز اولاد زهرا س نیرزد
  • محمد IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    2 0
    باولایت تا شهادت💔
  • کبری صادقی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
  • سید اسماعیل قوامی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در راه اعتلای اسلام جان دادن افتخار است
  • میر الطاف IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آمادہ شھادتم
  • حسین IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شیخ فضل‌الله نوری ها باید بر دار روند انشاءالله طلبه بمانیم
  • علی امینی اطهر IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باید با قاطعیت مبارزه کرد نتیحه احدی الحسنیین خواهد بود
  • سید علی گلستانه IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    #اهلبیت_علیهم_السلام #انقلاب_اسلامی #انقلاب_جمهوری_اسلامی_ایران #مقام_معظم_رهبری #حجاب #نه_به_بی_حجابی #شهدا#امر_معروف #شهید_غیرت #شهید_قاسم_سلیمانی
  • سید حسین شهید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک تحت رایت ولیک المهدی در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند
  • حسن IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اژه ای باید جواب بدهد‌. که چرا پرونده وحوش سلبریتی را پاک کرد. قالیباف باید جواب بدهد. که چرا با رها کردن طرح صیانت این فتنه را شروع کرد. مقایسه مجلس واداده انقلابی نما در بی دفاع کردن جوان و نوجوان ایرانی در رد طرح صیانت با اقدام کنگره آمریکا در برخورد قاطع با تیک تاک آدم رو یاد ابوموسی و عمرو عاص میاندازه
  • عبدالله IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم از مراجع قانونی و حوزوی درخواست داریم شدیدا پیگیری نمایند
  • سوده بیگلری پور IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای دفاع از احکام الهی جان ناقابل خود را میدهیم
  • مصطفی خلیلی مقدم IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • غدیری IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عشق به شهادت در تار و پود جسم و جان ماست که از شیر پاک مادران نسل در نسل واز خون پدر شهید به ما ارث رسیده است آماده شهادتیم
  • بی بی زهره سجادی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باید به صورت سازمان یافته و هدف دار در جهت تبیین موارد مطرح از جمله عفاف، اقتصاد و... صحبت کرد و عمل کرد و از طرفی هم هم زمان امر به معروف و نهی از منکر را گسترش داد
  • یاس کبود IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک
  • دانشی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا پای جان سرعهدمان هستیم
  • عصرظهور IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم انا نسئلک ان تختم لنا بالسعاده والشهاده فی سبیلک
  • ایوب فاطمی نیا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    صلوات و سلام خدا و رسول خدا بر ارواح طیبه شهیدان خصوصاً شهدای عزیز حوزه‌ها و روحانیت.
  • فرزانه IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادت نیستم،شجاع هم نیستم، اما بی غیرتی را،بی تفاوتی راو فساد را برنمیتابم..برای دفاع ازجامعه دینی مظلوممان آرزوی شهادت دارم
  • زهراسادات IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم ان شاءالله
  • سید محمد جواد IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سرباز ولایت تا شهادت
  • اخلاقی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادتیم
  • حمید رضا حافظی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خدا انشاالله قبول کنه از همه ما عاشق شهادتیم
  • ابوالقاسم پروین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هر یک نفری که از فرزندان این انقلاب به شهادت برسند رویش هزاران جان تازه برای این انقلاب است .
  • راضیه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    راهت ادامه دارد ای برادر غیور راه آرمان عزیز وعجمیان نیز همچنان ادامه دارد
  • راضیه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    راهت ادامه دارد ای برادر غیور راه آرمان عزیز وعجمیان نیز همچنان ادامه دارد
  • سیدعلی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک
  • عصرظهور IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر هزار بار هم پرپر بشیم بازهم دست از ولایت بر نمیداریم
  • عبد الزهرا IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عاشقانه در این را پرواز می کنیم
  • ناصر گلشن آبادی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • فاطمه بیات IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت بیداری ملت است.تا بوده همین بوده،طلبه ایم تا به شهادت اماده ایم.
  • فاطمه IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کُلُّ مَن علیها فان و چه مرگی بالاتر از شهادت♥️
  • منیره نیکبخت IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای دفاع ازدین وناموس جان چیزناقابلی ست آماده ی شهادتیم
  • طباخ IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده ایم کشته شیم😅
  • ایوب لیاقت IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ واسه بچه شیعه زشته بچه شیعه باید شهید بشه ـــــــــــــ اللهم أرزقنا شهادت فی سبیلك🙏🌷
  • شهید IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا زنده ایم ،رزمنده ایم همیشه رزمنده منتظر شهادت است، آرمانش شهادت است ، قنوت نمازش درخواست شهادت است که عین سعادت دنیا و عقبی همین است اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک
  • احمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک یا الله
  • علی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر ز سر بریده میترسیدیم در محفل عشاق نمی رقصیدیم
  • شمس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سرباز امام زمان عج 🌺 از مرگ با عزت هراسی ندارد.
  • داود رجبی نیا IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما اهل شهادتیم
  • مصطفی جلوه ئی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ی شهادتم
  • کلانتری جمشید IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت
  • ابراهیم پور IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسیار عالی
  • رضا جعفری فخیم IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق الشهادة
  • جواد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عالی
  • مرتضی طالبی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت شهادتیم؛
  • مهدی ورمزیار IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    پیرو خط رهبرم سرباز حسینم
  • مهدی ورمزیار IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    پیرو خط رهبرم سرباز حسینم
  • علی عبادی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادتم دشمنان کور خوندند
  • سید جواد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به نظر من باید پویش جهاد تبیین راه بیفته و صدا و سیما رو هم همراه کرد
  • علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ویا لیتنی کنت معهم فافوز فوزا عظیما
  • صفری تبار IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳ مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند
  • محمدجواد عدالت IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • مهدی طالعی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    دنبال شهادت نمیرویم مراقب جان خود و اطرافیان هستیم دنبال نصرت ولی هستیم ولی اماده شهادتیم
  • عباس ساغبگلو IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام علیکم جان میدیم ناموسمان در امان باشد
  • محمدلطیف فرهادی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام و درود اماده شهادتیم
  • محمدحسنی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تااخرین قطره خون از ولایت وراه شهدادفاع میکینبم
  • احسان ابراهیمی NO ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام خوشا به حال غرتمندانی مثل اینها. که با خونشان درخت اسلام را آبیاری میکنند
  • سید مهدی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما با شهادت زنده ایم؛ تا زنده ایم رزمنده ایپ
  • محمد هادی آزادی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • داود IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آرزویمان شهادت است.
  • سید ابوالفضل حسینی مجد IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    حمایت تمام ارگانها برای مبارزه با دشمنان داخلی و بیرونی برای کشف حجاب
  • داود IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما افتخار میکنیم لباس پیامبر خلعت و کفن مان باشد.
  • اکبری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا قبلا فی سبیک
  • سید حسین حسینی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عالی
  • حسن US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما شاگردان مکتب سیدالشهدا علیه السلام هستیم شهادت مرگ با عزت هست و با جان و دل به استقبالش می رویم
  • امین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جان ناقابلی دارم...
  • مهدی قائدی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عالی
  • سید حمیدرضا موسوی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ام
  • جمال محمدی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله
  • رضا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اینکه پویش راه انداختند خوبه اما باید یه گوشمالی هم به این بی غیرت ها بدیم از آموزش طلاب غافل نشید نسبت به مسائل مهم امنیتی اگه طلبه کاربلد باشه این اتفاق ها نمیفته
  • علیرضا IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت نهایت آرزوی من اگر شهید نشیم می میریم، مردن خوب نیست وقتی میتونی شهید بشی
  • اکبری IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا قتلا فی سبیلک
  • موسی فاطمی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    موجیم که اسودگی ما عدم ماست
  • نیره احسان دوست IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    این پویش دقیقا به چه کار می آید؟
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم بنده خودم را لایق این مرگ شرافتمندانه نمیبینم و اگر خداوند برمن روسیاه این منت را بگذارد و مرگم ختم به شهادت شود بسی سعادت و خوشبختی است.
  • حسین IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بهتر است بیش از این به فکر مردم باشیم تا کینه های ساخته شده توسط دشمنان به محبت و دوستی مبدل گردد.
  • خان بیگی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هستیم بر آن عهد که بستیم
  • سید IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    امام خمینی ره؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
  • دیانی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت راه و رسم زندگی است.
  • سیدابراهیم کهزادی منش IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • محمود نصیری IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ایم شهید نشیم می میریم
  • شریف حاچم زاده IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در راه آرمانهای اسلام و ایران یکپارچه ثابت قدم هستیم ان شاء الله
  • طاهرمیرزائی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مابه امید شهادت زنده ایم
  • محمدنورشاه ولی بر IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانم فدای اسلام ولایت وجمهوری اسلامی ایران.. آماده شهادتم
  • علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خدا
  • علیرضا س IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم😅 کوردلان نمی دانند که ما از وقتی خودمان را شناختیم در به در به دنبال شهادت هستیم و بعد از دعای برای امام زمان عزیزمان ، اولین دعایمان شهادت فی سبیل الله است...😜😂🤲
  • عبدالله فاضلی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت عاقبت برترین انسان هاست
  • محمد محسن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باید با زنان بی حجاب بسیار سخن برخورد کرد
  • سید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا زمانی که مشکلات ناشی از کم کاری و خیانت بعضی مسئولین وهمچنین وضعیت تاسف بار معیشتی واقتصادی مردم پای طلاب و روحانیت نوشته بشه وضع همینه.تواین ۱۰سال اخیر چندتا طلبه بی گناه شهید ویا مجروح شدند؟
  • رضایی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من یک طلبه ام ، عاشق خدا و خدمت به بندگانش عاشق امام زمان و یاور حضرتش ما با خدا معامله کرده‌ایم و در این بازار تمام هستی خود را به خالق مهربانی ها فروخته‌ایم جان ، جان من نیست ، ملک خداست در دستان من و آنرا برای خدا و در راه خدا و دین خدا می‌بخشم شهادت ، سعادت است و من در تلاش برای رسیدن.
  • ابوالفضل IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت لیاقت می خواهد امیدوارم شامل من شود
  • زضا IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    امروز بیش از پیش روحانیت باید مطالبه ریشه کنی فساد در ادارات کند که سرآمد و سخنگوی روحانیت هم علما و امامان جمعه هستند مطالبه از ائمه جمعه بخصوص شورای فشار سیاست گذاری ائمه جمعه باید شکل بگیرد ائمه جمعه باید سکوت و جلوس را بشکنند و مقتدرانه وارد عرصه مطالبه گری شوند متاسفانه ائمه جمعه از یک حاشیه امن برخوردارند و بعضاً دچار روزمرگی شده اند
  • دیانی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت راه و رسم بندگی است.
  • کاظم IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین، شهادت افتخار ماست. انتظار مقدم دلدار میباید کشید در وفاداری جفا بسیار میباید کشید 🌹نسال الله منازل الشهداء🌹
  • علی قنبری IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادتیم....
  • محمد جواد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بنده و همه مومنین آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزشهای اسلامی و نایبان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا پای شهادت خود و خانواده خود هستیم
  • عباس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت رسم مردان خداست
  • سید مهدی حسینی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت از بزرگترین توفیقات الهیست و اگر لایق بدونه هزاران هزار بار جانم رو فدای راهش میکنم بخدا قسم شهادت همیشه از بزرگترین آرزوهای ما بوده و هست.
  • مهدی فاطمی منش IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم رب الحسین علیه السلام عمامه بنده کفن بنده است که همیشه همراه بنده است. و امثال بنده به دنبال شهادت می گردیم شهید سلیمانی فرمودند ما را از مرگ می ترسانید ما آغوشمان برای شهادت باز است
  • مصطفی ابوطالب IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
  • علیرضا سالِک IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم😅🥰
  • بهمن وحدتی آراسته IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین زمانی که لباس روحانیت پوشیدیم قسم خوردیم که تا پای جان در راه اسلام، ولایت، انقلاب و رهبری همانند پدر شهیدمان بیاستیم، جانم فدای مهدی عج جانم فدای رهبر جانم جانم خوشا به حال شهداء
  • سید حسین نوربخش US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    این اقدامات کور و بزدلانه راه بجائی نخواهد برد
  • حسین IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تاخون دررگ ماست شهادت طریق سلوک ماست
  • سبحانی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک
  • ابوالقاسم IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادت و اماده تقاص و انتقام از مسئولین بی‌بخار و منفعت طلب در روز قیامت
  • pakvar63 IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام ما طلاب با آگاهی از راه و مسیر، آمد ه ایم ، ما طلاب با چشم باز وارد حوزه شدیم ما طلاب بهترین شغل را انتخاب کرده ایم طبق روایات قلم علماء افضل از خون شهداست چرا که این قلم این افراد را به سمت شهادت می برد پس ما برای شهادت در راه بی نهایت آماده ایم
  • علی فرهادي نيا IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما با خون‌مان با حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف بیعت کردیم امید داریم در این راه پر افتخار انقلاب بتوانیم این علم را به صاحب اصلی برسانیم شهادت در این مسير حق آروزی ماست
  • عبدالقادر همایون IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    رقصی چنین میانه میدانم آرزوست
  • ص IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من آماده شهادت هستم ولی برای جانبازی آمادگی ندارم خواهشا طوری بزنید که شهید بشم نه زخمی
  • عباس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    والعاقبه للمتقین
  • خانزاده IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    عاشقان را سر شوريده به پيكر عجب است دادن سر نه عجب، داشتن سر عجب است..
  • طلبه IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به قول مولایمان امام سجاد علیه السلام : الموت لنا عادة و کرامتنا الشها ة
  • اسماعیل بابازاده IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    همه ما طلاب وروحانیت اماده جهاد وشهادت در راه ارمانها انقلاب وشهدا مون هستیم
  • هادی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    طلبگی یعنی عاشقی. عاشق سرو جان را فدای معشوق میکند. اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • علی اکبر IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • هادی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
  • مصطفی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشتخو را نکشند اگر عاشق صادقی ز مردن مهراس مردار بود هر آنکه را نکشند از خداوند متعال خاضعانه خواهانم به دست بدترین انسان ها باشد
  • ذکریا ملکان IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت تا پای ناموس وکشورم
  • حسین IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت نزدخدا ورسول واهلبیت پیامبر عزیز است هرچند به دست خواهران وبرادران گول خورده باشد شاید بیدارشوند جانمان فدای اسلام ونظام ولی فقیه
  • سیدهادی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    طلاب عزیز همیشه مظلوم بوده اند و بیدی نیست که به این بادها بلرزد. ای بابا
  • محمد علی نسب IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ای خدای مهربان که مرگ را به حق آفریده ای مرگ مرا شهادت ودر خون غلطیدن در راه خودت ودر راغیرت دینی قرار بده که خودت غیوری ونسبت به تمام آفریده هایت غیرت داری وچه زیباست ارباً ارباشدن در راه دین ودینداری وچه شیرین است طعنه شنیدن از بی دینان در راه آرمانهای معنوی،ای خدای مهربان چه زیبا خواهد بود دیدارت زمانی که در راه تو با خون خویش وضوی دیدار خواهیم ساخت وچه زیباخواهدبود دیدارباشهیدان وسالار شهیدان وهمنشینی با آنان،اللهم الرزقنی شهادتاً فی سبیلک،ان شاالله
  • علی حکیمی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم اللهم اختم لي بالسعادة و الشهادة في سبیلک عاجلاً غير مع وليک حجت ابن الحسن المهدی عليه السلام.
  • رضوی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اقدامات کور دشمنان اسلام از صدر اسلام بوده وهمیشه شکست خورده است
  • سید مصطفی فضیلت نژاد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما تمام لحظات در حسرت شهادتیم لکن عزیزان این سازمان های متولی پر طمطراق که تنها به نام طلاب بودجه می گیرند و طلبه را بدنام ساختند ومابقی مباحث که همه عزیزان آگاهید کجایند؟! این سازمان ها مضراتشان بیش از مزایایشان است. اینان به چه دردی از جامعه و طلبه رسیدگی کردند.
  • سعید منتشلو IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نسل ما نسل ظهور است اگر برخیزیم شهادت هنر مردان خداست اگر شهید نشویم،میمیریم شهادت تجارت پرسود با خداست بهترین و برترین مرگ ها شهادت است یُدْرِکْکُمُ الْمُوت ولَو کُنْتُمْ فِی بُروجٍ مُشَیَّدَه اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
  • عباس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    روحانیت شجره طیبه است که دربستر ایثاروشهادت همواره پرثمراست مثل کلمه طیبه کشجره طیبه اصلهاثابت وفرعها فی السماءتوتی اکلهاکل حین باذن ربها
  • سید IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بخاطر بی عرضگی مسئولین و بعضی روحانی نماها کتک و چاقوش را ما طلبه ها باید بخوریم بعدشم بجای اینکه ی فکر درست و حسابی بکنن میان پویش آماده شهادتم راه میندازن (منم باید پویش طلبه جوگیر نشو راه بندازم) مگه کتکشو تو آخوند مسئول میخوری اندکی تامل...
  • سیدزاهدموسوی کرم بستی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تاپای جان آماده ام
  • آصف شکرزاده IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده شهادتیم
  • ابراهیم لونی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بنده فرزند شهیدم کاش به پدر شهیدم بپیوندم
  • گمنام IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادتیم
  • مهدی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    و قرآن چه زیبا گفت که حزب الله تنها نیست: الَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِلَّهِ وَالرَّسُولِ مِنْ بَعْدِ مَا أَصَابَهُمُ الْقَرْحُ ۚ لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا مِنْهُمْ وَاتَّقَوْا أَجْرٌ عَظِيمٌ الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ (172-173 آل عمران) كسانى كه [در نبرد اُحد] پس از آنكه زخم برداشته بودند، دعوت خدا و پيامبر [او] را اجابت كردند، براى كسانى از آنان كه نيكى و پرهيزگارى كردند پاداشى بزرگ است. آن مؤمنانی که چون مردم (منافق) به آنها گفتند: لشکری بسیار بر علیه شما مؤمنان فراهم شده، از آنان بترسید و بر حذر باشید، اما (در عوض این تبلیغات ارعابی) بر ایمانشان بیفزود و گفتند: تنها خدا ما را کفایت کند و او نیکو وکیل و کارسازی است.
  • شریعتی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن شرط اول قدم آنست که عاشق باشی
  • محمود IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کسی که این راه را انتخاب می کند به حسین بن علی ها اقتدا می کند.
  • محمد جواد زارعی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت شهادتیم
  • علی اکبر کاشانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت رسم بزرگان دین است
  • علی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ان القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة
  • اسماعیل IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    سلام اگر کار با راه اندازی چند پویش از طرف حوزه حل می شه من هرروز در پویش ها شرکت می کنم....!؟
  • تقی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتین وعمامه درسمان کفن وغسل شهادت تمیشه انجام می دهیم ودرراه یاری دین خدا تا آخرین قطره خون هستیم
  • فرشاد ۱۱۰ IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    درخت برای رشد نیاز به آب داره درخت اسلام هم نیاز به شهادت داره
  • محمد رضا اشرفی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا آخرین قطره‌ی خون، از دینمان، اماممان، نظام اسلامی‌مان، آرمان‌های انقلاب و شهدایمان دفاع می‌کنیم. حرف ما، همان حرف اماممان است که: «ما را بکشید؛ اسلام زنده‌تر و ملت بیدارتر می‌شود.»
  • سید مجید IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    عجب روش منفعلانه ای.بجای ریشه یابی این مسایل رفتید سراغ شهادت باید گریست به حال شما
  • موسی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسیار عالی ضمنا دوست دارم یه پویش در خواست حقوق شهروندی برای امنیت اخلاقی در زمینه حجاب داشته باشم راه ش رو بلد نیستم
  • محمودرضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تو مکن تهدیدم از کشتن که من تشنه زارم به خون خویشتن
  • احمد عباسی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خیلی خوب
  • mansoorian IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید ما را. ملت ما بیدارتر خواهد شد
  • شاهسواری IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام به روح پاک شهدا که با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کردند این خونها که به ناحق می‌ریزند نشانه حق بودن مسلک ماست .حق ماندنی است باطل از بین رفتنی است
  • سید IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده شهادتیم ولی با شهادت جلوی اینا گرفته نمیشه باید اقدام درست انجام بشه که جلوی کارهای اینا گرفته بشه
  • محمدعیسی رضائی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • حامد محقق IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • وهب اله یوسفی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برترین اقدام است
  • سید IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کی میخوایید قبول کنید که مسائلی مثل حجاب و عفاف ( ثمره) هستن ، شما نمیتونید به درخت جامعه صبح تا شب در سینما و تلویزیون و رسانه های اجتماعی تزریق بی حجابی کنید ( از ۲۰ سال پیش تا الان ) بعد توقع ثمر با حجابی داشته باشید. الان فصل برداشت ثمره چند نسل عدم فعالیت صحیح هست. این حرکات پویشی دقیقا چیزیه که در پازل هزارتکه دشمن تعریف شده و تعمیق بخشیدن به شکاف بین جامعه است. شهادت رو فضیلت میدانیم ولی مردن از برای اشتباهات دیگران شهادت نیست. سپر بلای عده ای روحانی سیاسی که کوچکترین ارزشی برای دین و معارف دینی قائل نیستن ، شهادت نیست. کدوم یکی از اعضای شورای عالی حوزه در چند سال گذشته کف جامعه دنبال ارتباط گرفتن با مردم بوده؟ کدومشون در ۴۰ سال گذشته با ۱۰۰ آدم عادی وقت گذروندن؟ حالا یکدفعه ای چون در تزلزل جایگاه سیاسی و اجتماعی افتادن ، یادشون اومده که طلبه مظلوم کشته شده و فریاد واویلا و هیهات سر میدن ! امیدوارم روزی برسه که بفهمید فرصت رو سوزوندین و جامعه رو به فساد کشوندین با اعمال نکرده و اعمال اشتباه.
  • بامری IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آماده شهادتیم🌹
  • سیدرضا تفرشی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ایم
  • عبد المطلب فریدی فر IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تا آخرین قطره خون برای امر بمعروف و نهی از منکر آماده ام
  • سید حسینی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده ی شهادتیم و در برابر دشمنان خم به آبرو نخواهیم آورد .. امیدوارم جای جای حوزه رو از نیروهای غیر انقلابی ،پاکسازی کنید .
  • سعید پارسا ارسنجانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    أَسْأَلُکَ أَنْ تَجْعَلَ وَفَاتِی قَتْلا فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رَایَةِ نَبِیِّکَ مَعَ أَوْلِیَائِکَ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَقْتُلَ بِی أَعْدَاءَکَ وَ أَعْدَاءَ رَسُولِکَ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تُکْرِمَنِی بِهَوَانِ مَنْ شِئْتَ مِنْ خَلْقِکَ وَ لا تُهِنِّی بِکَرَامَةِ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ اللَّهُمَّ اجْعَلْ لِی مَعَ الرَّسُولِ سَبِیلا حَسْبِیَ اللَّهُ مَا شَاءَ اللَّهُ [۱] 🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌹🌹🌹 از تو می‌خواهم مرگم را کشته شدن در راهت در زیر پرچم پیامبرت همراه با اولیایت قرار دهی، و از تو می‌خواهم که به وسیله من دشمنان خود و رسولت را به قتل رسانی، و از تو درخواست میکنم که مرا گرامی داری با خوار کردن آن از خلق که خودخواهی، و خوار نکنی مرا به گرامی داشتن احدی از اولیایت، خدایا برایم همراه پیامبر راهی به خوشبختی قرار ده، خدا مرا بس است، آنچه خدا خواهد شود.
  • ن،م IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ان الذین قالوا رینا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه ان لا تخافوا ولا تحزنوا وابشروا بالجنه آلتی کنتم توعدون
  • عباسعلی عربشاهی کریزی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ای رهبرازاده اماده ایم اماده
  • مسیح IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    از همون اول هم برای شهادت آماده بودیم..ولی نه به این راحتی...
  • نرگس IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نمی‌دونم چیشد که به اینجا رسیدیم از کشتن یه روحانی بیگناه و خوشحال شدن عده ای بعد ترور رییس یه کلانتری و خانوادش بعد زیر گرفتن یه روحانی و بعدم یه جوون رو که برای غیرت وسط خیابون شهید کنن و بازم صدای هیچ کس درنیاد خدا خودش به همه مسلمونای واقعی کمک کنه این ملت رو دعای امام زمان تا الان نگه داشته وگرنه هیچ ملتی با اینهمه دشمن سرپا نمیموند از دولت اسلامی توقع داریم که این اشرار و ظالمین و قاتلین رو به سزای اعمالشون برسونه تا مومنین این کشور کمی حس امنیت بیشتری کنند و دیگه هیچ کس جرئت نکنه امنیت کشور و روحانیون رو خدشه دار کنه
  • موسی امیری IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باسلام چون دشمنان اسلام باتمام مکرحیله برای ضربه به اسلام آمده اندماباتمام وجود آماده دفاع هستیم تامرزشها دت
  • محسن IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    الذین یبلغون رسالات الله لا یخشون احدا الا الله
  • محمدحسن منصوریه IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک پروردگارا،از آن زمانی که معنای شهادت را یافتم ، آرزویم این بود که مرگم شهادت در راه تو باشد.
  • حسن شامی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت برای ما مدال افتخار وما در همه جا در جستجوی اوهستیم
  • مصطفی احمدی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    پای انقلاب و رهبر عزیزمان بوده ایم، هستیم خواهیم ماند.
  • رضا اسماعیلی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کور خوندند
  • روح الله نظری IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام من که یقین دارم شهید نمیشم اما آرزومه..
  • احمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باید از زمانی ترسید که این عرصه خالی از شهادت شود و روحانیت در مسیر منفعت‌طلبی حرکت کند
  • علی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جای تعجب است که حکومت جمهوری اسلامی باشد مردم برای دفاع از اجرای احکام اسلامی در خیابانها و مکانهای عمومی خون بدهند و دادگاه جمهوری اسلامی با خونسردی به وقایع رسیدگی کنند
  • روح الله IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    در بهترین عصر و دوران به سر می‌بریم بهترین عصر برای خدمت برای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • روح الله نظری IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام من که یقین دارم شهید نمیشم اما آرزومه..
  • علی حسینی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    انشاالله ظهور نزدیک است.
  • بیرانوند IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتیم
  • محمد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده دفاع از انقلاب و کشور هستیم و ان شاءالله آماده شهادت در این راهیم
  • محمدصادق اصغری IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • مهدی اسدی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم الرزقنا التوفیق الشهاده فی سبیلک هماهنگونه که سالار شهدا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شهادت در راه خدا را برگزید لبیک یا حسین
  • مجید IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • طلبه IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ایران اسلامی درخت تنومندی شده که ما طلاب باز هم باخونمان آبیاریش میکنیم #ما_همیشه_درصحنه_ایم #ما_آماده_شهادتیم
  • ابراهیم IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر با ریختن خون من درخت اسلام و تشیع و نظام جمهوری اسلامی استوارتر می‌شود، پس ای تیغها بر من ببارید
  • سید محمد علی موسوی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانمان فدای امام عزیزمان و حجت خدا مهدی صاحب الزمان.
  • جواد IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کرامتنا من الله الشهاده
  • علی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده از بین بردن دشمن و در پایان عاقبت بخیر با شهادتیم.
  • سولدوزی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    قل کل یعمل علی شاکلته فربّکم اعلم بمن هو اهدی سبیلاً شعری که آیت الله نوری همدانی حفظه الله در سال ۱۳۵۶ در پاسخ به توهین نشریه طاغوتی به امام خمینی ره خواندند اکنون زبان حال طلاب مظلوم است مَه فشاند نور و سگ عوعو کند هرکسی بر طینت خود میتند طلاب به اسلاف خود همچون شید اول و شهید ثانی و شهدای محراب اقتدا دارند پس خوشا به سعادتشان
  • روح الله رحیمی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم
  • حسین ترابی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هرکه را صبح شهادت نیست شام مرگ هست بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند آرزوی ما شهادت است ، ان‌شاءالله که لیاقت داشته باشیم
  • حمیدرضا IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده شهادتم 👌👌👌👌
  • 3309346145 IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اماده
  • هانیه IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم و همه ی زندگی و وجودم وقف رهبرم و خاک پای مردمان شریف مملکتم هستم و خدمتگذار این انقلاب و این نظامم انشالله نگاه امام زمان( عج) ما رو کمک کنه و دعای آقا پشت و پناه رهبر و مردمان شریفمون باشه الهی آمین🙏🏻
  • علی داودی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت همه آرزوی من شهادت رویای ناتموم من
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • جعفر اسلامی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آنکه صبح شهادت نیست شام مرگ هست
  • مهدی قهری IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    آرزوی ما این است که به دست مردم انقلابی تشیع و بخاک سپرده شویم و مسلم شهادت نصیب هر کسی نمی شود ولی آرزو کردن آن هم خوب است
  • خدیجه عقیقی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    موافقم اماچقدرپیگیری میشه که بتونم نظردیگران روهم جلب کنم وتبلیغ دین داشته باشم
  • محمد قهرمانی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ره سپاریم با ولایت تا شهادت؟..........
  • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند  ما ملت امام حسینی ما را از شهادت چه باک #یاحسین #یا مهدی
  • مهدی سنجرانی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده‌ایم برای شهادت
  • احمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من پویش رو امضاء کردم و آن شاء الله روزی با خونم ثبت خواهم کرد. ولی میخواستم عرض کنم چرا موضع حوزه همیشه انفعالی است؟
  • مهدی سنجرانی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده‌ایم برای شهادت
  • حامد میرزائی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خون شهادت مهر تایید بندگی خدا است!
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر زسر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم ما را زسر بریده می‌ترسانی!؟
  • محمد صادق محسن زاده هدش IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم ولی ناغافل بزنند مفتی شهید بشم. قبل از طلبه شدن استاد فنون رزمی بودم. حوزه بجای حجله گرفتن برای شهداش یکخورده از طلبه های که زدند دفاع کنه؛ قوه قضائیه حقوقی دفاع مشروع از خود را ترویج کنه. نیروی انتظامی کتک خور تربیت نکنه. محارب حکمش قتله. مرگ بر بز دل های ترسو. خدا خودش
  • عباس انصاری IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من اماده شهادتیم
  • محمد حسن بهشتی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اگر خون ما هدایتگر است باکی از خون دادن نیست خریدار خداست و خوب می خرد و ای کاش ما را هم بخرد
  • حسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    کشته شدن در راه این لباس و آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوی من است. اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک
  • سید محمد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • علی خلوصی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانم فدای آقا جانم حضرت ولی عصر(عجّل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(ادام الله تعالی ظله الشریف)
  • صادقی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    منتقدیم و ناراحت اما آماده شهادت که بهترین مرگ است چنانکه امیرمؤمنان فرمود
  • علیرضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما طلبه شدیم تا تبلیغ دین خدا رانماییم. دراین ره از مردن چه باک. ولی باید گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بود
  • بخشی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    جانم مالم فرزندانم فدای اسلام فدای قرآن فدای امام زمانم
  • شریفی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مسئولین بی عرضه کوتاهی کنند و طلاب را با احساسات به مسلخ فرستادن!؟ آفرین با این پویشتان... چقدر زحمت می کشید. ما آماده شهادت هستیم اما نه به خاطر ناکارآمدی مسئولین بی غیرت و دنیا پرست که فقط از جان دیگران مایه می گذارند و فقط به یک تاسف بسنده می کنند. حوزه علمیه مقدس چقدر زحمت بکشد و طلبه فاضل تربیت کند و به همین راحتی برای هیچ به زیر تیغ حرام زادگان ابن‌ملجم صفت بروند. اگر راست می گویید بفرمایید آقایان طلبه بیایید به میدان تا فرزندان مرجانه را سر جایش بنشانید که اگر چنین باشد با افتخار نه یک جان بلکه هزار جان در راه اسلام فدا خواهیم کرد. جانم فدای رهبر ، نه جانم هدر برای پست و مقام بی غیرتان و بی شرفانی که در این حوادث خفه شده اند و حتی کمترین حرفی نمی زنند تا در دوره های بعدی بلکه محبوب جلوه کنند و جیفه بیشتری ببلعند.
  • Soldier_leader IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد... شهدا گلچین میشن. خوشبحالش، دعا کنیم‌مثل این جوون سبزواری غیرت داشته باشیم و غیرت فروشی نکنیم.
  • حسین IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده جهادیم اسلحه بدید به طلاب تا از خود دفاع کنند اول دفاع وکارو زار بعد شهادت، پذیرفتن ‌شهادت بدون دفاع یعنی مرگ يعنی تسلیم مرگی که مسئولین در پی هر إغتشاش مسببین را گله ای آزاد کردن.
  • محمد علی زاده IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم، تا نابودی کامل خائنین ، منافقین، مشرکین ایستاده ایم
  • عبدالله IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسمه تعالی در اینکه شهادت در راه خدا نهایت آرزوی ما امت شهید پرور است هیچ شکی نیست، و من به نوبه خود مانند دیگر برادران و خواهران دینی و ایمانی خودم این آرزو را هماره در سر می‌پرورانم و دعای هر روز و هر لحظه ما این است. اما در این میان نکاتی قابل تأمل است که برخی دوستان کم و بیش مطرح کردند چرا باید طلبه‌های مظلوم و اقشار و جوانان غیورمان قربانی ندانم کاریها، کم کاریها و در برخی موارد خیانت‌های خواص شوند! چرا باید فضای مجازی که در کثیف ترین کشور دنیا یعنی آمریکا مورد بحث و نظر و اعمال قوانین می باشد و مسئولین و اندیشمندان آن کشور را بر آن داشته تا فضای سالمتری به زعم خودشان برای مردم و بخصوص نوجوانانان و جوانان کشورشان ایجاد کنند، در کشور اسلامی و انقلابی ما بی در و پیکر و بقول اماممان ول است! نتیجه این فضا، نفوذ با شدت و حدّت فرهنگ منحوس و شیطانی و برهنه غرب و به منجلاب کشیده شدن جوانانمان می‌باشد چرا جوانی که باید زیر بیرق این پرچم مقدس مهدوی عجل الله فرجه به جهاد با دشمنان اسلام و ناموس و وطن برخیزد، خود وسیله و آلت دست شیاطین انسی و جنی شده و تیغ بر مردم خود میکشد! دیگر باید چه بشود تا برخی به خود بیایند و در جهت بهبود این فضای مسموم قدمی بردارند! البته نقش خانواده و پدر و مادر، در این انحرافات، کژی ها و نهایتاً جنایات کم نخواهد بود؛ والدینی که در تربیت فرزندان خود کوتاهی کرده و با در اختیار گزاردن وسایل ارتباطی جدید به آنها و بدون مدیریت، به قول معروف آنها را از سر خود وا می کنند باید پاسخگوی اولا وجدان خود و ثانیاً فرزندانشان و ثالثا امت اسلامی و امام زمانشان عجل... و خداوند تعالی باشند. نکته مهم دیگر برخورد قاطع و درس آموز با عوامل اصلی و محرک این اوضاع توسط قوه قضائیه است، که مهمترینشان مشهورین و به قول امروزی سلبریتی هایی هستند که در این کشور زندگی کرده و از امنیت و اقتصاد آن بیشترین بهره را برده و با وقاحت تمام و نمک نشناسی، سخنان دشمنانمان را قی میکنند و جوانانمان را به اراجیف و اباطیل سوق می دهند. اما وظیفه ما روشنگری، مطالبه گری، دعا و یاد و ذکر خداست دعا بسیار مؤثر است همه عالم در ید قدرت اوست همه دلها دست خداست ضمناً یکی از اسباب مؤثر در دفع بلاها قربانی کردن است که میتوان به صورت جمعی این عمل را انجام داد اللهم ارزقنا توفیق الشهادة
  • اسماعیل تقی پور دوغیکلایی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهدادتنا کرامتنا
  • محمود نجف آهی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آرزویم شهادت است امیدوارم شهید وارد محشر بشوم و با امامانم روبرو شوم، همیشه از خدا خواسته ام مرگ حقیر را شهادت در راه خودش و در رکاب ولی خودش امام حی وحاضر امام زمان ع الله تعالی فرجه الشریف قرار بدهد، الهی آمین
  • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مسئولین خبرگزاری هم آماده شهادت هستند؟؟!!!! فک نکنم
  • حسن کاظمی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    همیشه بخاطر چندصباحی که دیر به دنیا آمدم تا از قافله شهادت عقب بمانم متحیر و مات بودم اما حالا خوشحالم که گویا خداوند مرحمی برای دل شکسته من هم فرستاده ودر باغ شهادت برای من هم باز شده و بی صبرانه در انتظار شهادتم.
  • علی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برای دفاع از وطن و ناموس آماده شهادتم
  • حمیدابویی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت
  • اسماعیل تقی پور دوغیکلایی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنی قتلا فی سبیلک
  • عماد IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ایم. یاعلی
  • پ IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    علائم نشان می دهد که در استانه ظهور هستیم
  • محمد مهدی ملاجعفری جندقی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    السلام علیک یا اباعبدالله
  • صادق IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مرگ بر منافق و سلام بر ایران اسلامی و رهبر عزیز آن وامام زمان
  • محمد سعید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما را زسر بریده میترسانی...... یه عمری به مردم میگفتیم اشرف الموت الشهاده و آرزوی قنوتهامونه البته باید حوزه معاونت حقوقیش پیگیر صفت و سخت این وقایع و حقوق طلاب باشه
  • روح الله پرویزی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم اول درعمل ودومین آرزو درزمانی که ملبس به لباس افتخار روحانیتم.🌹
  • سما IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    چادرت رابتکان روزی مارا بفرست .ای که روزی دوعالم همه ازچادرتوست.اللهم الرزقنا شهادت
  • علی اصغر موقعی پور IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    الهی هب لی کمال الانقطاع الیک
  • محمود محمودی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت شهادتیم
  • حوا محمودی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    خودم، حاج آقا و فرزندانم آماده شهادتیم اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک
  • ابراهیم IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    منم اناده شهادتم لباس مقدس طلبگی کفن من است
  • کاظم IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    برخورد قاطع با این افراد شرور
  • سیف اله رستملو IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    به قول حضرت امام‌ خمینی ( رضوان الله تعالی علیه) بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند/ از کشته شدن ماهیچ هراسی نداریم و با این کارها چهره زشت بدخواهان نظام اسلامی آشکارتر می شود.
  • سعید مروانی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    (إن القتل لنا عاده وکرامتنا من الله الشهاده),دشمنان اسلام کور خواندند که بااین حرکات بزدلانه بتوانند مانع حرکت دین شوند.
  • اخوان جنادله IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • حشمت الله زارعی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرچه زودتر وباقدرت انقلابی باید دشمن را دراین برنامه شوم وکور که عفت عمومی را هدف گرفته ناکام بگذارد
  • اسماعیل وزیری دوزین IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما اماده ایم جانمون رو فدا کنیم
  • محمد آب خو IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باید طلاب سراسر کشور در روز و ساعت واحد به تجمع و تظاهرات بپردازند تا هم از مسئولین بر خورد قاطع را مطالبه و هم از کفار و مشرکین زمانه اعلام برائت و انزجار کنند. لطفا پیام ما را به بالایی ها برسانید
  • إبن میرزا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سه برادر بنده حقیر روسیاه بنام های مهدی،محسن و علی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و خودم دراین لباس مقدس با تمام وجود آماده شهادتم. و قتلا فی سبیلک فوق لنا
  • جواد فرهادی دستنایی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادتم و کفنم سالهاس از سال ۸۶ بر سرم است
  • یوسف IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده شهادت برای ولایت
  • طلبه شهیده IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 1
    ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
  • احمد افتخاری اکمل IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    قطره قطره خونم فدای نایب امام عصر آماده تقدیم جان تا قابل برای اهداف دولت کریمه امام عصر هستم آرزوی ما شهادت است
  • محمود عباسی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما با لطف خداوند و عنایات خاصه حضرت بقیه الله این راه را انتخاب نموده و شاهد ما عمامه ای که به سر داریم که این کفن ماست و به لطف خداوند آرزو داریم که جان خود را فدای اهل بیت علیه السلام نماییم.
  • مهدی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مگر خون ما از خون پیغمبر و اولادش رنگین تر است بریزید خونه‌ای مارا
  • حسین جان آبادی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما گر ز سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
  • صداقت IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست و آرزوی ما اللهم ارزقنا
  • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بکشید مارا زنده تر می شویم شهادت هنر مردان خداست اللهم ارزقنا
  • فرهاداسدیان IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من آماده شهادتم
  • اکبر مرندی دولت آباد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    باسمه تعالی باسلام در این برهه از زمان باید فدائیان ولایت استین بالا بزنند و مال و جان و وقت و آبرو و اعتبار خود را در کف خود گرفته و درر راه غیرت و عزت ولایت فدا کنند به امید آن روز که به همراه رهبر عظیم الشان انقلاب و ولی امر مسلمین جهان در رکاب حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم
  • عبداللہ IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    تو مکن تهدیدم از کشتن که من تشنه زارم به خون خویشتن گر بریزد خون من آن دوست رو پای کوبان جان برافراشنم بر او رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند چون جهند از دست خود دستی زنند چون رهند از نقص خود رقصی کنند ما را آرزویے جز شہادت در سر نیست
  • محمود گنج‌ خانلو IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام هنوزطنین اندازه ودرخت تنومند اسلام نیازمند آبیاری باخونهای رهروان ثارالله است
  • محمدسعید IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهادت خوبه اما کج نرویم فعلا بحث شهادت نیست باید از مسئولین مطالبه گری کنیم در خصوص مسایل اقتصادی مردم و مسائل فرهنگی مردم
  • طاهری IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    یک پویش هم راه بیندازید که اگر قرار است روحانیت جلودار فحش خوردن به جای مسئولان باشد لااقل بودجه فرهنگی حوزه را زیاد کنند تا بتوانیم در حد امکان از خودمان در فضای ولنگاری مجازی دفاع کنیم
  • سیدمهدی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    من اصن اومدم برات شهید بشم...
  • یک طلبه IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 0
    به نام خدا پویش واجب تر پویش حمایت از مردم بی پناهی است که گرفتار گرانی ها و تورم بی سابقه شده اند و حتی نان شب شون هم از سفره هاشون پریده است. طلبه باید واقع نگر باشد. نگاه مردم به طلبه اینه که در چنین مواقعی پشتیبانشون باشیم. شما الان یک نگاه به جامعه مدعی دینمداری و مدعی عدالت و مدعی مردم سالاری بیندازین و بعد ببینین که چه اندازه فاصله است میان وعده ها و میان عمل کردها اگر همراه مردم باشیم و با درد مردم دردمند باشیم (با این که نوع ماها زندگی واقعا سختی داریم) در این صورت همین مردم از ما حفاظت خواهند کرد. در هر صورت مردم از ما انتظار دارند که حمایتشون کنیم تا بلکه متولیان نظام هوشیارانه تر عمل کنند و مطابق با نیاز جامعه امور کشور رو پیش ببرند. و السلام!
  • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده شهادتیم ولی مسئولین قوه قضائیه آماده عمل به موقع و انقلابی ، هستند؟؟؟؟ رییس قوه امشب اینقدر آرام و متین به قضات دستور پیگیری می داد که انگار یک اقدام عادی اتفاق افتاده، بابا یه جوری صحبت کن که خلافکار بترسه و انجام نده، اگر فرزند خودتون هم بود همینطوری آرام بودی آقای اژه ای؟!!!! اگه اول انقلاب اقدامات بچه های کمیته انقلاب اسلامی و جناب خلخالی نبود، ناامنی همه جای کشور رو میگرفت و آرامش برقرار نمی شد، ۲۰ درصد مثل خلخالی باشید و جیگر داشته باشید. اگه قاتل و ضاربین حوادث اخیر رو در محل ارتکاب جرم به دار بکشند و پوشش قوی رسانه ای بدهند مطمئن باشید خیلی ها حساب میاد دستشون. نکته بعد : هرسال در ایام ثبت نام ورودی حوزه ها شاهد اینچنین اقدامات هستیم ، امیدواریم سربازان گمنام امام زمان عج ریشه را بخشکانند
  • ناصر IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    دو نماد دین مورد هجمه دشمنان یک چادر زن دو لباس روحانیت آماده شهادتیم
  • حیدر ابونعیم IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    وقت به مقام والای شهادت نایل میشویم که درسنگر ویادفاع کشته شویم نه درکوچه خیابان پی کاری وشغلی این گونه شهادت زاییده ای بی کفایتی مسئولان زیربط است ،درقدم اول از خداوند بصیرت بیخواهیم تادرمسیر شهید وشهادت قرار بگیریم ان شاالله.
  • جواد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آنانکه جانشان با دین آمیخته است حتما آماده ی شهادتند. شهادت افتخاری بزرگ
  • حیدر کرار IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    دروغ نگید. خدا که از دلتون خبر داره خخخخ
  • محمودی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام علیکم شهادت هنر مردان خداست. لایق نیستم ولی امیدواریم به فضل الهی که ماراهم پاکیزه وباشهادت بپذیرد
  • محمدحسین زارعی رضائی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    هر روز وشب اینست ذکرمن: اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک عاجلاً قریباً یا ارحم الراحمین بحقک و بحق سیدالمرسلین و الائمه المعصومین آمین یا رب العالمین...
  • سید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    شهید,سعید است و شهادت, سعادت اللهم ارزقنا بحق محمد و آل محمد «علیهم السلام»
  • حمیدصفری IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما ملت شهادتیم،ما ملت امام حسینیم،ما را از چه می ترسانی
  • دکی جون IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
  • مصطفی مهدوی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 1
    خوش بحال کسانی است که باشهادت رفتند.کفن ماطلبه هاوروحانیت همیشه برتن ماست ماآماده شهادتیم سیدالشهدا ع مکتب ومرام وراه ماراامضا کرده وترسیم نموده مکتب ما مکتب شهادت است خوش بحال آن روحانی که عاقبت بخیربشودوپیش امام زمان عج سربازی کندوسربازبمیرد...
  • علی ضازاده IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    بسم رب الشهدا و الصدیفین ان الجهاد باب من ابواب الجنة. آمادگی در صحنه های گوناگون جهاد برای قیام لله از وظایف سربازان امام عصر عج در هر زمان میباشد. طبیعیست گاهی عمل مجاهدانه نتیجه آبرو و شهادت را در پی خواهد داشت و این افتخاری بس عظیم است.
  • مرتضی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    لحظه یی که کسوت طبلگی را پذیرفتیم همان دم نیت کردیم در راه توسعه فرمان خدا و رضایت او از جان و مال و آبرو و آسایش خواهیم گذشت
  • رحیمی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    1 0
    اماده شهادتیم پای جان
  • بهنام IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    ما آماده ی جهاد و شهادتیم اما با خائنین و مقصرینی که عامدانه با کوتاهی از وظایف و مسئولیت خود فرو گذاشتن و موجب عناد و خصومت برادران و خواهران هموطنمان با قشر طلاب و روحانیون شده اند. وگرنه جهاد با جاهلان در عرصه ی تبیین است نه شمشیر
  • هادی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    اللهم ارزقنا الشهادة فی سبیلک
  • مطهری رادمنصوره IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ی شهدتم.
  • مطهری رادمنصوره IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    آماده ی شهادتم
  • ناصر IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام علیکم تا کسی شهید نباشد شهید نمیشود. انشا... به حرمت شهدا و شهید رمضان و تبلیغ ماه رمضان شهید باشیم تا شهید بشویم.
  • جسن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    الهی استعملنی لما خلقتنی له
  • محمود طالبی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قطعا خداوند متعال بندگانش را برای شهادت گلچین میکند وما که درقنوت نمازمان این فیض عظیم را درخواست داریم چه باک .طلاب علوم دینی بارها ثابت کرده اند که تاآخرین توان پشت امامشان ایستاده اند واین باشمار زیاد شهدای روحانی در طول تاریخ اسلام عزیز و انقلاب اسلامی ثابت است.ماپیروان آن امام شهیدی هستیم که فرمود: اگردین جدم رسول خدا صلی الله علیه وآله جز با ریختن خون من زنده نمی‌ماند پس ای شمشیرها مرا در بر گیرید.وحالا تاآخرین قطره خونمان ازرهبر عزیزتر از جانمان حمایت میکنیم. الهم الرزقنی توفیق الشهادت فی سبیلک.
  • مهدی قربانی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام بر عزیزان همه میدانند که روحانیون و طلاب همیشه در طول تاریخ آماده جان فشانی برای دین وعقاید خود بوده اند ودر این راه از هیچ چیز نترسیدند وهمیشه آماده شهادت هستند چرا که شهادت در راه خدا بالاترین مدال افتخار است برای ما. پس ما را از شهادت نترسانید....اللهم عجل لولیک الفرج
  • حسن بابایی IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام باولایت تاظهور سربازیم ازکلاس سوم ابتدایی که موضوع انشابودمیخواهید چکاره شوید نوشتم طلبه ی امام زمانی ازمن پرسیدن بعد ۲۲ سال تبلیغ وطلبی رادریک جمله معنی کن به نظرم تازه فهمیدم ۹میلیارد انسان روی کره خاکی زندگی میکنن فقط ماطلبه هستیم که ازامام زمان حرف میزنیم توپادگان اقاسربازهستیم
  • امیر NL ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    از خداوند متعال مسالت داریم نعمت شهادت را به شما اعطا کند.
  • سوده IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتم
  • اسحاق رئیسی افشار IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قدم گذاشتن و حرکت در این مسیر الهی سعادتی است که افتخار آن را نباید ازدست داد .... الهی مثل همیشه به امید خودت
  • عصرظهور IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان ما هزاران بار فدای ولایت
  • محمدرضا دماوندی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ خوش به سعادت آنها که عاقبتشون ختم به شهادت شد. إن شاءاللّٰه عاقبت عمر ما هم ختم به شهادت بشه. خدایا حیات ما را با حیات محمد و آل محمد علیهم السلام قرار بده، و ممات ما را با ممات محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین قرار بده.... طلاب در همه عرصه آماده جهاد و شهادت بودند و هستند و خواهند ماند إن شاءاللّٰه...
  • اسماعیل زاده IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما را مترسان ز خون ما پیغمبر مرگیم
  • ابوالفضل IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ملتی که در پیشینه خود کربلا دارند را از چه میترسانید...
  • سیدامیرحسین پناهنده IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهیدنشویم می میریم الهم ارزقنا توفیق الشهاده
  • مصطفی IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادثم
  • محمد IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به نام خدا بحول و قوه الهی و با توجه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تا آخرین نفس در راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام و این نظام مقدس اسلامی می مانیم. لبیک یا خامنه ای
  • انشاالله شهید مجتبی IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام خدمت دوستان منم از خوندن فقه و اصول خسته شدم انشاالله شهادت راحتم کنه😂 ببینید برادران شعار نوشتن و شعر نوشتن و رجز خواندن پشیزی نمی ارزه اگه عمل نباشه سعی کنیم بیشتر اهل عمل باشیم و اون عمل هم همین امر به معروف هست با اجازه
  • ح.ش IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتی پاک‌ترینان این کره خاکی با ناپاک‌ترینان مقابله کنند، پاکان عالم آنها را تصدیق و تشويق می‌کنند و ناپاکان تکذیب و تحقیر، و این است قصه پاکی و ناپاکی... و هم البته، فهم این سخن نیازمند پاکیست.
  • ح.عسکری IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    سلام علیکم و رحمةالله. یقیناً شهادت آرزوی دیرینه ماست. اما دوست نداریم به دست فرزندان این مرز و بوم شهید شویم چرا که این دشمن شاد کن است.
  • وهب درویشی IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای دشمنان خدابدانیداگرماراازمحاصره اقتصادی بترسانیدمافرزندان رمضان هستیم واگرماراازمرگ وشهادت می ترسانیدما فرزندان عاشوراهستیم.
  • سادات IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتم
  • رسول تبرایی IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آخر ماموریت یک طلبه بسیجی شهادت است،بسم الله
  • سیدزین العابدین سجادی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باسلام و صلوات بر روان پاک شهدا و امام شهدا . حال که دشمن نادان به دوستان و هملباسان طلبه هجوم آورده من که تا الان برخی موارد با لباس عادی مردم و مکلا در بازارها ظاهر می شدم من بعد هیچگاه لباسم طللگی ام را کنار نخواهم گذاشت تا دشمن بداند ما آرزوی شهادت داریم شاید روزی ما هم به خیل شهدا ملحق شویم . اللهم ارزقنا الشهدا بعد الخدمه و رضایت خدا و امام زمان (عج)و رهبری فرزانه. یاعلی . مرگ بر آمریکا.
  • سید نوراله افشار IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ایم برای جان فشانی در راه انقلاب اسلامی
  • علی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم اجعلنی ممن تنتصر لدینک و لا تستبدل بنا غیرنا اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج) «ای بادهای غم زده دیگر دلم گرفت بویی ز خاک پای شهیدان بیاورید»
  • آجورلو IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کوتاهی های قوه قضائیه در محاکمه و مجازات اشرار و قانون ستیزان، عامل اصلی جسور شجردن آنها در انجام شرارتهای بیشتر است. عفوهای فله ای، مصلحت اندیشی های خلاف مصلحت و شرع، جرم زدایی های احساسی و خوشایند مجرمین و به طور کلی ناکارآمدی قوه قضائیه عامل اصلی وضعیت کنونی است. آقای محسنی بترس از روز حساب. برای خوشایند شیاطین، احکام شرع را تعطیل نکن و به تاخیر نیندازد. ان ربک لبالمرصاد
  • مجتبی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست
  • محمد IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    با سلام... شاید عده ای با تحلیل ناقص بگویند علت حمله به طلاب وضعیت بد اقتصادی هست... ولی با کدام تحلیل با کدام نتیجه گیری ناقص با کدام وجدان با کدام انصاف با کدام اخلاق با کدام مرام و مسلک با کدام روش انسانیت با کدام دین و راه می‌توان به این قشر مظلوم مقتدر حمله ور شد در حالیکه در بدترین شرایط در کنار مردم بودند بدون ذره ای منت و با افتخار تمام از مردم و برای مردم بخاطر خدا از زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس که بیشترین شهید به نسبت جمعیت از قشر طلاب بوده تا سیل و زلزله و کمک های جهادی به مناطق محروم و دفاع از حرم و... در همه زمینه ها طلاب در صف اول هستند و آماده ترین قشر برای شهادت هم ما هستیم با افتخار و با سربلندی طلاب همیشه در چشم برخی کم تحلیل قشری غیر قابل فهم بوده اند در حالیکه در همه زمینه های علمی و تخصصی خوش درخشیده اند از روان درمانی و روان شناسی و جامعه شناسی تا درمان دردها و گرفتاری های روحی و جسمی... و البته ناگفته نماند که از شرایط سخت زندگی طلاب مظلوم هیچ جهاد تبیینی صورت نگرفته و جای بسی تاسف که احدی پیشگام نمیشود به امید روشن سازی افکار عموم مردم نسبت به اخلاص نیت طلاب و سبک زندگی جوانمردانه این قشر مظلوم مقتدر
  • محمدمهدی.KH IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اَلـلّٰهُمَّ الـرزُقنا توفیقَ الـشُّجاعَتِ فی سَبیلِک
  • فتحی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدالعنتشون کنه
  • اعظم منصوری IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت مزد شهید زیستن است.
  • فریده IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    همیشه طرف حق مظلوم بوده ، مانند امام علی علیه‌السلام و امام حسین.. .مهم عاقبت بخیر بودن و نام نیکوست که تاریخ ثابت کرده که حق و نام مظلومان همیشه زنده و پایدار است
  • محسن سرداری IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منتظر و آرزومند بهترین و بالاترین پاداش حق سبحان هستم. شهادت توفیقی است بسیار عظیم و توصیف ناپزیر کاش برات شهادت منو همچو ذلیل و عاصی امضا شود. به اذن الله جل جلاله و به اذن ائمه الهدی علیهم السلام و به اذن امام خامنه ای حفظه الله آماده شهادتم اگر لایق باشم. وای اگر امامم حکم شهادت دهد. برای بهترین عزیزانتان آرزوی شهادت کنید*مداح شهید مجتبی علمدار*
  • غلامرضاآقائی ویدوجی IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • محمدرضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم لبیک یا امام خامنه ای
  • میثم IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    روحیه شهادت طلبی، رمز نترسیدن از دشمنان و عامل پیروزی ماست.
  • اعظم صمع الله IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    فتنه گر ها بدانند اون موقع که انقلاب شد ویه قشر باغیرت به رهبری امام خمینی ره بودند که با توکل به خدا اون چاه زاده ها را با اون تاج وتخت از ایران بیرون انداختند حالا فکر کردند که با( ان قلابشون)که به کمک شیطان وهرزگی هست می تونند الگو بگیرند وبراندازی کنندیه روزی توحسرت بودیم که کاش ماهم تو جنگ عراق بودیم یا سوریه کاش ماهم مرد بودیم الان راه شهادت بازه مرد وزن وپیر و جون نداره کافیه با امر به معروف کردن بی تفاوت نباشیم وماهم سر سفره شهادت بشینیم ونگهبان این میراث باشیم با خون خودمون دیگه نمی زاریم یه علی تنها بمونه یه زهرایی پهلوش بشکنه وپشت ولایت هستیم وبا دلگرمی به رهبر عزیزمون که انشاءالله خدا به عمرشون بیفزایدهر روز ارادمون قوی تر وعزممون برای دفاع وشهادت محکم تر میشه تا این پرچم به دست حضرت مهدی عج قرا بگیره انشاءالله
  • طلبه انقلابي IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت=سعادت
  • مجید IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فردی
  • احمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باسلام واحترام وآرزوی سربلندی اسلام و مسلمین بنده طلبه هستم یک پیشنهاد دارم برای دلسوزان امر روحانیت ، اینکه قبلا کارشناسان حوزوی گفته بودند که لباس روحانیت(که نماد روحانیته وباید باشد چون هر قشری لباس خودشان را دارند) تابستانها بشدت گرمه وزمستانها هم سرده خواهشا یه فکری بکنید براش تا مشکلش حل بشه بعدش عمامه واقعا گران شده متری ۸۰هزارتومان (اردیبهشت ۱۴۰۲) این قیمت واقعا گرانه و پیچیدندش هم خیلی مشقت داره بیایید جهادی مدل جدید عمامه(کلاه عمامه شکل یا عمامه بافته شده ی اقتصادی یا...) را رونمایی کنید که اگر عده ای معدود و کم از جوانان به شوخی هم پرتش کردند ؛ دوباره سریع برش داریم بگذاریمش سرمان وبه اصطلاح شیرازه اش در نرود و باز نشود تا طلبه داخل بازار و شلوغی جمعیت شرمنده وسرافکنده نشود . بله عمامه جدید باید راحت الحلقوم باشد زود آماده بشه دیر به هم بریزه که هم راحت باشه هم دست و پا گیرنباشه وهم ارزان قیمت باشه . روشنفکران حوزه میدانید که ما بین ایرانی ها زندگی می‌کنیم وپیامبر اسلام بالباس قومش مبعوث شد بیایید یک تحول جدید وبه روز درپوشش روحانیت ایجادکنید. از یکنواختی و تکراری بودن این پوشش مقدس عده ای خسته شدند. کی شروع میکنید عده ای حجابشان راکنار زدند و متاسفانه آزاد پوش شدند ولی مافیای واردات پارچه عمامه چقدر گردن کلفته که کسی به فکر ساخت عمامه جدید بامشخصات بالا نیست؟ روحانیت مدافع دین مبین اسلام و حقانیت اهل بیت علیهم السلام است. موفق باشید و سرافراز.
  • علی حقجو IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر حق پذیرش شد باید از آن دفاع کرد. یک گام عقب‌نشینی برابر است با پیشروی دشمنان در تمامی داشته‌هایمان تا جایی که هیچ اثری از حق باقی نماند.
  • فاطمه IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادت 🤲⚘️
  • سید مرتضی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتی دانشگاه ها رو مختلط میکنیم و با فیلم‌های غیر ارزشی ترویج بی حیایی میکنیم و برنامه های چت بیگانه رو با یک فیلتر شکن ساده قابل دسترس قرار میدهیم و موارد شبیه این، طبیعتا افرادی تربیت می‌شوند که با حجاب و مدافعان حجاب مخالف می‌شوند و بعضا حاضرن بمیرند و بکشن اما از بی حیایی که در فرهنگشان ارزش شده دفاع کنن همچنانی که ما نسبت به حفظ حیا و حجاب حاضریم شهید بشیم. فقط من نمی‌دانم کشته شدن در راهی که خودمان باعث و بانی اون هستیم باز هم شهادت محسوب میشه؟؟؟ یقینا عزیزانی که در راه حفظ ارزشها کشته می‌شوند شهید هستند و ما هم آرزوی شهادت داریم اما احتمالا دامن مسئولین هم به خون این عزیزان آغشته خواهد بود.
  • علی IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    نظر ندارم
  • صادق IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله... ویا.... من المومنین رجال...
  • فاطمه IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ممنون از راهکارهای خوبتون
  • ولی داودآبادی فراهانی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اقدام جالبیه به گفته سردار ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم
  • سیدامیر IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    محکم جلوی دشمنان دین و مقدسات ایستاده ایم تا پای جان و با افتخار و شوقه وافر با شهادت وغلطان در خون خود به پیشگاه پروردگار متعال میرویم بابی انتم و أمی و مالی و ولدی ونفسی
  • nass IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خوشا به حال اونها که در این عصر آخرالزمان تزویر ونفاق هنوز رگ وغیرت و جسارت و قوه تشخیص حق و ناحق دارند، جز این بود که این جوری غیورمردانه در زمره اصحاب و یاران امام حسین محشور نمی شدند...
  • سمیه IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    در تاریخ شیعه کم نبوده‌اند عمامه‌هایی که از سر افتاده و رنگ خون گرفته‌اند؛ از مولود کعبه در محراب، تا عمامه پیامبر(ص) بر سر حجت خدا حسین(ع) که در قتلگاه سرخ فام شد. 🔹 شهدای محراب و دیگر نیک‌نامانی که عمامه، به‌خون سر رنگین ساخته‌اند، گواهانی راستین بر پایمردی عالمان دین در برابر اندیشه‌های انحرافی‌اند.
  • علی عسکر طاهری نیا IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام دوستان بنده این کار را تایید میکنم ولی در کنار این کار حضور پر رنگتر دوستان با لباس مقدس روحانیت در سطح شهر و ادارات هست!البته خدمت دوستان عرض کنم ماهم جاهایی کوتا آمدیم در مسافرت ماشین شخصی را جایگزین وسایل عمومی کردیم درصدی از رانندگان برای نماز واجب الهی اهميت قائل نیستن!بعضی از دوستان با شرکت کردن در مراسمات و جلسات دور همی که بعضا جایز نیست دوگانگی ایجاد کردن مردم این رفتار ها را می‌بیند!ما چراغ راه عدالت بودیم نه پلی برای سودجویان !مرگ حق است و چوخوب است ختم شهادت !البیک یا امام خامنه‌ای لبیک یا مهدی (عج)است
  • محمد IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک بحق الحسين علیه السلام
  • سیدحسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ن تنهاآماده شهادتیم بلکه منتظروآرزومندشهادتیم
  • فاطمه IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عاقبت همه ی آرزومندان ختم بر شهادت ، ان شاالله
  • شیخ جعفر IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    أما علمتَ أنّ القتل لنا عادة ، وكرامتنا من الله الشهادة؟
  • محمد IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    احسنت
  • سربار IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما امده شهادتیم، ان شالله حوزه هم برای این شرایط اقداماتی رو ترتیب بده...چپ و راست طلبه ها رو بزن بعدش بزرگانی اسمأ در پستوهای خانه هایشان ما را تشویق کنند.
  • حسن IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شرط شهید شدن،شهید بودن است. اللهم ارزقنا شهاده
  • محمد رضا صادقیان IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده هم به اذن خدا در آرزوی شهادتم.
    • خادم IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      منم دعا کنید
  • راه حق IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    روحانیون فرستاده های خدا هستند مبادا مانند قوم نوح فرستاده های خدا را به شهادت برسانند
  • عباس IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    افتخارم این ست که در حوزه علمیه سرباز امام زمان (عج) هستم، در این مسیر جان فدا می کنم، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست.
  • محمد علی واعظ IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انا لله وانا اليه راجعون
  • شجاعی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • هادی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    السلام علیک یا سیدالشهدا یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
  • علی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امیرالمومنین: هزار مرتبه با شمشیر در راه خدا کشته شوم برایم آسانتر است از اینکه یک بار در بستر بمیرم
  • عبدالصمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام باید برنامه‌ریزی کنیم و اقدام کنیم. دارد دید میشود
  • مهدی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت راهیست که مردان خدا پا در مسیر آن گذاشته و با خون خویش حرف های نگفته خود را میزنند...
  • علی اکبرخشکاب IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ماسربازان امام زمان عجل الله آماده شهادتیم.یاحسین علیه السلام
  • مجتبی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما تا آخرش هستیم. این ارازل و اوباش و آن فاسقان حرام لغمه مثل اربابشان آمریکا هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.
  • حسین IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما و همه ی طلاب که با سختیهای بی شمار دارند زندگی را سپری میکنند همیشه آماده ی شهادت بوده و هستیم اما جای این سوال است که مسئول حوزه و آقایان مراجع برای حفظ عزت و جایگاه والای طلاب و حوزه های علمیه چه کردند؟ چه میکنند؟ مسائل اجتماعی و معیشتی و خانوادگی طلاب بی شماره کی به دادشون میرسه علمای اعلام به داد طلاب برسید قشر مظلوم و بی دفاع و بی کسی که هیشکی حاضر نیست براشون کاری کنه والله اگر حضرت آقا نبود الان مشکلات طلاب هزار برابر بود 😭😭😭😭😭
  • سیدمحمدابراهیم سیدمحمدی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا پای جان برای حفظ ارزش های دینی و اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده ایم
  • حسن IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تابرای ناموس مسیولین اتفاق نیفتد به فکر نیستند واز خواب بیدارنخواهند شد دقیقاً مثل اغتشاشات تا به دفاترمسئولین حمله نشد این جماعت احمق غز خواب بیدارنشدند
  • محمود IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خداوند عاقبتمون رو ختم به شهادت کند. آمین بگید
  • هانی شعبانپور IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تشکر
  • منیر اختیاری نقاش IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    درزمانی که برخی از مسئولین ما، دراجرای قانون ،تعلل،کوتاهی،سستی،بی اعتنایی می کنند اینگونه خون پاک مومنین وحزب اللهی خاله ناحق برزمین می ریزد به راستی کجایندمسئولان قانونمندوشجاع؟؟؟
  • محمد تقی کریمی NO ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • ز.حاجیلو IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آدماچطور میتونن انقدبدبشن که هموطنان عزیزخودشونرو براحتی بکشن متاسفم برای اونا امیدوارم امام زمان بیاد ونجات بده هممون روازاین وظعیت... متاسفم برای خودمون که بااین کارادشمنانمون روشاد کردیم
  • محمد رضا عسکری IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باسم رب الشهدا لباس یک روحانی ، لباس خدمت اوست به دین و اگر خدا قابل دانست همین لباس ، لباس شهادت اوست. ما را از چه می ترسانند تا بوده همین بوده و بس. (اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک)
  • علی(ابوجهاد) IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگه قراره خون بشه سوخت چراغ اسلام و انقلاب اسلامی #من_آماده_ام #تا_پای_جان_برای_اسلام
  • مصطفی عزتی راد IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من همیشه از خدا میخوام که مرگم رو توی رختخواب و بیمارستان قرار نده. ای کاش اینا میفهمیدن شهادت یعنی چی! یا لیت قومی یعلمون من دوست دارم صد سال عمر کنم و زندگی رو دوست دارم اما شهادت در راه خدا آرزوی کودکی همه ماست. خوشبختی ابدی... زهی سعادت...
  • زینب السادات موسوی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بغض راه گلویم را بسته از این همه ناجوانمردی ها از این همه آدم های خوب که یکی یکی دارند پرپر میشوند من یک زنم زنی که میخواهد بچه هایش هم مثل خودش آزادانه فکر کنند. آزادانه تحصیل کنند و آزادانه زندگی کنند مردان با غیرت ما از بین ما میروند میترسم از بعضی از این مردهای بی غیرت که هرگز تکیه گاه خوبی برای هیچ دختری نیستند
  • علی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام سخن شما کاملا حق هست(همه آماده شهادتیم) هیچ شکی هم نیست اما 1.به دستان هم وطن شهید شدن خیلی عذاب دارد/ باید این هم وطن را ساخت... 2. دشمن دنبال جنگ شناختی هست/ در جنگ ترکیبی دشمن دو قطبی را؛ معکوس سازی را؛ به جان هم بیافتیم و به دستان هم همدیگر را بکشیم را مد نظر دارد؛ برای این کاش هشتک بزنیم 3. باید بگیم هموطن جانم هم بره نمیگذارم دشمن ترا از ما بگیرد؛ برای این هشتک بزنیم و کار کنیم... مثل شیخ فضل الله و امام امت و شیخ طوسی و...
  • مصطفی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    البته که شهادت هنر مردان خداست، اما در جامعه ای که متعلق به امام زمان روحی فداه هست متولیان فرهنگی در این سالها، چه خیانتها کردن که زن چادری و روحانی عمامه به سر، امنیت توی مملکت شیعی نداره؟ خیانت اون روحانی نماها و اون متولیان دزد فرهنگی که کار دین رو به اینجا رسوندن، کمتر از این قاتل احمقی نیست که از روحانی توی صف شرکت واحد انتقام میگیره! بنز ضد گلوله رو یکی دیگه سواره، فرزندان و اهل بیت یکی دیگه دستشون تا مرفق توی بیت الماله، تاوانش رو طلبه ای باید بده که برای صرفه جویی توی شهریه باید با کمترین ها بسازه
  • عباسعلی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید از جان بگذر ی تا جانت دهند..‌به قول رهبر عالیقدر انقلاب ره : این نشانه ضعف ودر ماندگی دشمنان اسلام وقرآن است...
  • محمدرضا IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما اومدیم خدمت کنیم حالا این وسط شهید هم شدیم فدا سر اسلام...
  • فاطمه شعبانی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    آماده شهادتیم جانم فدای رهبر
  • صداقت. فهیمه IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ماهمه درخط اول حمایت از روحانیت وطلبه هستیم...طلبه یعنی عشق .... ما عاشق شهادتیم... مارا ارچه می‌ترسانند ؟ ما صاحب داریم ..مهدی روزی خواهد آمد
  • محمد حسین محب الرحمان IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    #اماده_شهادتم بکُشید مارا مردم ما بیدار تر میشوند. هر لحظه آماده شهادتیم اللهم عجل لولیک فرج
  • محمدرضا برزگران IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
  • احمد صادقی حوزه علمیه قم IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب است البته از زمان امام حسین ع این پویش بود اما به این شکل منظم نبوده است طلبه که همیشه اماده شهادت است ولا تحسبن الذن قتلوا
  • سیدسجادایران پور IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده ام
  • مهدی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر راهی برای این بی بند و باری و فساد جنسی و فحشا گرفته نشود بعد از چند سال شاهد تولد میلیون ها بچه ی بی خانمان خواهیم بود زندگی وحشی غربی در یک کشور مسلمات و شیعه جایی ندارد
  • الهه IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما برا حفظ تمام ارزشهای اسلام آماده ایم ما مدیون خون شهدائیم
  • شکوفه چراغی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان دادن برای حق از عسل شیرینتر است
  • طاهره قدیری IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کار بسیار با ارزشی انجام می‌دهید
  • افشار IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقناشهاده فی سبیلک
  • مهدی هنگامی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ماسربازیم واماده سربازی
  • محمدرضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست. اللهم الرزقنا
  • سجاد اشرفی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما که همیشه با غسل شهادت در رکاب آقا امام زمان (عج) می گردیم، آیا می شود که این آرزوی ما هم محقق بشود؟
  • مریم1 IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انشااله ماادامه دهندگان خون شهداخواهیم بودواجازه به هربی بندوباری نخواهیم داد
  • حبیب مولائی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • فاطمه صداقت IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام بر ان عهد که بستیم هستیم
  • فاطمه IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درود خدا بر شهدا،مردان غیرتمند
  • سید! IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم الله ما آماده شهادت هستیم مرگ ترسی ندارد اما خنثی ماندن از تبلیغ و ترویج فرهنگ و دین ترس دارد مخصوصا برای ما طلاب که باید در آخرت جواب گوی قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام باشیم و باید با دل و جان به میدان نبرد با تخریب کنندگان دین و این اسلام و سرزمین بیاییم باید با تحلیل و استدلال های قوی به تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف در جامعه به پردازیم و حتی در این راه جانمان را زکات شیعه علی بودنمان بدانیم
  • مهدی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • نرگس حاجی پور IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدار تر میشود امام خمینی ره
  • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود
  • بنده خدا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لطفا با سران فتنه و روزنامه های زنجیره یشان و سلبریتی های وطن فروش این سربازان خادم شیطان برخورد قانونمند و قوی شود
  • عبدالمهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لازمه سربازی سر دادن برای حفظ اسلام و یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. خدایا شوق شهادت در دلم موج می‌زند خون من را هم قابل بدان
  • منصور نصوح IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خداوند شهادت روزی ما بگردان وسرباز لایق آقا باشیم
  • حسن IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَيَيْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمْ أَنْ يُصِيبَكُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَيْدِينَا ۖ بگو: آیا درباره ما جز یکی از دو نیکی [پیروزی یا شهادت] را انتظار می برید؟ در صورتی که ما درباره شما انتظار می بریم که خدا از سوی خود یا به دست ما عذابی به شما برساند؛
  • احمد رحمانی دهنوی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    در مسلخ عشق جز نکو را نکشند روبه صفتان زشت خوی را نکشند
  • حدادی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما تا آخر پای امام و رهبر و انقلابمان ایستاده ایم 🇮🇷
  • س.نورابادی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درزمینه فرهنگی خیلی خیلی ضعیف داریم عمل میکنیم..
  • نعمت اله حصارکی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند تا پای جان در رکاب مولایم خامنه ای عزیز از نظام اسلامی دفاع خواهم کرد و آرزوی من شهادت در این راه است یا علی
  • عباس گنجه کویری IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید با جان و دل در مقابل این کوردلان ایستادگی کرد
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دشمن به خیال خام خود برای ضربه به اسلام و ایران از راه خشونت و ارعاب وارد شده و تلاش می‌کند هرچه بیشتر روحانیت را آسیب‌پذیر نشان دهد، اما اهتمام به تداوم راه، نقشه دشمن را بر باد خواهد داد. شهیدشدن و تحمل دشواری‌ها در راه اسلام و ولایت برگ برنده و بی‌بدیل پیروزی حتمی است
  • جواد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادة
  • مجید IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • جمشید IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منهم اماده شهادتم اگر خدا بخواد، دشمنان دنبال بیغیرت کردن جامعه هستن، دنبال تجزیه کشور میباشد وهمه باید اعلام آمادگی کنیم
  • صدیقه IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهید در نزد خدا روزی میخورد
  • محمدعلیزاده داودی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت ارزوی قلبی من است البته بعدازخدمت واقعی که رضای خداراداشته باشد.
  • محمدعلی مصباحی سرشت IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دشمن کور خوانده نخواهیم گذاشت ناموس ما همانند غربی ها تبدیل به وسیله و کالای دم دستی شود ناموس ما حرمت دارد و برای حفظ حرمت او حرم ساخته ایم ما آرمان داریم و آن تشکیل تمدن نوین اسلامی است تا در دهان تمدن پوشالی غرب بزند و درراه دفاع از آن جان ناقابل خود را پیشکش حضرت ولی عصر ارواحنا فداه خواهیم کرد
  • محمدحسن صادقی کجانی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من بشما میگویم نیازی نیست نظام کاری کند من حریف شما هستم شما خائنین وطن فروشان تن فروش و خود فروخته شماها هیچ غلتی نمیتونید بکنید من بچه انقلابی پیرو رهبر حریف شما هستم جان خودم و همسرم و فرزندانم به فدای امام زمان و نایب بر حقش امام خامنه ای و انقلاب #آماده شهادت هستیم
  • محمد بخشایی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم
  • مهناز محروقی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسیار عالی ومن اماده شهادتم درراه دین واقا امام زمانم
  • معصومه عابر IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای حفظ نظام وولایت فقیه هرکاری میکنم جونم که چیزی نیس
  • امیراسماعیلی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسیارکارخوب پسندیده ای میباشد انشالله که عنایت ویژه ی خودحضرت شامل همه ی دوستان دراین عرصه باشد ومن الله توفیق
  • عظیمی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تو مکن تهدیدم از کشتن..... رقص اندر خون خود مردان کنند چون جهند از دست خود دستی زنند چون رهند از نقص خود رقصی کنند #مکتب_سلیمانی
  • سجاد فدایی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من آماده شهادت هستم در راه دین ووطن
  • فاطمه ولی عبداله... IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من طلبه نیستم ولی باخدا عهد بستم فرزندان سالم و صالحی برای کشورم تربیت کنم انشاءالله که بتوانم و در قیامت رو سفید باشم
  • الماسی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جز شهادت در راه خدمت به امام زمانم سرانجام دیگری را طلب ندارم.
  • محسن آشوری IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • قربانعلی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دست خدا بر سرماست خامنه ای رهبر ماست جانم فدای رهبر
  • فهیمه IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما آماده شهادتیم جانم فدای رهبر اللهم عجل لولیک الفرج
  • عباس کاشیان IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من المومنین رجال صدقواماعاهدوالله علیه فمنهم من قضی نخبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا این آیه شریفه را امیر المومنین علی علیه السلام مکرر تلاوت می فرمودند ‌‌نقل است که وجود نازنین امام حسین علیه السلام در صحنه کربلا هریک از یاران که بشهادت می رسیدند این آیه را می خواندند. حالا امثال بنده کسی نیستیم که لیاقت شهادت داشته باشیم.ارزو می کنیم ما را هم با لطف و کرم الهی در مسیر سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بپذیرند. خیلی نگران این مسایل که رخ می دهد نباشید.روز قیامت پرده ها کنار می رود و همه چیز افراد برملا می شود (یوم تبلی السرائر) حالا امروز افرادی خودشان فریاد رسوایی خود را در این دنیا می زنند. آن شا الله خدا به مردان جامعه اسلامی ما غیرت عطا کند که در اینصورت خیلی از دهن کجی ها حل می شود.اللهم عجل لولیک الفرج
  • امیرحسین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند چون رهند از دست خود دستی زنند چون جهند از نقص خود رقصی کنند
  • مهدی بامری IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مطمعنم درخت تنومند انقلاب برای سیراب شدن به قطره قطره خون من نیاز داره
  • مصطفی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کسی که اربابش ابا عبدالله حضرت امام حسین علیه السلام هستش هراسی از اربا اربا و شهادت سر به تن نداشتن نداره قابل توجه معاویه و یزید صفتان توبه کنید و برگردید آخرای عمرتونه چون آقامون مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف داره میاد. #یا حیدر کرار
  • علی محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة
  • علی پناهی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اخْتِمْ لَنَا بِالسَّعَادَةِ وَ الشَّهَادَةِ فِی سَبِیلِک(خدایا سرانجام ما را سعادت و شهادت در راه خودت قرار ده.‏)
  • همدم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا دشمنان دین را لعنت کند
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • علیرضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام علیکم و رحمة الله وبرکاته به نظر من حقیر طلاب و روحانیون باید درمتن جامعه باشند از حوزه ومسجدو مجالس مذهبیون بیان داخل جامعه تو پارکها خیابان و بازارها ومردم را تبیین کنند مثل روحانیون قدیم که تو بازار بودند وبا همه طیف مردم روبرو بودند ومن الله التوفیق
  • سیدسجادایران پور IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده ان
  • امید IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • مرضیه عسگری IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • محمد علی جوان IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما طلاب، نه فقط در تبلیغ دین، بلکه در تحمل آزار دشمنان و جاهلان هم وارث انبیاء و ائمه هستیم. فَاستَقِم کما أُمِرتَ.
  • مرادی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تمام قد پشت روحانیت ایستاده ایم
  • ابراهیم رمضانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام ضمن تسلیت شهادت این روحانی مجاهد باید عرض کنم عمامه ما کفن ما هست و به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی تا آخرین قطره خون خود از اسلام و احکام اسلامی دفاع خواهیم کرد
  • رسول IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت مسیر نهایی ما باشد غلطیدن در خون آرزوی ما باشد گرت معبود خریدار تو باشد بشتاب که علمدار نگه دارت باشد
  • ام البنین شهریاری صدر IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طرح بسیارخوب است
  • جابر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    (اللهم ارزقناالشهاده فی سبیلک)🌷🌷🌷
  • زهرا عامری IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بوسه بر چادرم میزنم
  • سید مصیب IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    افتخار میکنیم به این طلبگی
  • زهره باباصفری IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بی غیرتی مردان در جامعه بی حیایی وبی عفتی وبیحجابی را افزایش داده مسئولین بی غیرت در امر سیاست هم نمک این اش شدند
  • روح الله IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ایم
  • اعظم عسگری ۱۶ IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم ای مسولین بی ...‌
  • مهدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهید زنده است ،شهدا ایمانتان جاوید و راهتان پر رهرو
  • سیدکاظم فاضلی عبدی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • K IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    باید بی‌حجابی جمع بشه به هر قیمتی به هر خونی که ریخته بشه
  • گمنام IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کاش خدا لیاقت شهادت را به خودم وفرزندانم عطا کند
  • زهرا IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کاش خون ما لیاقت ریخته شدن در راه خدا را داشته باشدما شهادت را التماس میکنیم
  • سیده ساجده حسینی فالحی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شاید به گمان دیگران طلبگی فقط درس باشد. اما حقیقت ان است که طلاب درس نمیخوانند بلکه به مردم درس میدهند درس دین داری شجاعت وفا مردانگی!
  • علیرضا IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من آماده شهادتم ما گر ز سر بریده میترسیدیم در مجلس عشاق نمیرقصیدیم
  • ارزو دانشمند IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک شهید نشویم میمیریم
  • حسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما عاشق شهادتیم
  • سعید رباطی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتیم
  • آصفه IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    نمیذاریم اینجوری کشور عزیزمون رو خراب کنن. این پرچم به دست امام زمان عج میرسه به زودی
  • خادم المهدی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود...
  • کبری تقی لو IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتم
  • آماده شهادت IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا جان در بدن داریم خون شهیدان پاینال نمی شود زنده و جاوید باد جمهوری اسلامی ایران
  • ابوطالب IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    بنده از این پویش حمایت کردم. اما گمونم لازم به ایجاد پویش نبود بجای آماده شهادتیم که به نوعی نشان دهنده ایجاد شکاف هست کاش پویش آماده خدمتیم بود. الان آماده شهادتیم دقیقاً میخواد چی رو نشون بده؟!
  • Heydari IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    اقدام کورکورانه ای نباید صورت بگیرد بلکه باید پشت هر اقدامی تفکر و هدف کاربردی و ب نفع انقلاب و مردم انقلاب صورت بگیرد
  • نبی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هر وقت هر کجا نیاز باشد برای جان دادن در راه شهدا ، امام و رهبری آماده ام برای مقدمه سازی ظهور تا پای جان ایستاده ایم‌
  • محمد علی سعیدی پور IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت فخر ماست برای دفاع از ناموس، برای دفاع از دین برای ایران عزیز و رهبر انقلاب
  • عشایری IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای مهر تو در دل‌ها وی مهر تو بر لب‌ها وی شور تو در سرها وی سر تو در جان‌ها تا عهد تو دربستم عهد همه بشکستم بعد از تو روا باشد نقض همه پیمان‌ها گر در طلبت رنجی ما را برسد شاید چون عشق حرم باشد سهل است بیابان‌ها هر تیر که در کیش است گر بر دل ریش آید ما نیز یکی باشیم از جمله قربان‌ها هر کاو نظری دارد با یار کمان ابرو باید که سپر باشد پیش همه پیکان‌ها گویند مگو سعدی چندین سخن از عشقش می‌گویم و بعد از من گویند به دوران‌ها
  • محدثه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • ولی اله فتاحی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا رازق
  • مصطفی فاطمی نژاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حجاب مانند نهالی که باید با خون شهدا آبیاری شود تا تنومند شود نیاز به فدایی دارد کاش خون ناقابل ما بر ریشه های یادگار حضرت زهرای اطهر، «چادر» اثری هرچند داشته باشد و لایق شهادت باشیم.
  • مهدی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا نمیدانم چه بگویم ازاین جماعت دلم برای شهید کباب شد خوشبحالش
  • حمداله جهانشاهی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • زهیر نظری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما جانمان را برای این اسلام و نظام و انقلاب اسلامی میدهیم ما را از چه میترسانیسد آرزوی ما شهادت در راه خداست ولی بدانید هر چه ما رو بکشید زنده تر می شویم ریشه این نظام و انقلاب خشک نمیشه شما منافقان از پای در می آیید ان شاءالله مرگ بر منافق فتنه گر
  • زهیر نظری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما جانمان را برای این اسلام و نظام و انقلاب اسلامی میدهیم ما را از چه میترسانیسد آرزوی ما شهادت در راه خداست ولی بدانید هر چه ما رو بکشید زنده تر می شویم ریشه این نظام و انقلاب خشک نمیشه شما منافقان از پای در می آیید ان شاءالله مرگ بر منافق فتنه گر
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ی شهادتیم
  • لیلا عسگری IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست یادمان باشد مردانگی یک خصلت است نه جنسیت
  • .. IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا مهدی
  • محسن IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • نیک خواه IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا کی باید با جنایتکاران مظلوم کش مماشات کرد وبرخورد قاطع نشان نداد؟ همین سهل انگاری ها باعث وقیع تر شدن ارزال ادمکش میشود.
  • نادرصحرایی چهاربرج IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما عاشق شهادتیم
  • سکینه رمضان زاده IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هرچه مارا بکشید بیدارتر می‌شویم، هرچه مارابکشید برای جهاد وشهادت درراه خداآماده تر می‌شویم، از خون هر شهید هزاران نفر بیدارتر می‌شوند. باطل نابود شدنیست
  • محمدرضا رامندی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من آماده شهادتم
  • بنده خدا IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به قول حاج قاسم عزیز، ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم. ما را از چه می ترسانند؟!
  • تشکری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طلبه شدم تا برای دینم جان دهم
  • فاطمه صبا اسدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم الله اکبر 🇮🇷🇮🇷
  • محسن نشاط IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منتظر فرمان رهبرم تا به کفار بتازم
  • امید جعفرزاده IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    #آماده_شهادتم یاعلی
  • شیرین کریمی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    موافقم
  • طاها IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بترسید از ملتی که دعای بعد از نمازش آرزوی شهادت است. اگر شهید نشیم،میمیریم..... وچقدر فاصله است میان مرگ وشهادت.....
  • زهرا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تااخرین قطره خونمان ازاسلام و۱۴معصوم ع وازامام زمان عج ورهبرعزیزمان امام خامنه ای وشهداوجمهوری اسلامی ایران وروحانیون مومن اسلام ناب محمدیص دفاع میکنیم وذره ای عقب نشینی نمیکنیم.سربازگمنام امام زمان عج اللهم عجل لولیک الفرج مهدی عج وفرجنابهم
  • محمد امین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک یا مولای کاش که مرگ ما طبیعی نباشد و با شهادت به جهانی دیگر رخت بربندیم شهدت در میدان جنگ یا شهادت در میدان غیرت وامنیت و ناموس
  • دیلمی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • عبدالرضا سعادت فر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا التوفیق الشهاده آماده جانفشانی وایثار جان خویش برای اعتلای اسلام عزیز هستم اللهم تقبل منا
  • تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ایم ان‌شاءالله توفیق شهادت نصیبمون بشه
  • رضا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دوست و دشمن بدانند که ما در مسیر روشن الهی از جان و مال دریغ نداریم. روحانیت در طول قرن ها ثابت کرده اند در مقابل شیطان و شیطان صفتان ایستاده و از حریم امن الهی دفاع کرده است. روحانیت برای حیات خود رسالتی بر دوش دارد که با هیچ هجمه ای کوتاه نخواهد آمد. اگر در مسیر اسلام ما را بکشید بدن ما را تکه تکه کنید و تکه های آن را آتش بزنید و بعد خاکستر شویم و دوباره حیات دنیوی پیدا کنیم، پای اسلام و قرآن و ولایت خواهیم ایستاد. چشمانتان را بشویید و ما را بهتر بشناسید. امیری حسین و نعم الامیر
  • شکلی پاک IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خیلی خوب است عالیست
  • محمد حسین هادی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • احمد حاجی ابوالقاسم IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی ، خیلی بیشتر باید کار کنیم
  • سیدعلی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من بی قرار لحظه ی ناب شهادتم
  • قاسم قربان نژاد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • حسین محمدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مر قانون باید انجام شود
  • محمد علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهید حجةالاسلام...... خیلی خطرناک تر از حجةالاسلام .....است.
  • مرغوب حضرتیان IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من طلبه تا آخر نفسم آماده جانبازی و شهادت در راه خدا هستم هر چه قدر سختی ببینم راضیم به رضای خداوند اللهم عجل ولیک فرج
  • اقا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برید با اسراعیل جنگ کنید
  • مصطفی جانجانی گودرزی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • سعید مومن نسب IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اقدام عاجل و قاطع قوه قضاییه لازم است، و شهادت آرزویی در دل ماست
  • استاد یار IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خب حالا که چی؟! می خوام بدونم کی این پویش ها رو راه میندازه!! وقتی همین طلبه ها شب با دست خالی میرن خونه خجالت زن و بچه دارند مسئولین حوزه که دست به پویششون هم خوب هست کجان؟!؟؟
  • شفیعی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید ما را ملت بیدارتر می شوند....
  • شهید IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مارا از شهادت چه باک که اولین دعایمان کنار ضریح مطهر آقامون اباعبدالله(ع) بود ،الهی که خداوند مارا جزو فزت برب الکعبه قرار دهد.
  • فتحی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت در راه خدا آرزوی دیرین ماست، سربازی برای امام زمان و دادن جان برای آن افتخار ماست،پس بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود
  • زینب غیاثی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم رب الشهداء والصدیقین والعاقبه للمتقین
  • حیدری IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عمرمان که در راه امام زمان (عج) نبود، انشاءالله مرگمان با شهادت، یاری خداوند و امام روی زمینش باشد.
  • محمدحسین احمدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ماملت امام حسیینیم تا اخر ایستاده ایم
  • مسعود گلشنی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای شادی دل مادرم حضرت زهرا س و پدرم امیرالمومنین ع و ارباب بی کفن حضرت سیدالشهداء برای اینکه بتوانم ذره ای در راه فرج مولایم صاحب الزمان ع قدمی برداشته باشم برای حفظ خاک میهن و ناموسم که همه هموطنانم هستند برای حفظ و حرمت دین و همه کسانی که در راه دین زحمت میکشند وازهمه مهمتر برای رضای خدای مهربانم همواره میگویم اماده شهادتم یالثارات الحسین اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک به حق اربام حسین ع
  • معصومه نظری IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قاتلان و عاملان شهادت طلاب عزیز و جوانان غیرت مند این مرز و بوم پست ترین و منفور ترین حیوانات انسان نما هستند همسرم و فرزندانم و جان بی ارزش خودم فدای رهبرم، وطنم، دینم و مذهبم
  • عشق حسین IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام دولت باید نسبت به این اقدامات خبیثانه هرچه زودتر اقدام نماید اگر به همین روال ادامه پیدا کنه حتما نوبت به خانم های چادری میرسه و دیگه کسی احساس امنیت نمی کنند الان به عبا و عمامه پیغمبر اهانت شده دو روز دیگر به چادر که میراث حضرت زهرا ص ست اهانت می شود
  • علی اصغر رستمی نژاد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام علیکم ان‌شاءالله که شهادت آخروعاقبت کاروزندگیمان باشد
  • روح اله IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • خلیل IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام.ما نوکرحسینیم وسربازامام زمانیم وفدای دین ومذهبیم.از سالارشهیدان اموخته ایم.که (ان لم یستقم دین محمد ص الا بقتلی فیا سیوف خذینی)امروز کفار ومنافقین کوردل به سرکردگی استکبار جهانی در مقابل دین ما ایستاده اند وما در مقابل دنیای انها می ایستیم.از ناموس وحجاب زنان ودخترانمان دفاع می کنیم واماده شهادتیم.
  • احمد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دوستان برای منم دعاکنید که تو راه امام زمان شهید بشم
  • عبدلی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تنها آماده شهادت بودن کافی نیست پویش من هم طلبه می شوم به راه بیاندازید تا سیلی از جوانان پاک وارد حوزه شوندانوقت دشمنان دین می فهمند که خون شهدای طلبه اسلام و حوزه ها را زنده تر کرده است
  • احمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا
  • محمد قنبری IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما از دشمنان و ابوجهلهای زمانه هیچ حراسی نداریم و با قدرت مقابلشان می ایستیم،که در هر صورت پیروز میدان ما هستیم،ما عاشق شهادت هستیم مارو از مرگ نترسانید، مرگ بر ظلم مرگ بر خائنین و منافقین قنبری از دلگان بلوچستان
  • س. پ IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان‌شاءالله خدا همه طلاب واقعی امام رمان ا برای ظهور و خدمت حفظ کند. اما ان‌شاءالله مرگ ما شعادت در راه خدا باشد
  • بنده خدا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    اگر هر مسجد، بطور واقعی کار فرهنگی انجام دهد و وظیفه خود را خوب بداند و به دغدغه جوانان پاسخ دهد و به طور کلی نسل جوان را تربیت کند، قطعاً نیاز به شعار و این مشکلات نبود. بعضی هنوز هم در خواب تشریف دارند و مدعی عدم کار فرهنگی هستند. همه متولی کار فرهنگی هستند نه فقط یک ارگان خاص.
  • محمد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دوباره يه كار بيخودي به جا اين كاراي نمايشي بويش منهم معترضم به سومديريت حكومت ،هم لباساي خودمون در مجلس و دولت راه بنداز ، بويش مرجع تقليد نازنين فكري كن به حال مسكن و معيشت طلاب جون قبل از اينكه جاهلا بكشنشون خجالت از زن و بجشون ميكشتشون
  • کاظم IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • عبدالهی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزویم شهادت
  • حیا IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا آخرین قطره خون آمادیم آماده
  • فاطمه زهرا حسینی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام ما برای پایمال نشدن خون شهیدان و یاری امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تا پای جان آماده ایم
  • میثم ناصری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • موسوی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما زمانی آماده شهادتیم که برخی از مسئولین ترسو و دنیا طلب کشور کنار بکشن و ادای غیرتمندی رو در نیارن.
  • محمد IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هم فحش بخوریم هم تحقیر بشیم و جدیدا هم ترورمون میکنن؛ کاش حداقل یچیزی هم به عنوان دریافتی قابل توجه بهمون میدادن که ارزش اینا رو داشته باشه؛ نه اینکه درد شرمندگی هم بیاد روش...
  • وحید IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم‌الرزقنی‌شهادت‌ فی‌سبیلک
  • mhmdmhdyarghlamzadh@gmail.com IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام بر حسین ع
  • محمد چعب سلمانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ی شهادتم
  • مقداد IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • سید مصطفی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • آذرسرکیس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ام برای شهادت..... برای دینم وحجابم جان می دهم، برای این حجابم خون‌ها ریخته شده‌ است .
  • یعقوب بابایی کلیج IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده اول آماده همکاری و مشارکت و مبارزه بعد اگر خدا توفیق دهد آماده شهادت هستم خیلی سال است که منتظر این فوز عظیم هستم از غائله کردستان در نبرد با کومله و دموکرات تا در جبهه های حق علیه باطل در جنگ تحمیلی یاعلی مدد
  • مدیری. ف IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من طلبه هستم خداراشکر که هنوزباب شهادت بسته نشده وامید داریم خداهم ماراگلچین کند. یاصاحب الزمان عج، جان ناقابلم فدای لحظه ای که فرج نزدیکتر شود
  • بسیجی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به کوری چشم دشمنان من هم آماده ی شهادتم
  • کریم تبار IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا ان شاالله باعث وبانی مقصرین مسببین وضع موجود رو لعنت کنه که خون به دل خانواده های شهدا و......کردند
  • مهدی عابدینی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • محمد IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    🌷ما ملت شهادتیم‌ (سر دار دلها، حاج قاسم عزیز)
  • صادق علیم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای دین جان دادن شوق عظیمی است ولی برای مسئولین بی خاصیت هیچچچچچ
  • مهدی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده ی شهادتیم
  • حیدر IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برادرای من عزیزان ان شاء ا... تختم لی برای هممون شهادت ولی واقعا و ظیفه شهید شدنه بیاید از قوه قضائیه و نیروی انتظامیو مابقی دستگاه ها با محوریت حوزه علمیه مطالبه گری کنیم به عنوان پشتیبانی د ر پیشبرد اهداف تعیین شده - آقا فرمودند مسئولان با تدبیر و برنامه وارد شوند بیاید مطالبه گری کنیم یعنی همون شهید وار زندگی کردن و بعد شهید شدن
  • mahdi IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    in the name of god when wolfs are attacking to humans the heroes are hiddening to vangeance و سیری الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
  • فرزاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • خجسته پهلوان نژاد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • مرتضی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یاد جمله معروف افتادم که می‌گفت: «بیایید جمع بشویم بروید جبهه»
  • لطیفه ذلولی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 2
    آماده فعالیت تامرزجان هستم
  • حیدر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    آقا مسئول حوزه نیوز جبهه فرهنگی فعلا جهاد تبیین میخواهد و مطالبه گری ن شهادت ک ان شاء ا... انتهای کار جهادی ختم به شهادت میشود
  • مسعود رضوانی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    برای تحقق ارزش‌های دینی، شرعی، اسلامی واخلاقی وانسانی...و هرآنچه که شهداي والامقام برای ما خلق کردن ، با جان و مال وبا تمام هستی مان دفاع می کنیم ...آماده شهادتم
  • عمران مرادی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پای ولایت تا اخرین قطره خون میمانیم
  • مریم IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت ارزوی دیرینه ما💔
  • فاطمه اسدی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طلبه نیستم امادرراه حق آماده شهادتم برای امام زمانم برای آرامش مردمم برای دینم
  • امیر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ابدا من خرخره متجاوز به طلاب را می جَوَم برا چی منتظر باشم منو بکشه؟
  • یاسر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست
  • شعیب IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَ لكِنَّ اللَّهَ حَبَّبَ إِلَيْكُمُ الْإِيمانَ وَ زَيَّنَهُ فِي قُلُوبِكُمْ وَ كَرَّهَ إِلَيْكُمُ الْكُفْرَ وَ الْفُسُوقَ وَ الْعِصْيانَ أُولئِكَ هُمُ الرَّاشِدُونَ لبیک یا مهدی(عجّل الله تعالی فرجه الشریف)
  • سیدناصرموسوی صدر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم جانم فدای امامم حجت ابن الحسن ورهبرعزیزم
  • اسماعیل IQ ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    واقعا خدا طلاب را برای این مسیر انتخاب کرده
  • قادر IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این بساط ضعف رو جمع کنید دیگه دوران آرزوی شهادت گذشته هر طلبه پتانسیل انجام هزاران فعالیت اثر گذار را دارد..... به هیچ وجه آماده کشته شدن نیستم... با آماده کشتنم
  • mrymjrah751@gmail.com IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت آرزوی بچه شیعه هاست
  • صالحی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • نرگس. کلبعلی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تاپای جان هستیم
  • محسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این پویش فقط برای طلاب نیست بلکه همه جوانان و نوجوانان میتوانند با ورود به حوزه راه سعادت را پیش بگیرند
  • علی رسولی نژاد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده خدمت گزاری هستم ازهرجهت
  • ظریفه طاهری IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    واقعا بعضی از کسایی که اسم خودشون رو گذاشتن معلم دارن تو مدارس خرابکاری می کنند و بچه های معصوم و بیچاره مردم را هر روز خراب و خرابتر و از حقیقت دور می‌کنند و تبلیغ سوء می‌کنند باید با معلم‌ها و اساتید دانشگاه هایی که بویی از انسانیت و شرافت نبردند و خرابکاری میکنند برخورد قاطع بشه...در ضمن دکترهایی هم میشناسم که علنا دارند خرابکاری می‌کنند لعنتی ها.
  • کاظم شهرکی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    .........
  • سرباز و فدائی حاج قاسم IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما همواره آماده مبارزه با ظلم واستکباربوده وهستیم.وفقط وفقط بخاطر رهبر عزیزمون یای آرمانهای انقلاب مانده ایم.ولی این راهم بگوییم که حق ملت ایران این همه مشکلات مختلف وعمدتا اقتصادی نیست.و یکسری افراد که متاسفانه کم نییستند خون شهدارا پایمال می کنند وزخمی مضاغف هستند بردل خون ما زرمندگان دفاع مقدس.جانم فدای رهبر ووطنم
  • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم اجعل عواقب امرنا قتلا فی سبیل شهادت مدالی است که خداوند اولیای خود را با آن تکریم فرموده
  • یوسف محمدی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست... رزقیست که نصیب هر کس نشود
  • حسین IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    🌹 شهادت هنر مردان خداست #آماده شهادت
  • علی دلجو IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • آخوند IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پویشی از موضع ضعف
  • یا حیدر IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با این شعار پای جوانان را از طلبگی می برید. مگر همیشه فکر طلبه باید شهادت در راه منافع دیگران باشد؟؟ نخیر . بلکه طلبه باید از اول فکر خدمت به اسلام را در فکرش بپروراند نه فقط شهادت. همه مثل شما فکر نمی کنند.
  • لیلاحکیمیان IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حجاب برای زن عفت برای مردغیرت برای جامعه عزت میآورد
  • حسام IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منافقین کوردل باید بدانند که هیچ گونه رخنه ای در هدف وآرمان مردم انقلابی ایران وارد نشده واینان همان مردم سال ۵۷ هستن
  • احمدی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما آماده شهادتیم
  • عاطفه IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاالله شهادت نصیب هرکی آرزوشه بشه
  • فریباتیموری IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • سید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یه عزیزی از جبهه میگفت ما سه تا تکاور شهید دادیم تا جنازه یه دختر ایرانی رو از بالای دار اروند پایین بیاریم... بله و چه شهدایی که رفتن تا کسی چپ به ناموس منو شما نگاه نکنه #ایرانی_غیور #شهید_الداغی
  • حبیب IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جانم فدای اسلام ورهبر
  • هادی قلندری IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادیتم.انشالله که خدا توفیشو شامل حال ما کند
  • محمدزارع منصوری IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سربازان سید علی ایم حتی اگرقراربرفدایی جانمان شود؛ لبیک یاخامنه ای
  • روح اله محب الرحمن IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    🌷🌄اللّهمَّصلعَلَیمحمّدوَءَال محمّدوَعَجلفَرَجَهم و..﷽و... 🕋اَللّهمّعجللِوَلِیکالفَرَج و...🇮🇷. سلام.حسین حسین علیه السلام،شعار ماست.شهادت افتخارماست.اللهم اجعل وفاتنا شهادت فی سبیلک. خوشا آنانیکه رب الشهداء درحال سجده،شهادت را،رزق شان میفرماید
  • مهدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام ان شاء الله دولت باید اقدامی کند تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد به طلبعه ی عزیزمان حتی بی احترامی شود. ان شاء الله تا آخر جانمان از رهبر عزیزتر از جانمان حمایت می کنیم.
  • فرشته ملکی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • مهدی جم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • زهراشوهانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باتوکل برخدا این راه ادامه دارد
  • فاطمه نصیری IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پویش جذاب و عالی
  • معصومه IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • کاوه IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پشتیبان انقلاب . ارازل ب سزای عمل باید برسند
  • زهرا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزودارم فرزندانم دراینده یاریگردین باشن ودرس دین بخونن انشالله
  • سعیدسلیمی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا مرگ مارا شهادت در راه خودت قرار ده
  • فرزاد فولادی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم ما وارد حوزه علمیه شده ایم تا در این لباس شربت شهادت بنوشیم ما دنبال شهادتیم بعد اراذل اوباش مارا از مرگ میترسانند ان شاء الله با عمامه و عبا در خون غلطیده شوم
  • جعفرباقریان IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما اماده ظهور هستیم وخون ما فدای برطرف شدن موانع ظهور حضرت حجت
  • موسی حسن زاده IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من هم آماده شهادتم
  • زهرا غفاریان IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم و از کشته شدن در راه خدا و ترویج دین خدا و رهروی در راه آقا صاحب الزمان باکی نداریم
  • سیما صداقت IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • یعقوب شرفی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هر لحظه آماده جانفشانی هستیم وبرای آن لحظه شماری میکنیم
  • سمیه IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • تیمور ابراهیمی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای دفاع از کشور و ناموسمان آدماده شهادتیم
  • امیر محمد سعیدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا خامنه ای لعنت بر دشمنان جمهوری اسلامی #ایران_اسلامی_کبیر #غیرت #شهادت آماده شهادتیم‌ اگر خدا قبول کنه 🇮🇷🤍
  • اعظم حسینی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دشمن با این کارها بیشتر اقرار به پستی وضعف خود میکند وباطل همیشه نابود شدنی،. به امید شهادت در رکاب آقا
  • میثم سوری IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 1
    شهادت افتخار ماست 🌹جانم فدای مقام معظم رهبری امام خامنه ای 🌹 ❤ زنده باد جمهوری اسلامی ایران ❤🇮🇷🇮🇷
  • زهرا محمدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    در پی شهادت
  • زهرا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون 3
  • سعید مرادی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما مدیون خون شهدا هستیم در حد و توان خودمان آماده و پا کار هستیم
  • فرشته بهشتی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادت😭
  • فاطمه IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا در روزی مارا شهادت قراربده
  • Mahdi IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت در راه خدا آرزوی هر کسی است اما شهادت به جهت سیاست های غلط و سو مدیریت هایی که باعث گرسنگی فقر فحشا شده و خروجی آن بشود کشتن افراد بی ربط هرگز اول معرفت بعد دینداری ، نه دین کژ اندیشانه ، لطفا ریسمان به اسمان نبافیم .
  • علی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتی میگیم ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، یعنی پارادیم ان شاءالله
  • لطیف مطوف راشدی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای تحقق اهداف حکومت اسلامی ولایی تا رسیدن به اهداف متعالی یعنی ظهور حضرت مهدی موعود عج و حکومت جهانی امام زمان در رکاب ولایت عظمای فقیه تا آخرین قطره خون خود ایستاده ایم . رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • فاطمه سادات حسن زاده IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید مارا ملت مابیدارتر می شود....راه شهدا را ادامه می‌دهیم تا پای جان
  • عباس ترکاشوند IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من فقط به عشق شهید شدن زنده ام
  • مجمد رضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام به روح شهید غیرت راهش باید ادامه یابد
  • محسن شاملو IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    موافقم
  • مصطفی افشاری IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • سیدرضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    در دشوارترین برهه زمانی از تاریخ در زمان غیبت امام عصر ارواحنا فداء قرار داریم. دجال زمان با پیچیدگیهایش قدرتی ندارد اما وسوسه حربه اوست که در رسانه ها بروز کرده است و متاسفانه عملکرد بعضی از مسئولین هم که باید جهاد کنند اما کوتاهی میکنند مزید بر علت شده است. راهی جز قاطعیت همراه با ابتکار عمل نداریم.
  • حبیب IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا مهدی
  • یا زهرا س IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • ابوالفضل IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پروردگارا اگه حیات من نقشی در نشر و تقویت دیتا نداشته مرگ ما رو باعث تقویت دیتا قرار بده. پروردگارا از تو درخواست می کنم بهترین دعایی را که از تو درخواست شده است
  • خواهر شهید IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت آرزویم است‌
  • محمدتقی بنگران IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر خون ناقابل ما، کمکی به استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی میکنه، جانم هزاران بار فدای این نظام.
  • ستار IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتم
  • شهیم IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    علی(ع):«معرفت به ما كارى است سخت و دشوار، آن را جز عبدى كه خداوند قلبش را براى ايمان امتحان كرده تحمل نمى‏كند و حديث ما را فرا نگيرد جز سينه‏هاى امين و عقل‏هاى متين.» دشمنان ما (چه در داخل 🇮🇷، چه در خارج) همه خارجی هستند- یعنی خارج ولایت/حزب خدا.
  • متوسلیان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • فتاحی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک ، پیشنهاد می کنم به همه عزیزان این سرزمین برای حمایت از طلاب و لباس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، به صورت نمادین همه با لباس روحانیت از منزل خارج شوند یا بنر و نوشته ای حاوی این مطاب که # منم آخوند هستم، با خود همراه داشته باشندتا منافقین کور دل بدانند ما حافظان و فداییان روحانیت و لباس پیامبرمان هستیم. # همه ما آخوند هستیم.
  • فاطمه حیدری سراجی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    همه با هم یه یا علی بگوییم
  • فریبا خیمه زرنگاری IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاءالله تا آخرین قطره خون ما ن پای دین خدا و خدا ایستاده این.
  • مهدی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کسانی ‌که مخالف دین، اهل بیت علیهم السلام ،حجاب ،و..... هستند ،اشخاصی بوالهوس،بی منطق،بزدل و کوردل میباشند. تا پای جان مدافع دین و حق و مطیع امر رهبری عزیز هستیم. آرزویمان شهادت است.
  • فاطیما IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درود خدا بر زنان محجبه که باچادر ارثیه حضرت سلام ا... تبلیغ اسلام و جهاد می کنند
  • فاطیما IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درود خدا بر زنان محجبه که باچادر ارثیه حضرت سلام ا... تبلیغ اسلام و جهاد می کنند
  • افتخارالسادات امی زاده IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا برخورد جدی با بی حجابی نشودبازهم جان جوانانمان در خطر است این جانب دو جوان دارم فدای امام زمان وقتی پیر خرفت های سلبریتی کشف حجاب می کنند وافرادی مثل برزوها پناهنده میشوند از دشمن توقع نباید داشت وفقط دعا کنیم برای ظهور
  • مهدی ابدال IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حداقل خونم برای اسلام جاری شود
  • فرشته IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تاانقلاب مهدی این راه ادامه دارد
  • غلامرضاعابدینلو IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آمادهشهادتیم
  • ابراهیم مومنی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    راه امام وشهدا ادامه داردماادامه دهنده راه امام وشهداهستیم وتمام هستیمان را برای اعتلای این هدف عالی الهی میدهیم لبیک یاامام خامنه ای
  • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تو مرا نترسین از شهادت که آیت آرزو من است
  • صفیه صادقی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    آماده شهادتم
  • مجید تلخابی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا همه ظالمان را لعنت کند و برای همه مومنین رزق شهادت دهد
  • مهسا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک....
  • گودرزی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ملتی که دعای بعد از نمازش شهادت است رو ازچه میترسانید خودم دوتا پسرم وتمام داروندارمو فدای اسلام و امام زمان عج میکنم
  • جواد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هزاران هزار امثال من فدای نام حضرت ولیعصر عج
  • سجادعلی محمدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما ملت شهادتیم #حاج_قاسم
  • زهرا ربیعی زاده IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مرگ بر بی حجاب
  • سجادتوکلی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مرگ بر منافق
  • مرتضی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    و لا یخافون لومه لائم
  • میثم دوربین IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایااگرمرگ حق است و شهادت زندگی پس زندگی دائمی راروزیم کن.تارستگارشوم.وتوحی هستی.ومارافانی درخودکن..
  • مجید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک
  • راحیل IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت آغاز خوشبختیست💔❤
  • عاطف IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پیروزی ما در انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ، ۸ سال دفاع مقدس ، درهم کوبیده شدن حکومت داعش همه همه مرهون اوج نهراسیدن از مرگ هست . احمق ها تشنه را از آب می ترسانند !
  • سیدعلی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من سالهای قبل ازهم برای حجاب تذکر می دادم اما امسال درنهایت محبت ومهربانی هم که تذکرمی دهم بیحجاب هاانگارآماده دریدن غامران معروف هستند واین فقط امتحان مذهبی ها راسخت کرده که بی تفاوت ازکنارگناه ردشوند یاخطرتذکررابه جان بخرند حضرت آقا مرتب می فرمایندکه بی تفاوت نباشید
  • رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده از حجاب که موجب احترام و حفظ شخصیت بانوان هست حمایت میکنم و همچنین نفرت خود را از قاتلان و هنجار شکنانی که باعث شهادت عزیزانی از جوانان کشورمان شده اند اعلام میدارم
  • زهرا IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با عرض سلام به گفته فرمایشات اخیر رهبر کسی که نتواند در مقابل فساد مدیران ومسله عفاف وحجاب مبارزه کند چگونه می تواند در مقابل آمریکا بایستد
  • سیدعلی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من سالهای قبل ازهم برای حجاب تذکر می دادم اما امسال درنهایت محبت ومهربانی هم که تذکرمی دهم بیحجاب هاانگارآماده دریدن غامران معروف هستند واین فقط امتحان مذهبی ها راسخت کرده که بی تفاوت ازکنارگناه ردشوند یاخطرتذکررابه جان بخرند حضرت آقا مرتب می فرمایندکه بی تفاوت نباشید
  • محمدزاده IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • علیرضا رحمانی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بی قرار به وقت قراریم...
  • حسینعلی قاسمی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا من الیه المنتهی
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    احسنتم
  • صدیقه صفری IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهرو راه حسینیم آماده شهادتیم
  • صدیقه ردانی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام عرض ادب اماده شهادتم به خاطر دینم وحجابم
  • فاطمه IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امادهشهادتم
  • رقیه لائینی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست، شهدا شمع محفل وجودند (اللهم ارزقنا توفیق الشهادة)
  • سعید IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طلاب خیلی وقت شهید شدن در جامعه
  • محمدفلسفی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهسپاریم با ولایت تاشهادت
  • پورگل IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم و دلهامون از بی حجابیها گرفته از بی عفتی ها ، فسادها چه اخلاقی چه اقتصادی چه اجتماعی دلهامون خون شده .کاش همه باهم تلاش کنیم برای رفع فقر اقتصادی ،فقر فرهنگی و اخلاقی بلکه آرامش و آسایش به جامعه برگردد.
  • صدیق محمدعلی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من اماده شهادتم
  • سعید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا حسین
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با جان و دل در راه اعتلای اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی در هر نقطه از این کره خاکی آماده شهادتیم.
  • مرضیه شریفی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باسلام مانظربراین داریم که بزرگواران مسئول ازاین پس دیگر افرادی راکه دستگیرمیکنند آزادنکنندنیروهای خدوم مااجنبی های کثیف رامیگیرند وباجان خودشان مبارزه میکنند ولی به چه حقی باید آنهارا بخشیدوزخمی کردومبدل به افعی ودوباره وارد میدان کرد که این شود///// وهمچنین باید افراد مجرم بی حجاب راهم تیغ زد تا دیگرنباشند ودرجامعه ولنگاری کنند////ماحاضریم بیاییم وسط وصدبارنه بلکه هزاران بارجان دهیم واین لاابالیگریها وبیحیاهای مفسد راازصحنه روزگارمحوکنیم
  • فائزه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    زیبا ترین مرگ ها شهادت چون شهید نمی‌میرد بلکه نزد پروردگار زنده است . آرزوی من شهادت است با افتخار می‌گویم که ای کاش این سعادت بزرگ نصیب ما هم بشود
  • امیر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لطفاً اقدامات لازم صورت بگیرد
  • اکرم درویشی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا پای جان ایستاده ایم جانم فدای رهبرم
  • فواد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا الثارات الحسین لبیک یا مهدی
  • همه باهم می شویم یک امت مقتدر IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تاریخ خوانده ایم به یقین می گوییم که هیچ زمان همچین اقتداری نداشتیم سند اقتدارمان هم همین کور زدن هاست .....
  • سیدمحمدمیراحمدی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سر و عمامه فدای علی
  • آزادی محسن IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آمادہ شھادتم
  • جیدر IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با احترام به نظر تمامی عزیزان خودم♥ اما به نظر این حقیر این نوع رفتار های ما روحانیون، عقب نشینی از انفعال است متاسفانه مصلحت اندیشیهای زیادی باعث ترس وطلب شهادت شده باید به جای سلبی عمل کردن، ایجابی و شجاعانه عمل کنیم یعنی عکس العمل ما باید مختار گونه باشد نه مثل توابین. مسئولین پشت ما مخفی شدند و به مردم ظلم میکنند و ما ها هم محکوم هستیم چون سکوتهای زیادی افت اور است شما فکر میکنید اگر تمام روحانیون کشته شوند ان مسئول مفت خوری که در ناز و نعمت است ناراحت میشود؟ ابدا ابدا چرا ما برای اثبات حقانیت خود باید شهید بشویم؟ حق بدهید که بگویم انقلاب کردیم اما انقلاب را واگذار کردیم. بعد از اینهمه کشته و شهید از طلاب و نیروی انتظامی و توهین به محجبه ها، الان هم باید عقب نشینی کنیم در مقابل بی حجابها چرا؟ چرا؟
  • حجت IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • زهرا خمسه IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سکوت در برابر قانون وسنت الهی ننگ است مسلمان در تنگ و ذلت زندگی نمی‌کند اللهم عجل لولیک فرج بحق قرآن و اهل بیت
  • هادی پناهی ارزنق IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما منتظریم بیا ... آه از این انتظار کی نوبت ما می‌شود ان شاءالله
  • رجبعلی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام همه مامنتظرشهادتیم منتظر ظهوریم
  • آمنه IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هرکسی صبح شهادت نیست شام مرگ هست بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی میکند جانم فدای اسلام جانم فدای رهبر
  • محمد علی مومن IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ولا تهنو ولا تحزنو و انتم الاعلون ان کنتم مومنین
  • جواد.ش IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنا الشهاده
  • بنده خدا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رزقنا الله لنا الشهاده
  • مجید عرب زینلی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امیدوارم عمامه ام به خونم آغشته گردد و خجالت زده ارباب بی کفنمان نباشم
  • رحمت اله US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بهترین مرگ شهادت است( مولا علی علیه السلام )
  • مرضیه IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خیلی خوبه هرروز هفته محجبه هابه گروهای متفاوتی تشکیل بشن ودرمحل هایی که بدححابی زیادهست ترددکنن_🍃کارفرهنگی درجامعه ضعیف ومتاسفانع بنده هم میخوام کاری کنم ازتظرمالی نمیتوتم کارهای فرهنگی روالبته یک گوشه شوپوشش بدم
  • سهیلا حمیدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ۴۴ ساله سرم را در دست گرفتم تا حضرت دوست بغرماید کجا تقدیمش کنم
  • مهدی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگه لبخند رضایت آقا رابه دنبال داشته باشه خدا می‌دونه دوست دارم یه بار نه روزی هزار بار شهید این راه بشم اگه قابل باشم التماس دعای عاقبت بخیری از همه عزیزان
  • سیدعبدالرسول سجادی نژاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وقتلا فی سبیلک وفوق لنا چه سعادتی از این بالاتر اماده اماده ام
  • علیرضا صمدیاری IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده طلبه ای کوچک و آماده شهادت در راه دین و نظام و رهبری و مردم و مملکت هستم
  • فصیحه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای کاش لیاقت داشته باشیم تا مرگمون باشهادت باشه
  • حمیدرضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لطفا برنامه مشخص فرهنگی برای عبور از این بحران هر چه سریع تر اندیشده شود
  • مرضیه برومندی US ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام خدا بر شهیدان
  • محمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است
  • باقر جهاندوست IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما به عشق اول هدایت‌ خودمان و تمام مردم و به عشق شهادت نفس میکشیم.ان شاءالله اونایی که آرزوی شهادت دارن به آرزوشون برسن.یاعلی
  • آرش IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما را ز سر بریده میترسانی؟ ما گر ز سر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
  • اعظم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا آمدن حضرت حجت پای کار هستیم
  • حسن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قاتل باید اعدام گردد.
  • حسینی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم و شرمنده خون شهدایی هستیم که ۸ سال جانانه جنگیدند و جونشون را فدا کردند و الان مشتی اراذل و اوباش از ولنگاری فرهنگی و غفلت بعضی مسئولین نامسئول،سوءاستفاده کردند و هجمه عظیم و غیر قابل جبران به نسل جوان و نوجوان و وارد کردند.
  • سید مهدی علوی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خیلی ها دم انسانیت میزنند و بطور کلی اهل دنیا هستند و دنبال منافع شخصی حال اینکه اون شخص شاید با حجاب باشد یا بی حجاب راهی جز نظام مالیاتی وجود ندارد برای جلوگیری از هر فسادی
  • محمد جواد IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کل نفس ذائقه الموت ، بالاخره کسی در این دنیای فانی نمی ماند ، هرچه و هر که باشی فقیر یا پولدار و.. پس چه بهتر بهترین و زیباترین را انتخاب کنیم همان راه آیمه اطهار ع و صالحین و شهدا خدایا جهاد و شهادت در راه خودت و تحت فرماندهی امام زمانت عجل و نایب بر حق او نصیب ما بفرما 🙏
  • سید مهدی عبادی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جانم فدای دین و ولی خدا
  • محمدحسین حسن زاده IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آیینه شو جمال پری طلعتان طلب جارو کن خانه سپس میهمان طلب
  • اکبر IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسیار خوب است مردم باید خودشان به میدان بیایند و از حیا و عفت جامعه دفاع کنند به مسولان رای جمع کن امیدی نیست
  • مهری IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهسپاریم باولایت تا شهادت
  • مصطفی جهانی یدک IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا الشهادة
  • صادق IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خوب است
  • رضا کشاورز IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • رقیه صادقی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پیشتون عالیه
  • امیراکبری IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اتمام هرچه سریعتر مماشات!
  • رضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کار خاصی اتفاق نیفتاده و باید از کنار این کارها بگذریم و ضریب ندهیم . این پویش اشتباه است
  • سهیلا چهرقانی منتظر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من هم به پیروی از راه شهدای مدافع عفاف وحجاب،حق وحقیقت آماده شهادت در راه خدا برای اعتلای حجاب فاطمی هستم
  • نیراحسانی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید بنده نظرم اینه که راه چاره اینه که باید آموزش و پرورش به کمک روحانیون دلسوز و عالم برای تربیت نسل جوان و نوجوان و حتی کودکان کمک بگیره در سطح خیلی وسیع بچه های ما اصلا علمای ما رو نمیشناسن و دوم اینکه مسئله حجاب رو همه اقشار اول از خونواده های خودمون در داخل خانه شروع کنیم بعضا داریم امر به معروف میکنیم ولی از خونه خودمون و همسر و فرزندان خودمون غافلیم مدیر مدرسه ای یا نظامی بزر گواری امر به معروف رو به نحو احسنت انجام میده ولی همسر یا دختر بزرگوارشان با حجابی نه چندان مناسب در جامعه نمایان میشه اینطوری به نظر بنده مشکل خیلی سخت حل میشه ممنون از اینکه فرصت نظر خواهی داده شد
  • سعید خسروی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برنامه خوبیه
  • شهید زنده است IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا قیامت باشهادت
  • حکیمه شیخ ابولی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم آماده شهادتم هرجا که ولیمان سید علی اشاره کند به حضور گاهی باید شهید جانی شد گاهی شهید فرهنگی گاهی شهید ملی گاهی شهید دینی من ازخدا می‌خواهم آنی شوم که خود صلاح میداند به اشاره رهبرم سید علی حتی اگر حضور آتش به اختیار باشد باید در مسیر اشاره سید علی باشد که وصل است به ظهور وو وصل است به نور الهی هدف باید در نهایت رضایت خدا باشد
  • زاهدیان IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وای که این بی حجابی مثل تیری هست که میره توی قلبم کاش ماها سرباز بشیم برا امام زمانمون مثل یک درمانده واقعی که جز با آمدن امام زمان مشکلش حل نمیشه باید امام زمان را بخوایم الهم عجل لولیک الفرج
  • محمدثنایی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به تعبیرحضرت امام رضوان الله علیه: شهادت، هنرِ مردانِ خداست. وبه تعبیر حضرت آقادرنمازبرپیکر شهیدسلیمانی: وارزقناالشهاده فی سبیلک یا مولای. و شهادت بالاترین افتخاری است که می توان به آن دست یافت اگرخداتوفیق دهد
  • مریم IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام واقعا از دیدن فیلم درگیری شهید غیرتمند متاثر شدم برخی از مردمی که در اطراف تردد می کردند بسیار خونسرد بودند😔 و بنده خدا رو با اون حال رها کردند
  • سید امین شجاعی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
  • اکرم جمالی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده بودم منتظر شهادتم
  • علی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام: من ازهمه دلسوزان ایران عزیزخواهشمندم ازگشت ارشادحمایت کنندتامانندگذشته گشت ارشادجلوی بی حجابیهارابگیرد.
  • نرجس صدیقی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برخوردقاطع بابی حجابان وکسانیکه به راحتی علیه امنیت وارزشهای دین اقدام میکنند
  • علی محمد دخت IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الزقنا شهادت
  • رعیت IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان من در برابر لبخند رضایت مولامون چه ارزشی داره؟جانم به فدایت آقا جان اللهم عجل لولیک الفرج
  • احمد موحدی IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • مبینا مبینا IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جانم فدای رهبر،تا آخر ایستاده‌ایم.
  • مصطفی رحمی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با عرض سلام و احترام بنده از این پویش حمایت می کنم و طلاب و روحانیون محترم و معزز را حامی مردم می دانم و نسبت به توهین هایی که به این قشر مظلوم میشود به شدت محکوم می کنم ،و تقاضای رسیدگی و برخورد هر چه سریعتر و قاطع نسبت به دشمنان نظام و روحانیت را از مراجع ذیربط خواستارم.یا علی.
  • نبی قرالو IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • مریم صدیق برای IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    برای سربازی آقا امام زمان عج تاپای جان آماده ام خدایا ظهور حضرتش را تعجیل فرما .
  • لیلا بالاگبری IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    #آماده_شهادتم#عفاف_حجاب_حکم_شرعیست#طلاب_و_روحانیون
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت حیات ابدی
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت حیات ابدی
  • مسلمان شیعه IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سران نظام نباید از بدحجابها و بیحابها حمایت کنند
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دشمن زهرخودراباتحریک افراد خام وبدون بصیرت به جامعه ما منتقل می کند
  • فاطمه IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باتمام مشکلات اقتصادی که داره کمرمو خم میکنه ولی باز عاشق کشورم رهبرم انقلابم وامام زمانم هستم تاپای جون میمونم حتی اگر خونم ریخته بشه
  • ها ی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بزرگترین آرزوی من تو این دنیا شهادت در راه خداست.بکش ما را ....
  • الاکلنگ IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا خودت عاقبتمان را ختم به خیر کن
  • خانم IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا نابودی دشمن ایستاده ایم
  • amoogholam IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با ولایت رهسپاری تا شهادت ان شاالله
  • یامهدی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    از مسولین تقاضای رسیدگی به این شرایط رو خواستارم
  • مریم دل افروز IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنی توفیق شهاده فی سبیل الله و فی قیام بقیه الله خدایا ما را فقط با کشته شدن و درخون غلیطیدن و شهادت بمیران و محشور فرما با مولا علی علیه السلام
  • مریم دل افروز IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا شهادت بهترین راه رسیدن به خودت است
  • مهدیار IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدارترمیشود. عجب چراغ شگفت آوری است نور حسین که هرچه باد وزد میشود فروزانتر
  • علیرضا طاهری IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    گوش به فرمان رهبریم
  • گل نرجس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با چادر مشکیم که یادگار مادرمان حضرت زهرا(س)ست و خونبهای شهیدان گلگون کفن است فدای رهبرم هستم وآماده ی شهادتم. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
  • مهدی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما گر زیر بریده میترسیدیم در مجلس عشاق نمی رقصیدم با ولایت تا شهادت مبارزه با بی حجابی ودین فروشی دفاع از اعتقادات وجامعه روحانیت
  • معصوم منصورسمائی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قتلا فی سبیلک فوق بنا
  • عبدالزهرا IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    چه خوش است در خون خود غلطیدن برای دین خدا، وقتی میدانی امام زمانت تو را نظاره‌گر است .
  • سید جواد زمانی چریانی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تا اخرین قطره خون از کشورم و نوامیسم دفاع میکنم.. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷لبیک یا حسین🇮🇷🇮🇷🇮🇷لبیک یا خامنه ای🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • صغری IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کوردلان بدانند چشمه ی شهادت در حال جوش و خروش است فقط وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • لاله ملکی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یکی از قاتلین ‎شهیدحمیدرضاالداغی قبلا مرتکب قتل عمد شده و با وساطت بزرگان شهر و پرداخت دیه از قصاص فرار میکنه و الان مجددا مرتکب قتل میشه یکی از فلسفه‌های قصاص همینه، بازدارندگی از قتل مجدد. حالا هی سلبریتی‌هایی که الان لال هستن دو روز دیگه میان هشتگ نه به اعدام میزنن. این هشتک‌های نه به اعدام خودش عامل قتل‌های دیگه میشه، قاتل همیشه دلش به همین حمایت‌ها خوش خواهد بود و تو کارش مصمم‌تر میشه. اگر در همین صحنه سبزوار به جای ‎حمیدرضا الداغی یکی از اون دو نفر کشته شده بود، امروز اینترنشنال و بی‌بی‌سی خودشون رو تیکه پاره میکردن، سلبریتی‌ها میگفتن ما هم یک الداغی هستیم، تجمعات دانشجویی داشتیم، بزرگان حوزوی جریان اصلاحات بیانیه می‌دادند، اتحاديه اروپا بیانیه حقوق بشری می‌داد. بایدن کنار ملت! می‌ایستاد، حکومت مسؤل مستقیم قتل بود و ...
  • سید محمد حسین زهراپور مهرآبادی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • حسن IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حوزه انقلابی آماده شهادت است
  • حمید IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جانم سید علی خامنه ایی
  • ح.آزادی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری
  • شیوا فراز IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کسانی که گمان میکنند مارا با شهید کردن از میدان بدر میکنند بدانند آغوشهایمان برای شهادت مشتاقانه باز است، شهادت بزرگترین حاجتمان است که اگر روا شود عاقبت به خیر شده ایم و بهتر از شهادت در راه خدا راهی نیست
  • سیدناصر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انشالله موانع ظهور برطرف شود ودرسپاه حضرت یار باشیم
  • مقدم IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    از دشمن داخلی و خارجی هیچ هراسی نداریم و تا پای جان در راه حفظ این نظام و انقلاب می ایستیم.
  • ذکراله فیروزی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به کور ی بد دلان وبی عیرتان که ناموسشان شده بازیچه هرزه دلان وکم خردان ادامه راه شهدا
  • حجت اله گرجی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    تسأل الله منازل الشهدا
  • علی اصغر بیاتی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با افتخار آماده شهادتم
  • نجمه IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتین
  • رقیه میرحسینی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقناشهادت
  • فریبا فخرایی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام تا آخرین قطره خون برای به انجام رسیدن آرمان‌های انقلاب مهدویان در صحنه هستیم.
  • اخلاقی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزوی ما شهادت است
  • قاسمی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • مهدی عرب قاینی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من از زمانی که نوجوان بودم، آماده ی شهادتم. اگر خدا قبولم کند.
  • حسین بیگدلی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای رهبر آزاده آماده تیم آماده
  • اللهم عجل لولیک الفرج IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هر که نمیخواد بفهمه خفه خون بگیره... ما جز شهادت چیز دیگه نمیخواهیم...ذلت نمیپذیریم به خیال خودتون که خوابید اینو بفهمید سلبریتیای دوستدار اونور آبید....میدونیم مبارزتون برا چیه ...نوچه های اسرائیلید
  • مصطفی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • سربازرهبر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    الحمدلله الذی جعلنامن المتمسکین بولایه مولاناومقتداناعلی بن الی طالب والائمه المعصومین علیهم السلام. طلبگی ام مرا افتخار یکی از اصلی ترین آرزوهام همینه درراه عفاف وحجاب شهیدبشم اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • محمد علی جهانی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قال امیر المومنین علیه السلام : ... وَ مَنْ لَمْ يُقْتَلْ يَمُتْ فَإِنَّ أَفْضَلَ اَلْمَوْتِ اَلْقَتْلُ وَ اَلَّذِي نَفْسُ عَلِيٍّ بِيَدِهِ لَأَلْفُ  ضَرْبَةٍ بِالسَّيْفِ أَهْوَنُ عَلَيَّ مِنْ مِيتَةٍ عَلَى اَلْفِرَاشِ.
  • ریحانه شیخ دارانی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده ام
  • ف IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مامدعیان صف اول بودیم از اخرمجلس شهدارا چیدند #شهادت
  • محمد علی آساگلمرادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام علیکم عشق ما شهادت هست
  • فاطمه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاالله لیاقت شهادت داشته باشم. اونم شهید واقعی
  • . IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    .
  • فدایی سید علی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خواستاربرخورد قاطع با کسانی که با بی حجابی قصد دهن کجی به انقلاب را دارند مانند سلبریتیهای غربگرا هستیم وتا پای جانمان برای انقلاب ایستاده ایم
  • بچه مسلمان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لایق باشم مثل برادر شهیدم دعا میکنم خدایا اگه زنده بودنم به اسلام و مسلمین کمک میکنه من را زنده نگهدار واگه شهادتم به اسلام و مسلمین کمک میکنه خدایا جانم را با شهادت بگیر ،،🤲
  • ثناء IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • محمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت مرگ تاجرانه است مرگی انتخابی ... خدایا به آبروی سرور سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام عاقبت همه مارو ختم به شهادت قرار بده
  • مرضیه IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من برای حجاب ودین وامام زمانم همه کارمیکنم،انشاالله شهادت نصیب منم بشه🤲
  • منتظر IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاءالله پایان مرگ بنویسند شهادت طلبگی افتخارات آن شاءالله بتوانیم دل امام زمان را شاد کنیم باخدمت خالصانه به مردم
  • محمدمهدی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    #لبیک_یا_خامنه ای
  • زهرا IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عفاف و حجاب
  • محمدرضازارعی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما اماده شهانتیم برای دین خدا اسلام عزیز
  • میثم بزی اله ری IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عاشقانه و بی تاب در کجا و چه زمان نوبت ما میشود
  • میرحجت سیدنظری IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کاربرندازا مثل این میمونه که تودوتا خانواده باهم خیلی خوشن یکی میاد اینارو از هم جدا میکنه الانم برندازهای ما هم میان به حرف های اینو اون گوش میکنن که مثلا سپاه اینکاره است یا روحانیون فلان کاره هست بابا یکم به حرفهای شبکه های ممانعد گوش نکنین وقتی هم گوش میکنین بگین به شماها ربطی نداره حالا فرض کنین مثل سوریه عراق و..... باشیم چی میشه آخرش من نمیدونم این برندازها یا همون بی حجابا که قبلنا راحت زندگی میکردن الان بیان توخیابان راحت نباشن بابا این برندازهای ایرانی نمیدونم چجوری سن شونو میبرن بالا تا تو شبکه های مجازی چیزی میشه اینا برندازها زود از کوره در میرن برندازها فقط به فکر وحشی کردن خود وامثال خودشونن خلاصه کلام پشتتم هموطن چه رهبرعزیزمون باشه چه روحانیونمون باشه چه نظامی باشه وچه بسیجی باشه هرچقدر برندازهای وحشیتر باشن من به شخص خودم وحشیتروخطرناکم
  • اکرم اکبری IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید دولت جلوی این آدمهای پست به ایسته ماهم به حمایت از دولت و رهبری هستیم نباید اجازه داد بی حجابی تو کشور رواج پیدا کنه
  • ع IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    شهادت آرزوی هر انسان آزاده است، و انشاالله قسمت هر که طالبش هس شود ... ولی این مردم و اکثر بد حجاب ها کافر و مرتد نیستند، خیلی هاشون به غفلت افتادن از فرط وضع بد فرهنگ ، و خیلی هاشون جان به لب شدن از فرط وضع بد اقتصاد
  • خدیجه صمیمی پرور IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • محسن IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من اماده ی شهادت وخدمت به مردم
  • زهرا الباشی باویل IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منتظر المهدی عجل جانم فدای رهبر سید علی
  • اکبر احدی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزو دارم به دست شقی ترین آدم های دنیا به شهادت برسم
  • رضا حیدری زاده IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انشاالله اماده شهادتیم.
  • محمد جعفری IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کار قشنگی ،فضای خبری حوزه باید از لاک دفاعی به تهاجمی تغییر کنه
  • حمید گرجی ازندریانی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنی شهادت فی سبیلک.الهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • ابوالفضل کربلایی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    تا جان در بدن دارم ، حق کشتن دشمن این وطن دارم
  • عباس محفوظی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    انسان های زیرک و زبل شهادت را انتخاب میکنند و انسان های معمولی مردن را.
  • رضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اعمال خالصی که ندارم، ولی امیدوارم حداقل پوشیدن این لباس طلبگی در جامعه، دستم رو بگیره اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
  • نادر IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما تا آخر قصه مرد و مردانه هستیم. تلخ و شیرین روزگار را به جان می خریم و با تاسی به این شعار که سر به دار می دهیم اما تن به ذلت نمی دهیم قامت راست و استوار پای کاریم.
  • احمدحیدری IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما از دادن جان هراسی نداریم اما کم کاری مسولین در همه امور کاملا معلوم و مشهوده اونا تو خون شهدای اخیر شریکند وای به روزی که پرده ها کنار بره
  • ابو یاسین IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما را ز چه می ترسانید ز مرگ و مردن اینکه در راه خدا جان دهیم آرزوی هر خدمت گذاری هست فکر میکنند با این عملیات روانی روحانیت دست از این مسیر برمی دارد .به امید روزی که این نظام به دست صاحب اصلی آن آقا صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف برسد
  • مهدی IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    طلبه شدیم علمای بزرگ ومعمربه مااینگونه یاددادندکه این لباس کفن ماست
  • مجنبی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده ایم اماده
  • صادق IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام بر مهدی و پاینده ایران اسلامی
  • فرهی زاده IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین یاعلی گفتیم و عشق آغاز شد... یاعلی.
  • نادر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده اگر قبول کنه خدا سرباز امام زمانم
  • ابوالفضل خدابنده لو IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان نظام اسلامی لم یستقم الا بدنی فیت سیوف خذینی
  • آماده شهادت IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ربنا تقبل منا هذا القربان خدایا این قربانی قلیل را قبول کن
  • یاسین IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق الجهاد و الشهادة فی سبیل الحسین (ع)
  • مهدی فتاحی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم ارزقنی الشهاده فی سبیلک تحت رایة ولیک
  • یا زهرا (س) IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شرط شهید شدن شهید بودن است ما مدعیان صف اول بودیم از اخر مجلس شهدا را چیدن 😢
  • fatemehbargi056@gmail.com IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا شهادت رو نصیبم کن
  • چریک آسید علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    🌹فرقی نمی کند: +شلمچه باشد:) +پاوه و کوهستان های کردستان باشد:) +یا دمشق و جنوب لبنان باشد:) +یا کفِ خیابان های شهر:) 🔶هر کجا،پای انقلاب وسط باشد: +بسیجی آنجاست:)
  • مسیب عبدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما مطیع امر رهیرین
  • محمدباقر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شکرخداکه دری ازدرهای شهادت بازه... باافتخار یک طلبه هستم وانشاالله ثابت قدم باشم... شهادت راآرزوست...
  • محمد IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام آماده شهادت
  • محمد مهدی سروی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا صاحب الزمان عج بحق مادرت فاطمه سلام الله کمک عبدالله باشیم.
  • حمیدرضا یوسفوند IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من هم تا آخرین نفس و آخرین قطره خون در راستای حراست از اسلام،ناموس و وطن سینه سپر نموده و از هیچ چیز جز قهر خدا ترسی ندارم.
  • هادی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باولایت زنده ایم....تازنده ایم رزمنده ایم حسین حسین شعارماست شهادت افتخارماستتتتتتت وای که اگرخامنه ای اذن جهادم دهد مااهل کوفه نیستیم علی تنهابماند درزمان جنگ ۸ساله پاتقدیم انقلاب کردیم الان سرتقدیم انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی میکنیم برای ماشهادت افتخاروارزوست
  • محمد تقی زاده IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مثبت
  • شاهبندری IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید از همون ابتدا اقدامات درست انجام میگرفت اما متاسفانه دولت همراهی نکرد و بچه های ما اینطور به شهادت رسیدن و چه داغی به دل پدرومادرشون گذاشتن...خدایا خودت همه رو به صراط مستقیمت هدایت کن پایان مماشات و ایستادگی سفت وسخت
  • مهسا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    فرزندانم را نذر حضرت ابوالفضل کردم برای سربازی آقا امام زمان فرقی نمیکند کی و کجا در چه سنی و چه حالتی فقط آرزوی شهادتشان را دارم آنهم در راه امام زمان
  • رضا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم برای ولایت
  • رضوان آرزومند IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • علی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم انشالله
  • علی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما از شهادت حراسی نداریم شهادت هنر مردان خداست اما بدانید نابودی شما نزدیک است
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    مدعیان صف آوا بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند
  • نرجس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امیدوارم لایق شهادت باشیم
  • مرتضی ایزدی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت تنها مسیر طلایی برای رسیدن به معشوق است . ای کاش من هم در این مسیر قرارگیرم. به شهدا افتخار می کنم .
  • اصغر دهقانی مروج IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به فرموده امام عزیز هرچه قدر ما را بکشید مردم بیدارتر میشن .
  • علی انقیاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • محسن IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالیه
  • مجید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست
  • سميه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    یاامام زمانم به داد همه ما برس
  • ایمان زلفی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باید خون ها ریخته شود تا به انقلاب مهدی برسیم.... 🌹🌹🌹
  • ثمین IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    هر مادری برای فرزندانش سعادت و عاقبت به خیری مي خواهد وچه سعادتی بالاترازشهادت اللهم ارزقنا
  • محمدامین IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • سید مهدی سجادی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    راه طلاب علوم دینی همان راهی است که امامان و پیشوایان معصوم علیهم السلام و بزرگان ما آن را با خون سرخ شان ترسیم نموده اند،راه شهادت در راه آرمان های مقدس دینی،امثال شهید اول و ثانی،شهید صدر،شهید مطهری و هزاران عالم مجاهد و مبارز که جانهایشان را در راه دین و مذهب تقدیم کردند.
  • اسماعیل IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم رب الشهدا و الصدیقین با ولایت تا شهادت
  • حمید اصغرنژاد IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با عرض سلام و احترام طلاب از زمانی که وارد حوزه علمیه می‌شود و با توفیق و عنایت خداوند متعال سرباز امام زمان علیه السلام شده و در این راه هر چه پیش آید خوش آید تا چه رسد که مقام شامخی شهادت که آرزوی تمام عاشقان و دلدادگان امام زمان ارواحنا له الفداء هست اللهم ارزقنا شهاده فی سبیل‌الله
  • مسلم احمدی نژاد IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حرفی زیباتر از حرف سیدالشهدا ندارم که فرمود:..أَنَا عازِمٌ... تصمیم نهایى خود را گرفته بود که هرگز تن به ذلّت و ننگ، ذلّت و ننگى که مایه سرافکندگى مسلمین و تزلزل مبانى اسلام است ندهد. آرى، هرگز با یزید بیعت نکند و حکومت او را به رسمیّت نشناسد. این عهدى بود که با خدا و جدّش پیامبر(صلى الله علیه وآله) بسته بود و بر این عهد وفادار ماند و شربت شهادت را با افتخار نوشید. ما دست از حسین ع برنمیداریم.ما ملت امام حسینیم.
  • محمود زنگنه IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم #در راه امر به معروف و نهی از منکر
  • روح الله IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • اللهم ارزقنا الشهاده فی سبیلک IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشیدمارا. ملت ما بیدارتر می‌شود.
  • شجاعی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    من به خود میبالم باداشتن همچنین مردان غیرتمندی که تا پای جان می ایستندوازناموس کشورش دفاع میکنند،خوشابه غیرتت جوانمردایران زمین،،،ودلم به درد می آید ازبی غیرتی مردانی که ناموس خودراباهزار قلم آرایش دردید انزار خودنمایی میکنندو لذت دنیوی میبرند،
  • مریم IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا علی
  • محسن IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده طلبه سطح سه حوزه آمادگی تکه تکه شدن در این راه و برای این خاک را دارم ❤
  • محمد حسن IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • یا حیدر IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قطعا کسی که باخداست پیروزهست
  • رضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    فدای رهبر و انقلابم
  • سمانه IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    منم آماده شهادتم
  • فاطمه باقری IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اماده شهادتم
  • ابراهیم IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بسم رب شهدا آماده ام.خدایا ما را پاکیزه بپذیر.شدت ما بر دشمنان شکننده خواهد بود.
  • و.ق IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک با خامنه ای
  • سمانه IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اگر مسولین از اول جلوی این بی بند و باری را می‌گرفتند ما شاهد این همه جوان کشی بی گناه نبودیم امیدوارم که عاملان قتل ها به مجازات خودشون برسن
  • هادی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهید اگه شهید نشه شهید نمیشه شهید اگه شهید نمونه شهید نمیشه علما از اولین شاهدان و شهیدانذ حق بوده و هستند و خواهند بود
  • علیرضا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طلگی افتخار من ......... شهادت آرزوی من...... جان من و صدها مثل من فدای یک لحظه آرامش ایران و ایرانی
  • فری د امیدوار IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت افتخار ماست
  • سید علی احمدی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ضمن عرض سلام و ادب..ترور فقط فیزیکی نیس..کاش فکری به حال بعضی از چهره های به ظاهر انقلابی و مذهبی میکردیم که با احساس امنیت از اینکه برخوردی جدی با آنها بشود به تخریب و تضعیف طلاب و روحانیون و علما در بین مردم می‌پردازند و هیچ هزینه ای برایشان ندارد چون ظاهر خودشون را حفظ می‌کنند..
  • یونس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    این دفعه نوبت مسئولین تراز اول هست....
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باسلام امیدوارم از بن دندان در دلم آماده شهادت باشم بالاخره تعلقات دنیا انسان رو درگیر میکنه اما شخصا معتقدم تاحدی این سوء رفتار ها اثرات منفی خودت رو جاهایی که باید بذاره میذاره دربین احادجامعه مخصوصا کسانی که قصد ورود به حوزه را دارند به هر حال امیدوارم خداوند خیر قرار دهد
  • پیمان حاتمی کیا IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    «پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»: أَشرفُ القَتلِ قَتلُ الشُّهداءِ. سرافرازترین قتل و کشتارها، شهادت شهیدان است. (بحار، ج ٧٧، ص ١٣٣)
  • پیمان حاتمی کیا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    «امام جعفرصادق (علیه‌السلام)»: اُغزوا تُوَرِّثوا ابناءَكُم مَجداً. در جبهه‌های نبرد با دشمن همواره آماده و در راه خدا جهاد نمائید كه شرف و افتخار را بعد از خود برای فرزندانتان به یادگار خواهید گذاشت. (وسائل، ج ١١، ص ٩)
  • خانم حدیدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما ملت امام حسینیم
  • خانم حدیدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما ملت امام حسینیم
  • ایمان IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    عالی
  • علی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    راه شهادت همچنان باز است خوشا به حال کسانی که از این قافله جا نمی مانند و مشی عشق می کنند...
  • اعظم حشمتی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان فدای امام زمانمم.
  • علیرضا رمضانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امر به معروف واجب فراموش شده
  • نبی الله IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما مردان منطقه لنجان شهر فولاد شهر آماده شهادتیم
  • فاطمه طباخ IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای کاش برای شهادت انتخاب بشم
  • زندی طیبه IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم اگه خدا بخواهد
  • مهدی شریفی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باتشکر فراوان همه برای هم دعا کنیم شهید شویم و گرنه خواهیم مرد
  • محمدتقی علی نژاد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    باعرض سلام طلبگی افتخارمن است پایش برسدبانثارخون خوداین افتخارراقوت می بخشم
  • سرباز امام زمان IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت آرزوی منه،حیف که هنوز لایق نشدم
  • یاعلی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت افتخار ماست
  • سرباز IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    به امید ظهور حضرت ولی عصر و نابودی هیمنه کفر و نفاق
  • ابراهیم جوادی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    پای ولایت فقیه هستیم
  • 09163978643 IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما جا ماندگان قافله شهدا ورزمندگان دوران دفاع مقدس آماده فدا کردن جان خود در راه حفظ ارزش‌ها و شئونات دینی هستیم شاید از این طریق بتوانیم دین خود را ادا وبه قافله شهدا بپیوندیم
  • سید اکرم موسوی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان لم تستقیم دین جدی فیاسیوف خذینی شعار ما راه ما راه امام حسین ع است اگر دین اسلام؛ مکتب مهدویت جز با کشته شدن من پیشرفت نمی کند ای غرب و ای آمریکا و ای اسرائیل بیایید من طلبه را هم بکشید شهادت افتخار ماست
  • سمیه کلاته IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • نادر IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با تمام وجود آماده جان فشانی هستیم
  • حسین IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • شفیعه آخوندی 16 IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    متاسفانه جمعیت انقلابی سالهاست کم کاری کرده اند و فضارو برای قشربی حجاب خالی کرده اند کاش همه کمی بیدار شیم
  • سیده زهرا سعیدی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    یا مهدی جانم. من کمترین را نذر ظهورت کن
  • زهره عسکری IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما واقعا در راه دفاع از چادر خاکی مادر سادات آماده شهادتیم
  • میثم امینی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • تشنه شهادت IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    و اعدوا لهم...
  • اعظم پورشبان IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم
  • معصومه امیری فر IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد
  • یازهرا IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا مهدی
  • بشری IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاءالله ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.
  • سوخته IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام بر شهیدان گذشته و آینده
  • زهرا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا به حق حضرت زهرا شهادت را نصیب ما بگردان
  • علی امیدی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام خسته نباشی خدمت تمامی کسانی که با بی حجابی مبارزه میکنن خدا قوت بده
  • سجاد مفیدی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت سعادت میخواهد ان شالله نصیبمان شود
  • فاطمه زهرا حجی پور IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتم تا پای جان پای اسلام و انقلاب می مانم
  • ملیحه سرجامی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ممنونم از این پویش عالی و به جاوبه موقع
  • غلامعلی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    امادبم
  • ملیحه هادی زاده IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهدا شرمنده ایم
  • سید احمد موسوی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    القتل لنا عاده و کرامتنا الشهاده پیرو رهبر، خادم مردم
  • سرباز شهید IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    دعا کنید توفیق شهادت نصیبم شود
  • محمداصغری IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    الهم عچ لولیک الفرج فقط با ظهور آقا ومنجی گره باز میشه...‌انشالله
  • محمد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما تا آخرین قطره ی خونمان پای این نظام و انقلاب و ولایت فقیه و رهبر عزیزتر از جانمان ایستاده ایم هرکسی را که صبح شهادت نیست شام مرگ هست. کاش بی نهایت مرتبه به این دنیا می آمدم و در راه دفاع از دین خدا جان ناقابلم را می دادم و باز هم می آمدم. اللهم صل علی محمد و آل محمد
  • م.شهیدی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ای ابرقدرتها بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای انان خواهیم ایستاد این پیام روح بلند خدا امام خمینی کبیر است و ما تا آخر ایستاده ایم و ما امریکا را زیر پا میگذاریم و ما فرزندان امام خمینی تا اخر با ولی فقیه زمان خواهیم بود ان شاء الله و مطمئن هستیم او خواهد امد و برای بوسه بر قدوم مبارکش لحظه شماری میکنیم ما هر قویتر میشویم جبهه نفاق هم خودش را بیشتر نشان میدهد و ما این فتنه های دشمن را به فال نیک میگیریم و گوش به فرمان امام عزیزمان هستیم ...یا حسین ع.
  • زهرا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    چه کار زیبایی
  • امیر ارامش IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهسپار ولایت تا شهادت
  • نورالدین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ماآماده شهادت هستیم
  • یانوریابرهان IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    والا اگه بدونن این طلبه های مؤمن وپاک باچه مشقاتی درزندگی مواجه هستندتا حد کشتنشون قدم جلونمیذاشتن والبته دستهای کثیف وآلوده ای پشت این ماجراهاهست که جوون مردم روتحریک میکنن بطوریکه دستش به خون طلبه ی مؤمن آلوده میشه.خداوندریشه ی دشمنان دین ویاران دین روبخشکاند.آمین
  • مریم IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • Seyed moslem IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا شهادت در رکاب یوسف زهرا را نسیب ما بگردان.. آمیـــــن
  • حمید ارا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهسپار ولایت تا شهادت
  • سجاد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    رهسپاریم باولایت تاشهادت عالم اینو بدونه
  • رضائی پور IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    لبیک یا امام خامنه ای عزیز
  • علی صالحی علیجانونو IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموات بل احیاءعند ربهم یرزقون
  • سحر ساجدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آ ماده ایم برای شهادت
  • معصومه جهازی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزومندشهادتم
  • آزموده IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما آماده ی شهادتیم ونمی زاریم بدخواهان کشور واسلام بخواهن وقیحانه به این مملت آسیب بزنن
  • آسمان IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق شهادة فی سبیلک و فی رکاب مولانا صاحب الزمان، ارواحنا فداه
  • محمدرضا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ما عاشق شهادتیم مخصوصا برای دفاع از ولی وناموس ووطن
  • نادر عبداللهی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام. خواهش میکنم از مسؤلین بگیر تا آدم های معمولی، هرکی داره به این نظام و کشور بی حرمتی و بددهنی میکنه، به بدترین شرایط ممکن جوابشو رو ببینه. یعنی جوابشو رو بدین
  • زهرا خلیلی نژاد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کفن پوش برای دفاع از حجاب واسلام
  • عشق میهن IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خدایا عاقبتمون شهادت باشه شهادت یعنی عاقبت به خیری
  • معصومه IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اینجانب آماده هستم که در همایشهایی که افراد با حجاب در میادین و پارکها میگذارند همکاری کرده و صفوف زنان با حجاب را در جامعه بیشتر نشان بدهیم
  • سهیلا کریمی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادت برای ولایت
  • میکائیل رئیسی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    کجایند کسانی که بخاطر یک قاشق ماست یقه پاره کردند وشعار وای حقوق بشر سردادند .چرا برای ریختن خون این بزرگمردان لال شدند . اُف برشما بی صفتان
  • نرگس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان خود را فدای اسلام وانقلاب میکنیم
  • صفورا شریفی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود .من یک حاج قاسمم
  • z IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    با سلام . شهادت سعادتی است که نصیب همگان نشود ، اگر همه طلبه ها آمر و ناهی باشیم و به واجب فراموش شده عمل کنیم از طرفی در کنارش مطالبه از مسئولین داشته باشیم دیگر ارازل جرات نمی‌کنند پا فراتر از حدود بگذارند و این چنین شرمنده آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و شهدا نخواهیم شد، چون فرمان ولی امر مسلمین است که احتمال تاثیر همه جا وجود دارد ، پس کم کاری از ماست انشاالله که طلاب و روحانیون در این فریضه واجب تلاش ویژه ای داشته باشیم و یادمان نرود ائمه از ما توقع دارند که به عنوان سرباز، امام عصرمان را یاری کنیم . در آخر این نکته را عرض کنم که امر به معروف و نهی از منکر در صورتی درست است که طبق فتاوای مراجع معظم تقلید باشد نه اینکه مطابق میل و طبع ما باشد چون متأسفانه افرادی هستن که دقیقاً برعکس عمل میکنند و اتفاقاً خود را روشنفکر می نامند . «« اللهم عجل لولیک الفرج »»
  • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاالله شهدا ماروشفاعت کنند.خداوندامرگ ماروشهادت قرادبده.رمزشهیدشدن شهیدبودن است
  • یا حسین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده شهادتیم
  • منتظر ظهور IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهاددت کلمه ای به وسعت جهان آفرینش است کاش نصیبم شودونبینم روزگار نامردیها وناجوانمردیهارا کاش شهدا دستان من رابگیرند
  • مجتشم IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام هرجا احساس میکنم دعام مستجاب بشه ازخدا شهادت ،خواستم،کنار کعبه ،بارها خواستم ،اما دوست دارم وازخدا شهادتی خواستم که بعد از کلی فعالیتخالصانه برا خدا باشه..بعد جهادی که حسابی دشمن خدارو خوردکنم...اقا امام زمانم ازم راضی بشه..دوست دارم کلی فعالیت جهدی برا تبیین دین خدا انجام بدم ،اونقدر که دشمن برا ساکت کردنم راهی نداشته باشه جز کشتنم ..وازخدا خواستم شهادتم هم بشه اینه دق برا دشمنای دینش..مستا صل بشن ،ان شالله بحق فاطمه زهرا س همچین شهادتی نصیب همه مون کنه ونصیب همسر وفرزندانم
  • شهیدغیرت IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    راهی که درکمترین زمان رفت
  • سارا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آماده ی دفاع وشهادت درراه خدا وسیره اهل بیت هستم
  • فاطمه هژیر تالی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت بهترین غایت وهدف مااست
  • احسان خدابخشی کرلائی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    جان ناقابل من در راه دین خدا آماده ی فدا کردن است.یا صاحب زمان
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    ان شاءالله ریشه ظلم به زودی کنده خواهد شد حزب الله پیروز است.
  • حسن پارسا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام حجاب چیست خداوند نعمتهای بی‌نظیر فراوانی عطا کرده از جمله نماز روز خوردن آشامیدن هر چقدر بگم کمه اما برای اینکه بتوانیم از همه ای این نعمت‌ها به خوبی نگهداری کنیم یک قلعه ای به ما عطا کرده هم ما بتوانیم از تمامی این نعمت‌ها استفاده کنیم هم از صدمات وارده جلو گیری کنیم که هیچ شخصی دسترسی به نعمت‌ها ی ما پیدا نکند و آن قلعه قلعه عفاف هست عفاف عفت حیا قلعه ای هست که خداوند به ما مرحمت نموده تاما به وسیله آن بتوانیم از تمامی نعمت‌ها نگهداری کنیم اما این قلعه وقتی در دید شیاطین قرار گیرد مورد صدمه هست برای جلو گیری از این صدمات خداوند این قلعه را با دیوارهای حجاب احاطه کرده تا هیچ کس نتواند به عرضشهای ما دسترسی پیدا کند یعنی دشمن بخوبی می‌داند برای از دین درآوردن مردم کافیست فقط حجاب را از آنها گرفت ما بقی ایمانشان در دسترس شیطان قرار داده شده پس رو به نابودی می‌رود برای گرفتن حجاب از باب شهوت وارد می‌شود که عقل در آن ذایل می‌شود وعقل ناقص پیرو شهوت ولذتهایش می‌شود حجاب یعنی حائل عفت ما سد محکم تمام ایمان ما
  • فایز قیم IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    در همه حال آماده شهادتم...
  • ۳۱۳ IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    قطعا آماده شهادتیم ولی کاش حوزه مثل قبل صدای مردم میشد و بی‌جهت سوءمدیریت‌ها توجیه نمیکردیم که امروز فکر کنند سهمی برده‌ایم. این پویش و موضع حوزه بسیار منفعلانه هست حوزه انقلابی باید موضع صحیحی داشته باشد انگار که ایرادات، ضعف‌های دولت و اشکالات حکومت را ما پذیرفته‌ایم و حالا در همین مسیر آماده شهادت هستیم توقع داریم حوزه فعالانه بازخواست و مطالبه داشته باشد
  • شیوادرویشی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    طلبه نیستم ،ولی جان کمترین هدیه ای است که میتونم در راه کشور و رهبرم بدم .اللهم الرزقنا الشهاده
  • نسیبه کریمی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    حتما باید عاملین فساد مجازات شوند و نتیجه اعمال انها در حضور مردم به نمایش گذاشت
  • فاطمه خرسند IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر میشود
  • مجتبی عروجی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام وعرض ادب........ قوه‌ قضائیه ومسئولین مربوط با جدیت و بدور از مماشات وارد وبرخورد نمایند
  • امیرخزلی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام من هم از طرف خودم آماده شهادت در راه خدا وائمه هستم.
  • امیرخزلی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام من هم از طرف خودم آماده شهادت در راه خدا وائمه هستم.
  • صابر نسب IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بهشت رو به بها دهند ونه به بهانه
  • ایت IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    درزمان جنگ ازلحاظ سنی توفیق حضور نداشتم امید است درراه پاسداری از دین ومذهب ونظام مقدس تو فیق حاصل شود وبه شهادت ختم شود
  • مرضیه IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    آرزوم شهادته
  • محمد IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    بریزید خون مارا.نهضت ما دوام پیدا میکند..بکشید مارا..ملت بیدار میشود
  • رسول کدوری IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    سلام همه آماده هستیم جان ناقابل مان را فدای اسلام و حضرت آقا کنیم
  • علیرضا روزبهی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    شهادت آرزوی کودکی تا به حال من هست اصلا بخاطر همین طلبه شدم خدایا تو خود شاهدی
  • رویا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
  • فاطمه IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ازمسئولین خواهشمندیم با این جانی ها برخوردکنن با تشد مجازات کد ملائ اعدام کنن تا درس عبرت بشه چرا باید اینقدر با این بیشرفا با مماشات رفتار کردن الان ما از مانتوییها میترسیم اینقدر اینارو ول کردن دیگه کسی حریفشون نیس به خدا افسردگی گرفتیم‌من خودم همسر شهیدم همیشه میگم‌خون همسرم پایمال شده با این وضعیت جامعه
  • بهرام فاتح عسگرخانلو IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • زیبامحمدنژاد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جانم فدای حکم الهی ... جانم فدای راه شهدا و سالار شهیدان .... جان فدای رهبرم... جانم فدای میهنم ایران... از بزدلان نمیهراسم
  • حسین عبدی IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به امر رهبر و مولام اماده ی شهادتم
  • فاطمه IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    حاضرم برای طرح حجاب وعفاف هر کاری ازدستم برمیاد انجام بدم وبه عنوان همسرشهید احساس مسئولیت میکنم عزیزانمون جونشون فداکردن نباید این وضعیت جامعه باشه منم حاضرم دراین راه جونم فداکنم مثل همسرشهیدم
  • رضا بری IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جانم فدای امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری
  • زهرا جمشیدی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • سعید عارفیان خلیل اباد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    همیشه یادمون بمونه که اگه شهید نشیم میمیریم. اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • سید IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده ایم
  • سیدجواد هدایت IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده ی شهادتم
  • ابراهیم IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اماده ایم
  • گم نام IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    طلبگی یعنی پوشیدن رزم جنگ برای شهادت ،پای چادر مادرم زهرا میمونم تا آخرین لحظه ی نفس کشیدنم برای دفاع از رهبرم اعتقاداتم و راه شهدامون و مکتب ارباب بی کفن مان آماده ی شهادتم ،به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران وسیدعلی ونامردان بی غیرت
  • سعید IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    إبایی از دادن سر نداریم...
  • موسوی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا جان در بدن دارم از دین ووطنم حمایت میکنم.واجازه نمیدهم تا خون شهیدان پای مال شود من هر روز راهپیمایی انقلابی دارم همراه فرزندانم با حجاب کامل اسلامی مقصد ونیتم دیده شدن معتقدین به اسلام است تا دشمن خیال خام نداشته باشد که ماترسیدیم وتعدادمان کم شده است
  • وحید IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    انشاا.. نصیب ما هم بشه
  • حکیمه دنکوب IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    برای حفظ دین وناموس وپیروی از مقام رهبری من همیشه آماده شهادتم
  • جواد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادت هستیم ای کاش همینطور که بعضی از عزیزان غیرت دینی به خرج می‌دهند و آماده شهادت می‌شوند مسئولین هم این غیرت را در مورد فضای فرهنگی واقتصادی کشور داشتند
  • سیدجلال پورعلوی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت رزق معنوی است به قول شهید سلیمانی شرط شهید شدن این است که شهیدانه زندگی کنیم چه خوب است که شهید امر به معروف ونهی از منکر شویم
  • زهرا IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    زندگی علوی شهادت حسینی آینده مهدوی ، مسیر عزت ماست
  • خدایا مرا پاکیزه بپذیر IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جانم فدای امام زمانم
  • سوسن IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دلتنگم
  • ابراهیم IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با ولایت تا شهادت.... ان شاالله
  • مهدی IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    عمامه من کفن من هست
  • فاطمه IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایا به حق مظلومیت شهدا این توفیق را نصیب ما هم بفرما ما را لایق شهادت و رسیدن به خودت کن
  • مریم اقدسی IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ارزوی شهادت دارم
  • فاطمه سادات طبایی IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الان وقت مطالبه از قوه قضائیه ست،چرا با بی حجابی سلبریتی ها مماشات می کنن؟؟اگه قانون حجاب رعایت بشه و کسی نتونه قانون رو دور بزنه این هیجانات هم می خوابه
  • امید بامری IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست.بکشید مارو زنده تر خواهیم شد.لبیک یاخامنه ای
  • پری جهانی IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با تمام قدرت از دین واصول آن پیروی میکنم، اللهم عجل لولیک الفرج
  • فقط خدا IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اماده شهادتم اگر خدا بخواهد
  • ذاکر IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست اللهم الرزقنا
  • مصطفی IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    مازنده به انیم که وراه فرملن خدا ارام نگیریم موجیم که ارام ما عدم ماست
  • سلام بتول مقنی باشي IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا آخرین قطره خون فدای اسلام وایران
  • ام البنین بابامحمدی IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    افتخاری است مرا که بگویند: سهم تو از زندگی نام زیبای شهادت شده است.
  • خدیجه موسوی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ظهور نزدیک است وما آماده می شویم
  • زیبا IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خداوند همه ی ارازل و اوباش رو اگر قابل اصلاحن اصلاح کنه و گرنه از روی زمین محو کنه
  • فاطمه رحمتی IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام ورحمت بر دلاوران شیرمردان با غیرت وشیر زنان با حیاو عفت که همواره در مسیر حق پایدار واستوارایستاده اند وجان بر کف در این راه قدم برمی دارند. من طلبه نیز به پیروی از مادرم زهرا سلام الله علیها از ولایت وامام زمانم جهت روشنگری وجهاد تبیین تلاش خواهم کرد تا پای جانم . چه فیضی بالاتر از شهادت ؟ خداوندا من نیز آماده شهادتم . یاعلی
  • انقلابی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آفرین پویش به جا و مناسبی هست . به نظرم باید از این مدل پویشها بسیار راه اندازی شود با عناوین و مدلهای مختلف به مناسبتها و دلایل مختلف و حتی گاهی بی مناسبت چرا که یک مومن باید همیشه جلوتر و قوی تر از دشمنش باشد . خودمان کوتاهی کرده ایم که امروز اینگونه اتفاقات رخ میدهد ما باید در زمینه فرهنگ و زندگی بسیار قوی بشویم . ما مردمی متمدن و با فرهنگ غنی اما بی توجه به داشته ها هستیم و همین باعث شده که یک عده خیال خام به سرشان بزند
  • محسن شفیعیان IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    رضایت خداوند آرزوی ما و مبنای اعمال ماست
  • حسن محمدیان میرآبادی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خون شهدا بیدار کننده غیرت مردان و عفت زنان هست.
  • احمدیان IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    یا حسین ع
  • ناصرادین IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتیم
  • ثریا حاجیان پاشاکلایی IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    گوش به فرمان رهبری در انجام فرامین الهی و امر به معروف و نهی از منکر آماده شهادتم .
  • حسن مومنی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    افتخار بچه شیعه اینه در راه دینش شهید بشه . ما آماده ایم . برای هر جنگی .
  • اکبر IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به عنوان یک طلبه وفرزندان شهید درراه ولایت آماده شهادتم
  • زهرا رفیعی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الهی بالحسین علیه السلام عجل لولیک الفرج ان شاءالله با یاری متدینین بساط فساد در جامعه برچیده شود و آماده ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشیم
  • محمدجواد معلاپور IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    #آماده_شهادتم
  • رقیه نبی لو IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باید با عاملین این جنایات به شدت برخورد کرد
  • فاطمه IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • رسول IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده ایم که جانمان را در راه انقلاب و رهبر عزیزمان امام خامنه ای و حفظ وطن و ناموسمان بدهیم .
  • سیداسماعیل کاظمی روحانی طرح هجرت بلند مدت شهرستان IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با توجه به فرموده حضرت علی ع بهترین مرگ شهادت در راه خداست عفاف ووحجاب وظیفه دینی واسلامی هر مسلمان است
  • حمید سلیمانی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام ما سرباز امام هستیم واماده شهادت پیرو راه برادر شهیدم ابوالفضل سلیمانی
  • حمیده سعیدی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ان معی ربی
  • محمود فرید آتشگاه IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • صدیقه IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایاماراهم درزمره شهداواردکن
  • فاطمه ماهروزاده IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    🔴آقای اژه ای زندانهای هتلینگ🔴 شما بازدارنده نیست . کجای دنیا رسمه ارازلو اوباش را گله ای ☻️🔴حتی بدون محاکمه🔴☻️ آزاد کنند. باید ۱۶۲ و ۱۱۴ زنگ بزنیم با ایشان مصاحبه کنند داستان چی بوده که عین کار شاه را کردی که روز پیروزی انقلا زندانیان غیر سیاسی را ازاد و درب اسلحه خانه ها را باز کردند . شما که این معصومان را ازاد کردی اسلحه هم به ایشان میدادی😏 چرا به رهبر معرفی کردی که اگر قبول نمیکردن بگن رهبر بچه های مارا زندانی کرده؟؟؟؟؟.!!!!!😏 این آزادیهای بی بندو بار شما خیانتی بزرگ به جمهوری اسلامی است که.. 🔴که تاریخ فراموش نمیکند.🔴
  • محمد جواد خدابنده لو IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده هر گو نه فعالیتی هستم
  • زهرا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت افتخار دو دو دنیای ماست
  • مهدی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    همین که امروز روحانیت نماد اسلام است نشان دهنده ارزش این مسیر است برای حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی جان بی ارزش ترین داشته است تمامم فدای اسلام و رهبری
  • محمدکاظم سالاری IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    افتخار هر مسلمان شهادت در راه اسلام است
  • احد نوری IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دفاع از کرامت و عدالت و حریت و بیان عقلانیت و اخلاقیات از وظایف اصلی روحانیون و آحاد مردم جامعه انسانی ایست
  • مهدیه السادات حسینی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    طلبه یعنی پا جا پای پیغمبر گذاشتن...پس جان برکف بودن کمترین وظیفه ی ماست...با تمام وجود جانم را در طبق اخلاص گذاشته و در راه دفاع از دین خدا تقدیم میکنم.
  • حبیبه عظیمی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با سلام واحترام شهادت جای خود دارد آرزوی هر مردو زن مومن هست ک شربت شهادت بنوشد ولی این دلیل نمیشود در حکومت اسلامی عده ی از خدا بی خبر و قول خورده در جامعه به راحتی جولان دهند وجان فردی را که یک تنه به صد تا از این ارازل واوباش می ارزد وسرمایه دین ومملکت وامان زمان علیه السلام هست را به خاک وخون بکشد وبه ریش مذهبیها بخندد باید جلوی این بی حرمتیها گرفته شود وقاطعانه با این چنین جنایتکاران برخورد شود تا هر روز شاهد از دست دادن عزیزان ویتیم شدن فرزندان بی پناهان نباشیم
  • اعظم امیری IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما همه آماده شهادتیم
  • منم گدای فاطمه IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    هیهات من الذله
  • منا IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام من ن طلبه هستم ون خیلی مذهبی اما برام جامعه اسلامی باهمه قوانینش برام ارزشمند هستش ازوقتی هم بی حجابی رواج پیداکرده چادرمو سرمیکنم حداقل مخالفتم رو رونشون بدم ب امیدروزی که حق اسلام ادا بشه
  • هادی به فروزی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • مائده شکیبا IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خوبه
  • علی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    منم پشتیبان راه شهدایی که رفته اندهستم
  • طیبه IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    چه فایده ای می‌تونه داشته باشه وقتی کله گنده هابه ریش من وتومیخندندوخانواده هاشون تونازونعمت غوطه ورندونصف ثروت مملکت دستشونه هرجوردلشون میخوادمیچرخونن
  • عبداللهی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با ولایت تاشهادت
  • محمد علی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    مارا زسر بریده می ترسانی؟
  • محمد حسن IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جانم فدای رهبر عزیز.
  • سعید رضایی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اماده شهادتم
  • هادی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لبیک یاحسین
  • معصومه حسنپور IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با سلام....قطعا شهادت یک لباس یک لباس اندازه گرفته شده است...و به تن هرکس که لیاقت داشته باشد خواهد نشست...ما باید تلاش کنیم تا شهید شویم...وگرنه میمیریم،😭😭😭😭
  • احمدی IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    یک پویش عالی وبه موقع
  • جواد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دردفاع ازدین آماده ایم
  • یاسر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    فرجعوا
  • علی دوست IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    وای اگر سیدعلی حکم جهادم دهد
  • حسین یزدان مهر US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتیم
  • علی آشوری IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شايدخسته شده بودم شاید بریده بودم منتهی این صف بندی دشمن را که دیدم، به اهمیت و ضرورت کار طلبگی و پوشیدن لباس مقدس روحانیت که خار در چشم دشمن شیطان صفت شده بیشتر آشنا و راغب حرب شدم و به امید نصرت الهی از این به بعد از سختیهای مسیرش هم لذت خواهم برد و دو پسرم هم رهسپار حوزه علیرغم همه سختیهایش خواهم کرد ان شاءالله ..فإن مع العسر يسرا
  • جمشیدی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آرزویم شهادت آماده مبارزه با اسرائیل
  • ولایت IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ان شاءالله در عصر غیبت شرمنده امام زمان عجل الله نباشم
  • علی کهنسال IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من هم طلبه هستم هم بسیجی
  • عزیز IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    یاشاسین شهادت یاشاسین شرافت یاشاسین کرامت یاشاسین نجابت
  • شیخ میثم عبدلی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدا توفیق داده ما کسی نیستیم
  • سید IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • سیده فاطمه ابطحی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • زهراامانی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باسلام به نظر من باید هرکس به سهم خود امر به معروف ونهی از منکر را درجامعه رواج دهد حتی با یک تذکر
  • نامیرا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده هستیم تا پای جان دفاع میکنیم
  • شکراللهی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من آماده شهادتم. دنیا باید از کثیفی پاک بشه. امام عصر ما ناراحته
  • سارا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بله ،منم به دفاع از سر زنینم ایران ورهبرمحبوب وبزرگوارم ورعیس جمهور محبوب وخالص خدا،دفاع از حرمت وجایگاه رفیع شهدای گرانقدر این آب وخاک وطن ،آماده شهادتم
  • مهدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    قدس را آزاد می کنیم💪
  • میرصانعی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ان شاالله سرباز امام زمان عج باشیم
  • گمنام IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    همه ما محجبه ها بسیجی ها طلاب قربانی بیش نیستیم سر مسئولین سلامت
  • سیدنجیب اله موسوی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    عالی بود.
  • سید محمد عارف IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    هیات من الذله کل یوم عاشورا کل عرض کربلا
  • مبینا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما در به در دنبال شهادتیم ما را طبق معیارهای خودتان محک نزنید ما را از مرگ هراسی نیست
  • شهاب الدین IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جگر شیر نداری سفر عشق مرو لبیک یا مهدی لبیک یا خامنه ای
  • عادل محمدی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من هم میخوام شهید بشم
  • حسین غفاری IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهید نشی، میمیری
  • محمدرضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ازجانم به راحتی برای رضای خدا می گذرم برای یاری امام زمانم .وطنم وناموس مان..اللهم عجل الولیک الفرج
  • محمدصادق IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    همه نظرات دوستان صحیح و متین، آرزوی همه ما طلاب شهادت هست، نکته ایی که باید توجه کرد این هست که بعضی از این حملات که به ما می شود ناشی از عملکرد سوء بعضی ما روحانیونی هست که زمام امور در دست دارند و درست عمل نکردند و منجر به چنین وضعیتی شده خصوصا از نظر اقتصادی، البته بخشی از مشکلات هم محرز هست از روابط خارجی و دشمنی ها نشات میگیره و دشمن هم یقینا برنامه ریزی کرده و این حملات انجام میشه، خلاصه اینکه باید مسئولین ما هم باید به خودشون بیان و قدری از این آلام و رنجهای اقتصادی مردم بکاهند تا در نتیجه بهانه های دست دشمن نباشه.... البته یقین دارم مردم شریف ما هیچوقت در تحت هیچ شرایطی حاضر به توهین به روحانیون نیستند و یقینا این ها برنامه ریزی شده که انشالله تیری که رها کردند به خودشون برمیگیرده.... انشاءلله
  • الهه IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • بهروز عزيزی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • فخاری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ای کاش همه کسانی که دغدغه دین دارند هیچگاه ودرهیچ شرایطی دست از امربه معروف ونهی از منکر برنمیداشتند. چرا می‌گوییم با ما برخوردبدمیشود یا توهین به ما می‌شود. اگر کسی ک منکر انجام می‌دهد درطول روز،ده نفرتذکرمیداد این مشکلات به وجود نمی آمد اکنون هم هردیندار این وظیفه شرعی را انجام بدهدباتوکل برخداوند ان شالله راه هموارتر میشودجهت ظهور..
  • حمیده مهدوی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    قلبمان به درد آمده نفرت نسبت به جنایات اخیر در دلمان به جوشش در آمده آماده شهادتیم
  • محمد IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    حالا که امر به معروف رو ساز مانی کردن و باتوجه به اوضاع این روزا به همین شکل سازمان‌یافته اما مردمی باید ادامه داد مگه میشه سه چهار ماه خیابونا ی اصلی شهر ها پر مذهبی ها یی باشه که خیرخواهانه و با محبت البته سازمان یافته تذکر بدن اما وضعیت تغییر نکنه
  • علیرضا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    فرامرزی زاده
  • ابراهیم IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بکشید مارا ملت ما بیدارتر می شود. #آماده شهادتم
  • محمد حسین محمودی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما گر زِ سر بریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم اللهم ارزقنا الشهادة بی سبیلک یا رب العالمین
  • رمضانیان IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا آخرین نفس در کنار شهدا هستیم
  • هدی اسکندری IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما آماده شهادتیم
  • زهرافرش چین IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    بالاترین درجه ای که خداوند به انسان مومن می دهد شهادت است انشاالله ماهم زندگی شهادتی داشته باشیم تابتوانیم به این درجه برسیم انشاالله
  • شهرام زمانی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باید از مادر و دختر کوچکم نگهداری و پرستاری کنم خواهر و برادر هم ندارم که کمکم کنند کاش من هم میتونستم... ارزویم شهادت است کاشکی لیاقت داشتم اینجوری پیش خدا روسفید میشدم... اقا امام زمان منو ببخشه
  • حسن رحمانی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جاهایی که باید قوه قهریه باشه رو اگر پاش وایسیم دیگه از این‌اتفاقا نمیفته هرچی از احکام خدا عقب نشینی کنیم وضع بدتر‌میشه اینکه میفرمایند اگر امر به معروف و نهی از منکر فراموش بشه اشرار حاکم میشن شده همین هرچی ولنگار‌تر برخورد بشه تهش میشه همین سلبریتی لخت‌میاد کسی کاریش نداره
  • حکیمه حسینخانی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا پای جان پای اهداف اسلام وانقلابمون ایستاده ایم وبرای مبارزه با بی حجابان از جان هم می گذریم جان ناقابلمون فدای مهدی زهرا
  • محمد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتم
  • عبدالرحمن امرایی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    یاحسین شهید باولایت تاشهادت
  • محتشم IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلاموچرا نظر منو نداشتید مگه چه اشکالی داشت؟
  • سیداسماعیل کاظمی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    طبق فرموده حضرت علی ع بهترین نوع مرگ شهادت در راه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • سید ناصر حسینی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    اجرای جهاد تبیین عملی
  • فرزاد IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    اماده شهادتم
  • محمد حسین بنی اسدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الهم الرزقنا توفیق الشهاده
  • سادات IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جهالت وقضاوت بی جا
  • سادات IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جهالت وقضاوت بی جا
  • hoda IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتیم ....ذلت و خواری نمیپذیریم
  • فاطمه سهرابپور DE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت برای مسلمانان افتخاره خصوصاشیعه کاش زنان هم متوانستنددرمیدان جهادباشن ولی میشودشهیدزندگی کردومبارزه زن ومردنداره درهرعرصه ای مااماده ایم
  • ناصر احمدوند IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    منم آماده شهادت در راه اسلام،دین ،ایران وانقلاب،ومقام معظم رهبری هستم
  • علی بابااحمدی میلانی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    نظرمن اینه که بایدباجان ودل مقابل خائنان داخلی وخارجی ایستادوهمیشه فدایی رهبرعزیزمون باشیم ودرراه ولایت وامامت سیدعلی خامنه ای کفن پوش بشییم
  • عبدالله IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    امیری حسین ع و نعم الامیر
  • ثریا کریمی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باسلام.پایان کار بسیجی شهادت است. پای کارتا شهادت.اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک.
  • ثریا کریمی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باسلام.پایان کار بسیجی شهادت است. پای کارتا شهادت.اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک.
  • مرضیه رحیمی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    الهم الرزقنی شهادت‌ فی سبيل الله.
  • صالحی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام با این جانی ها باید اشد مجازات بشن اینا که به چیزی پابند نیستن فقط زور رو میشناسن آزاد هم باشن جامعه انسانیت رو به گند میکشن نباید ازشون گذشت
  • طلبه جهادی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست واینکه شهادت مقدمه رسیدن به اوست با قدم گذاشتن در وادی بندگی وطلبگی که همه درسهای نور است است وشناخت خود واوست.چه خوب که آقا امام زمان نظری به ما دارند.خدایا شکرت
  • محمد رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 1
    رقص اندر خون خود مردان کنند
  • محمد رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    رقص اندر خون خود مردان کنند
  • پورولی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما دنبال شهادت میگردیم ما به پیروی از آقای مظلوم وشهیدمان حسین دنبال شهادت هستیم ما به پیروی ازمادر پهلوشکسته مان دنبال شهادت هستیم مارا چه می ترسانید ما عاشق رسیدم به معبود هستیم
  • ابراهیم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اللهم الرزقناتوفیق الشهاده فی سبیلک
  • محمد شهبازی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • مهدی وفسی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 1
    روی قبرم بنویسید ولینصرن الله من ینصره
  • سید محمد هادی علوی نژاد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام علیکم خوشحالم که در این راه قدم برداشتم و جانم را فدای امام زمانم میکنم
  • جواد گوهری IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به امید ثابت قدمی سربازان امام زمان (عج)
  • ملک محمدی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    رقص در خون برای رضای الله ،آرزوی ماست
  • سرباز IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به شهادت بگو بیاد تا محکم در آغوشش بکشم.
  • نادعلی رضائی شموشکی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب و ولایت دفاع خواهم کرد
  • حسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    در ضمیر ما نمی گنجد به غیر از دوست کس هر دو عالم را به دشمن ده ما را دوست بس
  • یاسر شمس الدینی لری IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • شهلا شاه نظری IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    روحانیت برای ما محترم جایگاه بالایی دارد
  • معصومه محفوظی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من آماده ی شهادتم.
  • مهدی مظاهری IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    جان میدهم اما خم به ابرو مولایم را نمی‌پذیریم لبیک یا خامنه ای
  • روح الله رضایی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا خون در رگ ماست هدیه به رهبر ماست .جاهدوا الکفار و المنافقین
  • ساره IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    کاش پایان زندگیم با شهادت باشه
  • حجت الله رئیسی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    دیروز بسیجی ،امروز روحانی ،فردا...هدف سست کردن غیرت هست
  • علیرضا IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    به عنوان یک مسلمان قطعا از روحانی های فاسد بیزارم. ولی حامی روحانیت عزیز هستم. شهادت هنر مردان خداست.
  • خانی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    می خواهید بدانید در زمان حال ، انسان مجاهد و شجاعچه کسی است ؟ آنکه با تهاجم دشمن به چادر و لباس زنان و دخترانمان ، مبارزه کند و از عافیت و تنبلی بپرهیزد و لز آبرویش بگذرد .
  • شمس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • محمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سخت‌تر از شب عاشورا که نمی شود مثل شب عاشورا هم شود سر حرفمان با ولی مان هستیم ان شاء الله این مسیر مسیر سر دادن هاست شهید اول شهید ثانی حضرت عبدالعظیم حسنی و....
  • طاهره IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده شهادتیم
  • حر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    در خود لیاقتی برای یاری دین خدا نمی‌بینم در ذهنم نمی‌گنجد که امام زمان مرا انتخاب کرده باشد اما از اینکه سیاهی لشگر سپاه اسلام هستم خوشحالم
  • محمدرضا منظری‌توکلی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    با مسجد و منبر نشود دعوی توحید موعودگه مردان خدا برسر دار است
  • مرتضی رحیمی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    خدایا مرگ ما را شهادت در رکاب اقا قرار بده انشاالله
  • شهادت IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام به همه‌ی طلاب یاری گر دین خدا ، خدا قوت ، ارزو میکنم خداوند به حق بهترین های درگاهش همه ی ما رو دغدغه مند و عامل به دین کند ، تا از توانایی طلاب کشورمان بیشتر از قبل بهره ببریم ، و قدرشان را بدانیم
  • زهرا رفیعی راد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    فدایی رهبر ومنتظر ظهور مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف لعن الله قاتلیک وضاربیک وظالمیک وغاصبی حقک یا مولاتی یا فاطمه ازهرا🙏❤️🥺
  • عرفان IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    واقعا دلم میخواد یکم مردم چششون رو باز کنم و بفهمن که طلبه جماعت بی گناهه اگر یکی داره کم کاری میکنه چه ربطی به بقیه داره خود طلبه ها هم تو سختی هستن واقعا برای کسایی که ارزش شاگردای مکتب امام صادق علیه السلام رو نمیدونن متاسفم
  • روح الله IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما را ز سر بریده می ترسانند...
  • صادق IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    عمرمان که در راه امام زمان (عج) نبود، انشاءالله مرگمان با شهادت، یاری خداوند و امام روی زمینش باشد.
  • زهرا IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    امیدوارم عاقبت ما ختم به شهادت شود مثل طلبه های شهید
  • ع ری FR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام کاش مسولین ما یک به خودشون بیان چطور میخوان اون دتیا سرشون را جلدی شهدا بلند کنن و پاسخگوی خون به ناحق ریخته شهدا باشن شهدا شرمنده ایم
  • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    ارزش انسان ها به خواسته های انهاست ارزش شما به لخت شدن ارزش ما به شهادت
  • محمد کیا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    1 0
    اینجانب ، در حالت صحت و سلامتی کامل روح و روان ، آزادانه اعلام میکنم که در هر زمان و هر کجا که نیاز باشد آماده جانبازی هستم و اینو در هشت سال دفاع مقدس ثابت گردم .
  • مرضیه جهانشاهی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ما را بُکشید ما قویتر می‌شویم ما را بُکشید شهادت طلب تر میشیم
  • اسحاق IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    در مکتب خونین کفنان باختن جان شده عادت در عشق ولاغیر
  • مصطفی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    لبیک لبیک لبیک
  • افسانه تقوی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهادت آرزوی همه عاشقان حسین است.
  • خانم حاجی عابدی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    تا پای جان برای سرافرازی ایران وانقلاب می‌جنگم هرچی ما را بکشند ما بیدارتر میشویم
  • زهرا رحیمی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادت یا حسین،یازهرا،یا صاحب الزمان
  • لیلا محمدی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من موافقم
  • معصومه IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باید این پویش بیشتر نشر داده بشه تا دشمن بفهمهکه ما شهادت را همیشه انتخاب میکنیم
  • زینب نجف پور IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    آماده ی شهادت در راه اسلام وجانم فدای رهبرم
  • زهرا ذوالفقاری IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 1
    با ولایت تا شهادت ، یا مهدی
  • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 1
    باولایت تاشهادت
  • محبوبه IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    شهیدان زنده اند الله اکبر
  • العبد الحقیر IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام خدمت همه دوستاران و عاشقان شهادت بنده هم قریب به ۱۰سال هست که در پی شهادتم اما انگار درحال حاضر قسمت بنده نشده است، از شما دوستان و عزیزانی که در انتظار هستید میخواهم برای این حقیر هم دعا بفرمایید که به آرزوی دیرینه خود برسم
  • زینب طهماسبی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما ملت شهادتیم و تا آخر ایستادیم
  • زهرا IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آرزوی ما شهادت است ما رو از چی می ترسانید
  • قویدل IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما در پی شهادتیم ان شاالله که شهادت هم در پی باشد تا همچون لباسی بر تنم نشیند
  • علی حیدری IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عالی
  • آماده شهادتم IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما در راه حق محکم تر جلو میرویم
  • مهدی فراحی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    جانم فدای رهبر با ولایت تا شهادت
  • زهراجهانبخش IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اماده ی شهادتیم
  • Fe IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ✍آن ها چفیه داشتند… من چادر دارم!!! آنان چفیه می بستند تا بسیجی وار بجنگند… من چادر می پوشم تا زهرایی زندگی کنم… آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود… من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم… آنان موقع نماز شب با چفیه صورت خود را می پوشاندند تا شناسایی نشوند… من چادر می پوشم تا از نگاه های حرام پوشیده باشم… آنان با چفیه زخم هایشان را می بستند … من وقتی چادر ی می بینم یاد زخم پهلوی مادرم می افتم... آنان سرخی خونشان را به سیاهی چادرم امانت داده اند… من چادرسیاهم را محکم می پوشم تا امانتدار خوبی برای آنان باشم… الّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلَی‌مُحَمَّدٍوَآلِ‌مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ‌فَرَجَهُمْ #زن_عفت_افتخار
  • سعید IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام ..... وبعضی مسئولین حوزه همچنان در خوابند....
  • محمدحسن حجه الاسلامی IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ماحسینی هستیم ماملت امام حسینم وشهادت ما حسینی ست هیهات من الذله
  • امید فائزی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من آماده جان‌فشانی هستم...این اندک جانم هدیه به امام زمانم علیه السلام و رهبر عزیزم و کشورم ایران.
  • زینب شیبانی مجد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما نمی‌گذاریم که خون این شهیدان را با عقب کشیدن روسری ها پایمال کنند....🌹
  • مرضیه سادات هاشمی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    قانونگذاری و برخوردِ با قانون شکنها بسیار لاک پشتی و نامحسوس اجرا میشه ، مخصوصاً در برخورد با سلبریتیها ، منم موافقم که خودِ مردم باید کاری بکنند ، نه خونت و برخورد ، بلکه به رسمِ انسانیّت .
  • محمودنیازی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • شجاعی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    در تحقق اهداف مقدس و نورانی اسلام و انقلاب اسلامی ذره‌ای تردید به دل راه نخواهیم داد؛ به فضل الهی تمامی مستکبران و مستبدان عالم را منکوب خواهیم کرد و پرچم مبارک انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش خواهیم سپرد و در این راه نورانی، نه یک بار که هزاران بار آماده‌ایم جان ناقابل خود را تقدیم اعتلای کلمه الله هی العلیا بکنیم
  • زینب سهیلی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    تاآخرین قطره خونم در راه حجاب و اسلام جان میدهم
  • العبد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    نه یک بلکه صدها بار آماده شهادتیم
  • اسماعیلی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما برا خدمت به دین جان میدهیم .
  • جواد فاضل IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    فقط یک کلام ماملت شهادتیم ماملت امام حسین
  • سید محمد موسوی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • علیرضا نوروزی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    باسلام باجدیت جلوی این داعش صفت ها می ایستیم تا پای جان پای ولایت ورهبری نطاهم هستیم اما متأسفانه قوه قضاييه خیلی کم توج هست ودر برابرختلاص ودزدی وحتک حرمت هیچ عکس العملی نشان نمیدهد
  • غلامحسن اکملی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت هنرمردان خداست اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک
  • طیبه سادات IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    منم چادری نیستم منم موهام بیرونه و کم حجابم اما غلط میکنن یه عده به روحانیون و... توهین میکنن مگه مملکته بدون روحانی ارث باباشونه
  • فاطمه کاظمی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    از روحانیت حمایت میکنیم.
  • محمد ابدی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آماده شهادت هستم
  • موسی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • مریم ملک زاده IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    متنفرم از هرچه بی دین وبدحجاب هستش
  • زهرا IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اماده شهادتیم
  • حسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مجتهدین وعلما لطفاً رسالت خود را درمورد بیداری واگاهی مردم درخصوص فتنه ونرور ها انجام دهید شهادت طلاب دلیل بر این نیست که بقیه روحانیون عقب بکشن ومجتهدین سکوت کنند اماده شهادتم
  • زهرا ریسمانچیان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    باید محکم جلوی این ارازل به ایستیم و ارازل بلید زود محاکمه بشوند و در ملع ام اعدام
  • سجاد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام. می‌خواستم بگم ما طلبه‌ها تا ظهور حجت‌بن الحسن...پایه آرمان‌های خودمون میمونیم و دشمن به خیالش فکر می‌کنه ما رو میتونه بترسونه..ما آماده شهادتیم
  • ندا شاکرمی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ماملت امام حسینیم
  • سیده فاطمه نسنی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • محمد علی هلالاتی IQ ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اماده شهادتیم جانم فدای اسلام جانم فدای ولایت جانم به قربان مهدی موعود إن کان دینُ محمد لم یستقم الّا بقتلی فیا سیوف خذینی
  • معصومه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    مرابه قصد شهادت دعا کنید.
  • ع م IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    با ولایت تا شهادت
  • مریم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اماده هستیم و دفاع خواهیم کرد
  • سید مهدی منتظری IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به پای ولایت فقیه تا آخر ایستاده ایم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • فاطمه رنجبریان IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 1
    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • امبن IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ما ملت شهادتیم
  • مرضیه حق شناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    رهرو راه شهید سردار دلها قاسم سلیمانی هستم‌
  • طاهره مسلکی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    عالیه 🌷🙏سلامتی وظهور آقا ولیعصر ارواحنا فدا صلوات
  • محمد مشهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت توفیق می خواهد که شامل هر کسی نمی شود، خودم را عرض می کنم بادمجون بم آفت نداره، بنده حقیر از اصفهان و طلبه ناچیز امام زمان عج هستم در ضمن توفیقی هم هست که فرزند شهید هستم اگه پدرم دستمو بگیره در هر حال کار بزرگی انجام می دهید خدا خیرتون بده و زیر سایه آقا امام زمان عج ان شاءالله موفق باشین ما را هم دعا بفرمائید
  • عاطفه IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا آماده شهادتیم چه مضمون قشنگی!
  • محمدرضا ابراهیم زاده IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    ان تنصرالله ینصرکم
  • سارا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت
  • محمد صادق بابای IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خیلی طرح خوبی ماهم آماده شهادتیم
  • صبا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آماده‌ایم و از چادر خاکی حضرت زهرا سلام الله علیها و ولایت و روحانیت دفاع میکنیم.
  • هدایت IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت افتخار ماست
  • رسول قنبری زاده IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    بکُشید مارا ملت ما بیدارتر میشود
  • سیدرضامرتضوی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    من آماده ام ودرشهرستان شاهرود کاررا چندماه با عده ای ازبرادران وخوهران شروع کرده ایم
  • فهیمه افخمی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    همه با هم ایستاده ایم
  • فروغ عباسی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آماده شهدتم
  • صدیقه طلایی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    شهادت افتخارات امام حسین علیه السلام است
  • فریبا پروینیان IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    آماده شهادتم
  • صدیقه طلایی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    از خداوند منان همیشه آرزوی شهادت رو دارم شهادتی که مرا محتاج کفن نکند تا به ارباب بی کفنم اقتدا کنم به قول سردار دلها ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم ،، دختران امام خمینی رحمت الله علیه آماده ی شهادت هستند جان من فدای امام زمان علیه السلام
  • اعظم IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    یه جان که بیشتر نداریم ودیر یا زود از ما گرفته خواهد شد ،چه بهتر که با تمام وجود آنرا در راه خدا نثار کنیم...شهادت هنر مردان خداست.
  • مسلم IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    به کوری چشم دشمنان راه حاج قاسم ادامه دارد
  • صحرایی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    هر وقت جوان مظلوم باغیرتی را بی گناه شهید میکنن خونم سخت به جوش میاد وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهدآماده شهادتم
  • زهرا ملامحمدی IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آماده هستیم برای دفاع از دین والعان اسلام درخطر است باید از جان گذشت ودفاع کرد بی حجابی و بی عفتی زنان بیشتر نشده کستاخی به حجاب ریسمان پاره کرده
  • مهرداد IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    امید که رزق ما هم شهادت بشه ... آماده شهادتم یاعلی
  • ابوالفضل نخعی IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آماده شهادتم
  • مائده نجفی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    با تمام وجود از دین دفاع خواهیم کرد
  • م ک IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ویل لکل.... بی تفاوتهای آگاه
  • سید جواد عباس زاده IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    من برای حفظ دین اسلام و برقراری احکام اسلام آماده هر گونه فداکاری و جانفشانی هستم.
  • شهربانو جعفری IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    خیلی عالی ،ما هم حمایت می کنیم
  • محمدمهدی علیپور IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ❤️
  • ایوب IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آماده شهادتیم
  • سرباز IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    «با ولایت تا شهادت» لبیک یا خامنه ای. خدایا به ما فرقان عطا کن. تشخیص صحیح وظیفه.
  • یا صدیقه طاهره سلام الله علیها IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیقه شهاده فی سبیلک
  • پارسا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    اللهم ارزقنا توفیق الشهاده چه افتخاری بالاتر از این 🌹 عاقبت بخیری و شهادت ❤️
  • حسین عباسی وند IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    ماآماده پیکاریم
  • قائمی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    تااخرین قطره خونم پای آرمانهای انقلاب و رهبرم و چادرم ایستاده ام . من با امانت حضرت زهرا حالم خوب است... افتخار میکنم به پوشش که وصیت شهدای عزیزمان هست به طلاب واقعی کشورم احترام می‌گذارم متاسفانه بعضی طلبه نما خیانت کردند بااین لباس مقدس امام زمان وباید در قیامت پاسخگو تک تک این مردم وشهیدان باشند
  • حسین IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    تا زنده‌ام پشت رهبرمم
  • علی پناه گودرزی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    واسه بزرگان حوزه متاسفم طلبه ها رو سپر بلا کردند
  • نورا IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    کاش مثل اول انقلاب همه پای کار بیایم همه و متحد و منسجم کار کنیم یک دست صدا ندارد
  • علی کوشکی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام علیکم بنده طلبه سطح 3حوزه هستم میخواستم نظروعقیده خودم رو نسبت به این موضوع به صمع ونظر همه دوستان برسونم خدا شاهدوگواه بنده یکی از آرزوهایی ام شهادت درراه خدا واین انقلاب بوده وهست عزیزان خداوند خیلی باید نسبت به بندش لطف ونظررحمت داشته باشه که بخواد او رو پاکیزه قبول کنه اون هم تواین روزگاری که متاسفانه بد روزگاری برای پاک بودن وپاک رفتن هستش وشیطانه درهرگذرگاهی کمین کرده 300گل سرخ یک گل ارغوانی مارو ز سر بریده میترسانی ماگر ز سربریده میترسیدین درمحفل عاشقان نمیترسیدیم الله هم رزقنا شهادت فی طریق الله
  • .... IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آماده شهادتیم
  • بابایی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    عالیه و موافقم ۶
  • سارا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    آرزویم عاقبت به خیری و شهادت در رکاب امام زمان و رهبر عزیزمان آقا سید علی خامنه ای
  • صادقی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    به نظرمن مهمترین چالش امروزه کم رنگ شدن ارتباط روحانیون با مردم است اگر مردم احساس کنند که روحانیت با آنان است از آنان دفاع میکنند
  • فدایی رهبر IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ان تنصرالله ینصرکم
  • منیرنیازمند IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    صددرصد آماده شهادتم درپیروی از اسلام ولایت فقیه وانقلاب اسلامی وارزشهای انقلاب وخون شهدا
  • سید IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    این پویش به معنای ضعف نیست، بلکه یعنی به این میراث اهل بیت علیهم السلام افتخار می‌کنیم، و إلا با شهید کردن چند نفر احساس قوت نکنن، اگه بنا به مقابله باشه هیچکدومشونو زنده نمیذاریم.البته نه با نامردی بلکه رو در رو
  • حسین اسلامی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    عشق به شهادت پای مرا به حوزه علمیه باز کرد این عشق وآرزو از ده سالکی با من است به امید روزی که محقق شود
  • سعید IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    اللهم الرزقنا شهادة فی سبیل الاسلام
  • حمیدساعدی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    بایدمثل شهدازندگی کردتاشهیدشد
  • سیده تهمینه موسوی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 1
    خدا خیرتون بده با این پویش موافق هستم خدا شهادت را نصیبمان بگرداند.
  • سید کرم حسین حسینی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 1
    شهادت حاصل و نتیجه جهاد با اموال و انفس است و طلبه یعنی مجاهدت در راه حق پس طلبه یعنی جهاد یعنی شهادت یعنی نینوا یعنی آماده جان باختن در رکاب امام زمان و جانشین او
  • طیبه IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    باید از قویه قضائیه بخواهیم دست از مماشات بردارد و دستورات اسلام در خصوص همه محرمات را به اجرا بگذارد معنی نداردکشور جمهوری اسلامی باشد امابی حجابی،بدحجابی،آرایش های غلیظ و زننده،لباس های مبتذل،تبلیغ و ترویج سیگار،مواد،مخدر،مشروب، روابط سفید و...در فیلم های ایرانی،ترویج قلیان و...در کافه های سنتی،درمدارس و مهدها ترویج بی بند و باری،بی نمازی،هنجارشکنی،آموزش رقص وغیره،دربیمارستان ها و درمانگاه ها پرستاران و پرسنل در بدترین پوشش و آرایش،در مغازه ها و شرکت ها دیگربه روش اروپایی کار می کنند،در مترو و اتوبوس ها نجاهربه فسق و فجور و قس علی ذالک
  • Sayedmajid taheri IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آقا به دانشجویان فرمودن مثل شهدا زندگی کنید ، ما شما رو نیاز داریم ، انشاالله پیر که شدین شهید بشین. این خطاب به طلاب هم هست....
  • م.۱ IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    باسلام.منهم بنوبه خودآماده شهادتم وچه بهترکه خون ناقابلم درراه دین ومردمم ریخته شودکه بهترین عاقبت است..اللهم اختم لنابالسعاده والشهاده فی سبیل الله
  • مهدی مجاهد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    به راهمون ادامه میدیم چون مطمئنیم این راه راه درستیه ک دشمن رو به این حرکات احمقانه وادار کرده لبیک یا حسین
  • زهرا محمودی GB ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    سلام علیکم من اماده شهادت در راه دین خدا واهل بیت هستم
  • فاطمه 2 IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    شهادت بهترین درجه عروج بسوی پروردگار است از جان ودل قبول دارم
  • ابراهیم IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آماده شهادتم
  • ابوالقاسم زمانی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری. ما را از شهادت نترسانید که ما خود دنبال شهادت می گردیم
  • خورشید IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    درخت سبز شیعه با خون آبیاری شده است و تنومند گشته و ما برای استواری این درخت تا قیام مهدی (عج) آماده شها‌دت هستیم وخواهیم ماند.
  • جلال IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ماندن ما پای این نظام مقدس و ارزش های دینی ناشی از یک سیاست نیست بلکه یک اعتقاد قوی عقلی و قلبی پشتش هست لبیک یا علی لبیک یا خامنه ای
  • عظیمی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ما برای یاری امام زمان هر لحظه آماده ایم . بابی انت وامی ونفسی ومالی واهلی یا صاحب الزمان
  • یا زهرا.س. IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آماده شهادتیم
  • محمدعلی محمدی زرومی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    مااگرازکشتن میترسیدیم کفن بالای سرحمل نمیکردیم
  • مرضیه نخعی نیازی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آماده شهادتیم
  • روح اله IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    لبیک یا حسین (علیه السلام)
  • مصطفی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آنچه را دیگران مرا از آن می ترسانند، بنده آن را همواره متضرعانه از خدا می خواهم.
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    آماده شهادت در راه خدا هستیم
  • آن الله معنا IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    این روزا بیشتر به فکر عاقبتمون باشیم
  • مریم محمدی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    برای حجابم آماده شهادت برای دینم آماده شهادت برای امام حسین (ع)آماده شهادتم
  • سوده حمدانی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    برنامه کشوری محصنات را ازیادنبرید دغدغه‌های اصلی دینی و مطالبه گری مستقیم از مسئولین کشوری ‌‌ارند تابرپایی فرامین امامین انقلاب و پیگیری چشم انداز برنامه گام دوم
  • مریم جعفری CH ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    لبیک یاحسین لبیک یامهدی لبیک یاسیدعلی
  • سمیه احمدی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    با اتحاد و همدلی تمام نیت‌های پلید شیطان صفتان به بار نخواهد نشست.
  • محمدرضا طالبی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    لباس طلبگی افتخار و بلکه هویت طلبه است و برای دفاع از این موضوع خودم که هیچ خانواده هم آماده شهادت هستیم
  • رضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    اللهم ارزقنی شهادت فی سبیلک ان شاءالله
  • حسین IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    خدایا توفیقم ده تا قبل از شهادت شهید باشم و افکار و کردار و رفتارم از همان جنس و از همان سنخ شود آمین یا رب العالمین.
  • سلیمانی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا ...یا حسین³
  • فاطمه IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    من آماده شهادت هستم برای دین برای اسلام برای خدا
  • رضا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    برای یاری دین اسلام شهادت کمترین کاری است که میتوان انجام داد
  • زینب اعتمادی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام وادب.زمانه سختی شده. ولی به یاری آقا و مولایمان مهدی فاطمه عج از این فتنه هم سربلند بیرون میاییم. خانواده های مذهبی بیشتر در خیابان و پارکها و کافه هاحضور داشته باشند
  • اکبر نیک اختر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    من هم به عنوان یک کارگر آماده شهادت در راه حق و حقیقت و اسلام ناب محمدی ص می‌باشم.
  • موسوی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    شهادت آرزوی ماست
  • زینب سلطانی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    تا پای جان پای ارمانهای انقلاب وخون شهدا وحفظ حیا وعفاف بانوان سرزمینم می ایستم.
  • سعیدمرادی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    رهسپاریم باولایت تاشهادت
  • فاطمه بختیاری IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اماده شهادتیم
  • مهدی موسیوند IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    انشالله اندکی نگاهی کند مارا طلبه ها مظلومند...
  • محمدمهدی منصوری پور IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    وقتی شیر تو بیشه کوتاه میاید ، شغال ها جولان میدن بیشه را از شر شغال ها پاک میکنیم
  • گدای ۱۴ معصوم IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    اجرکم عندالله
  • پری طالقانی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    نظر من این است تا آخرین قطره خون باید ایستاد و در برابر نابهنجاریها الخصوص بی حجابی ایستادگی کرد .
  • الهه امیرابادی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آماده شهادتم
  • رضاکرامت IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    مرگ بر منافق
  • حسین خزایی IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    .....
  • محمدعلی محمدی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • اکرم زنگنه IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • محمد رضائی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    همیشه باید آماده مرگ باشیم چ خوب است این مرگ شهادت در راه خدا باشد ومن آماده شهادتم
  • امیر IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    ما طلبه نیستیم ولی برای کشور ناموس و اعتقاداتمون جونمون میدیم انشالله خداوند مسئولین و طلاب ملاحظه کار و کسانی که قاطعیت در امور ندارند و با مجرم آشنا و غریبه به یک شکل برخورد نمی‌کنند رو هدایت کنه
  • سید حسن فتحی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آماده شهادتیم با اقتدا به مولایمان اباعبدالله الحسین و در مقابل فسق و فجور و ظلم ظالمان می ایستیم
  • روح اله IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اللهم ارزقناتوفیق شهادت.....انشالله روزیمون بشه اگرلیاقت داشته باشیم...
  • محمد رضا کارگر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    ما هم آماده شهادت ایم انشاالله
  • سیدمهدی هاشمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    باسمه تعالی فقه اهلبیت علیهم السّلام باشهادت آمیخته است وکسی که افتخارنوکری امام زمان عج الله تعالی فرجه الشّریف راداردهمواره درآرزوی شهادت به سرمی برد.
  • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    یاعلی
  • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    سربار امام زمان رهسپاریم با ولایت تا شهادت
  • حجت IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    ما ملت امام حسینیم، ملت حسینی هر لحظه باید منتظر شهادت باشه، اللهم عجل لولیک الحجه
  • حسین خردمندیان IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آماده شهادت لبیک یا خامنه‌ای
  • بنات الحیدر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    من و دوستام تقریبا همه روزه عصرها خیابون میریم
  • محمدحسین IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
  • یزدان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    من تقریبا ده روزه برا حوزه ثبت نام کردم به امید خدا اگه قبول شم بخدا قسم فقط بخاطر شهادت و حفظ ارزش های اسلامی میخوام شهید بشم .توکل الله وکفی بالله شهیدا
  • داود رجبی نیا IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    خدایا آخر عمر ما را به شهادت ختم فرما
  • ابراهیم ناصرنیا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 1
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ما ملت امام حسنیم ،ما ملت شهادتیم ،ما پیرو ولایتیم خونی که در رگ ما هدیه به رهبر ما ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
  • حسین IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فرحین بما اتاهم الله
  • علی فرجام IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. هرگونه آسیب رسانی به علمای تشیع،حمله به اسلام و تهاجم به اسلام،اقدام بر علیه حضرت حجت ارواحنافداه است. دفاع از علما،واجب بر حکومت اسلامی و مومنین است. و لعنة الله علی الظالمین.
  • محمد رضا کرباسی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    آنروز که برای سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعوت و انتخاب شدیم پیمان جان و پیمان خون بستیم. آری تا آخرین نفس و آخرین قطره خون بر سر پیمان ایستاده ایم. لبیک یا خامنه ای لبیک یا بقیه الله
  • علی مرادی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اگر الان به ما طلاب و روحانیون بی احترامی میشود دلیلش این نیست که با اسلام و دین دارند مقابله میکنند.خیر مردم ما الحمدلله دیندار هستند و اهل ایمان‌. ولی الان ما داریم کتک عملکرد سوء مسئولین رو میخوریم.این ربطی به دین و آیین نداره.ما طلاب چرا باید جانمان را سپر آقازاده هایی بکنیم که دارند تو مملکت چپاول میکنند و از تمام لذتهای دنیوی برخوردار هستند و اصلا فقر و مستاجری و مشکلات مادی نمیفهمند چی هست؟ حرف مردم اینه مردم با دین حقانیت اسلام هیچ مشکلی ندارند با روحانیت بابت دین و معنویت مشکلی ندارند.
  • علی ابراهیمی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    به یاد رفیقمون آرمان
  • سجاد احمدی قوهکی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    باید بدانیم در جای تاریخ ایستاده ایم و چه رسالت عظیمی به دوش میکشیم. از وقتی شنیدیم که امام حسین علیه السلام سر شهدا را به دامن میگیرد، سرم میل بریدن دارد
  • مجتبی قربانی زاده IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    راه شهید شدن ،شهید زندگی کردن است حاج قاسم عزیز )المجاهدین فی سبیل الله قواد اهل الجنه(....... مجاهدان در راه خدا رهبران اهل بهشتن
  • فاطمه IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    کاش طلبه بودم
  • آسمانی 135 IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ _ اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ما ملت امام حسنیم، ما ملت شهادتیم ، ما پیرو ولایتیم
  • کریم IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اللهم ارزقنا الشهادت فی سبیل دینک
  • محبوبه شفيعي IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    با سلام باید با عوامل توطئه گر وآدم کش وبی حجاب برخورد جدی شود لطف مسئولین مماشات نکنند فرزند کنید فرزند خودتون رو کشتند یاموردتعرض قراردادند لطفا پیگیری جدی کنید خواهش میکنیم
  • محمدهادی آراسته IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    تشکر
  • سرباز ولایت IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اماده دفاع و شهادت در خدا و سیره اهل بیت هستیم به امید خدا💪🇮🇷🇮🇷
  • سیدعیسی موسوی IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    آماده شهادتم
  • سید مهدی سیاوشی IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    عاشق اگر رنگ و بوی معشوق را نداشته باشد، عاشق نیست. السلام علی الشیب الخضیب السلام علی الخد التریب
  • سید محسن علوی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    هیهات من الذله
  • عسگر شیردل IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    خدا منت گذارد و شهادت را به ایّ نحو روزیم کند
  • رضا جان IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام.فرمود برای شهید شدن باید شهیدباشیم.شهید از همه ی تعلقات جدا میشه و فقط به تکلیف و رسیدن به محبوب فکر میکنه.وضعیت امروز جامعه از ۲۰سال پیش شکل گرفته.آرام اما مخرب.همه در خواب غفلت بودند و گرفتار شعار، شد این.امروز هم تکرار همون اشتباهاته.بعضی منفعل.بعضی احساساتی.بعضی هم شعار.عده ی کمی اما در صحنه واقعی جامعه با عمل مالک اشتر گونه مشغولند.علی مالک میخواد.یا علی
  • محسن IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    شهادت،معامله ای پرسود و بی نظیر با خدا میباشد.لبیک یا خامنه ای
  • سید حسن میرباقری IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    آماده شهادتی.
  • فردین دیندار IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    از اول اسلام باطل ها علیه حق اقداماتی انجام دادند ولی به هیچ وجه موفق نشدندخیلی از عمامه را اندختند ولی به هیچ عنوان موفق نشدند ای کاش خداوند متعال توفیق شهادت اینچنین رو نصیب ما هم نصیب بگرداند
  • شیرین نادی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    تاخون دررگ ماست خامنه ای رهبرماست
  • علی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    اگر خداوند لیاقت شهادت به من بدهد نعمتش را بر من تمام کرده است
  • مرضیه DE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    حجاب مصونیت است نه محدودیت
  • میثم IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    انشالله بعد از یک عمر خدمت به دین خداوند توفیق شهادت به بنده عنایت کنه
  • محسن IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    دلخوشی مان این است که هرچه بیشتر از ما میکشند مردم بیدار تر میشوند.
  • عزت درودگری IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    بنده هر لحظه آماده شهادتم برای خدا،،برای ائمه اطهار علیهم السلام، ، برای ولایت فقیه، ، برای ایران سرافراز، ، رهبرم سید علی خراسانی، ،لب تر کن،،برات جانم را فدا کنم،،، جانباز شیمیایی ناقابل از شهرستان باروق
  • طلبه مهران صادقی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    جانم فدای رهبرم.تا خون در رگ ماست هدیه له رهبر ماست
  • مسلم IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    آماده آییم تاشهادت
  • ابوالقاسم سنائی CA ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    برای ارزشهای دین و معارف اهل بیت علیم السلام با اشتیاق آماده شهادتم. امیدوارم لایق باشم .
  • عباس عشریه IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام این پویش بسیار عالی وبجاست در شرائط ‌کنونی که انواع واقسام هجمه وشبهه افکنیها نسبت به حوزه دین واسلام وارد شده است وکسانی در مراکز حساس هستن که با وجود آنان باید فرموده آقا امام حسین ع را به زبان آورد که علی اسلام السلام......
  • Mohammad ali IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    عالی
  • احمد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    وچه جایگاهی بالاترازاین که چه شهادت نصیب شودیاخداوندمصلحت دهدادامه مسیردهیم،درهردوحالت خدلونددستمان رهانکند،والسلام
  • مرتضی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    این خون شهدای عزیزمون هست که باعث میشه غیرت و وجدان بعضی از مردم و مسولین که به این نظام پشت کردن باعث میشه تا از این خواب جهالت بیدار بشن
  • زهرا IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 1
    آفرین بر غیور مردان ایران زمین به امید بیداری همه مردم ایران
  • حمیدرضا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    ماباید جهاد کنیم . وراه شهدا رابرویم . اماده ایم که شهید بشویم . من پشت روحانیت،وطلاب هستم. #شهادت
  • طلبه حسین حسامی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت آرزوی این طلبه کمترین است که شاید با خون ناچیز خودم قطره ای باشم در تبلور و مظلومیت این اسلام عزیز اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
  • سید علیرضا حیدری IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    من خودم طلاب هستم انشالا خداوند شما رو با اهل بیت علیهم السلام و پیامبران مشهور بفرما. دست همتون درد نکنه
  • سید طباطبایی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    شهادت تا سعادت ما کفن پوشان هر لحظه جانمان رو فدای آرمان های و ارزش های دین وزن میکنیم یا علی گفتم و عشق آغاز شد اگر مداد العلماء افضل من دماء الشهداء است اوّلاً، و اگر شهادت عالی‌ترین آمال اولیاء الله است ثانیاً، عالمی که در خون مقدسش غلطیده شود، سرآمد اولیاء شهید الهی است بکشید ما را، ما را از مرگ هراسی نیست خون ما شکوفاتر میشود اگر این خون ناقابل من باعث حتی بقای نیم روزه اسلام میکنند بذار بریزد خون و جان اگر شکوفایی نکنند ارزشی ندارد
  • عباس عشریه IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام بسیار عالی جان ندارد پیش رویش ارزش یک تار مویش .... رزقنا الله شهادت فی سبیله
  • محمدتقی‌سمیعی پاقلعه IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    نسال‌الله منازل الشهداء. طلاب در همه حال که استحمام میکنند یکی از اعمالشون غسل شهادت هست تا بوقتش به این آروزی زیبایشان برسند
  • احسان IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    یا علی مدد
  • حمید شرفی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    ای کاش انسان لیاقت شهادت داشته باشد چه فیضی بالاتر از نظر کردن به وجه خداوند ارحم الراحمین ؟ جان ناقابلم هزاران بار فدای یک تار موی رهبر عزیزم و میوه دل زهرا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انشاالله
  • موسی پیری US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    برای اسلام عزیز عزت وشرف. برای میهن عزیزمون برای رهبرمون حضرت اقا. آماده ی شهادتیم اگه لیاقت داشته. باشم.
  • محمد کیانی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم
  • محمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    ما گر ز سر بریده می ترسیدیم... در محفل عاشقان نمی رقصیدیم
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    من شنیدم سر عشّاق به زانوی شماست... و از آن روز سرم میل بریدن دارد....
  • د IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    این اقدامات علیه طلاب، نشانه این است که الحمدلله، طلاب خار چشم دشمنان اسلام و ایران هستند و سدّ محکمی در مقابل حملات آنان بوده و مانع از اجرای نقشه های شوم آنان می گردند؛ به همین خاطر هست که دشمنان تلاش می کنند آنها را از میان بردارند. إن شاء الله راهشان، مستدام باد.
  • بهرام صادقی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    شهادت ارزوی من است ..رهبری آبروی من است
  • زهرا دین محمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    شهادت زندگی جاودان
  • یادگاری IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    پویش نیاز نیست .ما در راه طلبگی بی‌جان و با عشق مولاعلی قدم برداشتیم . طلبگی یعنی عشق یعنی شهادت خدایاروزیمون کن
  • یادگاری IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    پویش نیاز نیست .ما در راه طلبگی بی‌جان و با عشق مولاعلی قدم برداشتیم . طلبگی یعنی عشق یعنی شهادت خدایاروزیمون کن
  • محمد IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    انشاالله
  • سیده عصمت CA ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    همه مشکلات ما از موقع شروع شد که سرهرحرفی واکنش نشون دادیم بدون تامل بدون فکر من اینکار ناپسند رو قبول نمیکنم گرفتن جان انسان های معصوم که هیچ ربطی به مشکلات ازجمله اقتصادی نداشتن عزیزان من آماده هستم پشت رهبرم و امام زمانم
  • محمد هادی بیژنی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    آماده شهادتیم
  • فدای مهدی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    شهدایی زندگی کنیم تا شهید بشیم
  • نصرالله کمیزی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    آماده آماده شهادتت وارزومه انشاالله شهید بشم
  • اصغر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    کار از بالا مشکل داره
  • .مهدی جاویدان IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    پیرو ولایت ...تا شهادت آماده شهادتیم ...
  • حسن IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    شهادت در راه خدا نهایت آرزوی ماست اللهم الرزقنا شهادة فی سبیلک
  • علی فلاح زرومی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    پویشی بسیار عالی ...! سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳ مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. قال أميرالمؤمنين علي بن أبي طالب عليهما الصلاة والسلام: أمرنا رسول الله .ص. أن نلقي أهل المعاصي بوجوه مكفهرة.
  • رضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    خوش به حال طلبه ها عجب سعادتی پیدا کرده اند. تمام هم و غم زندگیشان خدا و امام زمان عج است. ولی ما چه قطعا چشم انداز انقلاب روشن است و نقطه های کوچ سیاه مانع دیدن این چشم انداز نمیشوند. وقتی یقین بیاوریم که خدا با ماست دیگر از چه بترسیم؟ اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد. آل عمران ۱۶٠
  • پرویز غضنفرابادی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    جان خود را پای شعار دینی خواهیم داد
  • حمیدرضا شهریاری IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    0 0
    قال الله تعالی «مَن طَلَبَنی، وَجَدَنی و مَن وَجَدَنی، عَرَفَنی و مَن عَرَفَنی، أحَبَّنی و مَن أحَبَّنی، عَشِقَنی و مَن عَشِقَنی، عَشِقتُهُ. و مَن عَشِقتُهُ، قَتَلتُهُ و مَن قَتَلتُهُ، فَعَلَیَّ دیَتُهُ و مَن عَلَیَّ دیَتُهُ، فأنا دیَتُهُ.» ما از کشته شدن نمی‌ترسیم که خداوند ما را برگزیده است
  • میثم IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    لبیک یا حسین
  • محمد جواد نوتاش IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آل عمران فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺍﺯ ﺑﺨﺸﺶ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻋﻄﺎ ﻛﺮﺩﻩ ﺷﺎﺩﻣﺎﻧﻨﺪ ، ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﭘﻲ ﺍﻳﺸﺎﻧﻨﺪ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﭙﻴﻮﺳﺘﻪ ﺍﻧﺪ [ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎم ﺑﻪ ﺷﺮﻑ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻧﺎﻳﻞ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ ] ﺷﺎﺩﻱ ﻣﻰ ﻛﻨﻨﺪ ، ﻛﻪ ﻧﻪ ﺑﻴﻤﻰ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭﻧﻪ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ .(١٧٠) اگر مقصود و هدف از طلبگی و نوکری امام زمان عجل الله شهادت باشد پس چه باک به قول امامم اباعبدالله الحسین "فیا سیوف خُذینی ...
  • یاسر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خدا من را تا اخر عمر لیاقت سربازی بدهد و مرا از این توفیق محروم نکند🙏 اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک🙏⚘️🙏
  • گمنام IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
  • سیدریاض ثابتی IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    لبیک لبیک لبیک یا مولای یا صاحب الزمان..... تو مکن تهدیدم از کشتن که من تشنه زارم به خون خویشتن گر بریزد خون من آن دوست رو پای کوبان جان برافراشنم بر او رقص و جولان بر سر میدان کنند رقص اندر خون خود مردان کنند چون جهند از دست خود دستی زنند چون رهند از نقص خود رقصی کنند این پیام سربازی از "ملت امام حسین" و "ملت شهادت" است. پیامی محکم برای کج اندیشانی که فکر میکنند میتوانند با تهدید و ترور چراغ مکتب عاشورا را خاموش نمایند! زهی خیال باطل...! طلابی که سه سال در درس فقه لمعه ی دو عالم شهید، #مشق_عشق میکنند و آرزوی قلبی شان شهادت و #رقص_در_خون است؛هرگز از تهدیدات استکبار خونخوار و مزدورانش نترسیده و از این راه نورانی پای به عقب نمیگذارند. دشمن بداند که مردم بصیر و انقلابی هرگز از روحانیت اصیل جدا نشده و نمیشوند و همواره پیشتیبان و حامی روحانیت هستند و این همراهی را بارها در استقبال از برنامه های دینی و تشییع پیکر شهدای روحانی و مجتهدین نشان داده اند.
  • نصیبه IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    آماده شهادتم
  • ابوالفضل براتی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    من دوست شهادت
  • ابوالفضل براتی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    من دوست شهادت
  • هوالحق IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    طلبه نیستم ولی شریک زندگی طلبه هستم و افتخار میکنم که همسر طلبه ام ودوست دارم با همسر و فرزندانم در راه امام زمانم وولی فقیه تام جان بدم
  • Amini IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ماطلبه‌هستیم همچون‌مولایمان‌لباس‌می‌پوشیم... همچون‌مولایمان‌موردإتهام‌قرارمی‌گیریم... همچون‌مولایمان‌توسط‌دشمنان‌دین‌کشته‌خواهیم‌شد.. #من_یک_طلبه_ام🕊🌷🕊
  • علی اصغر IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    آماده مدافع حرم مردم مظلوم فلسطین هستم
  • مرتضی سرگلزایی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام از شهادت در راه حق هیچ ابایی نیست
  • محمد محمودی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    وقت پیکار امام حسنی هاست...
  • حاج قاسم IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    شهادت افتخار ماست. این چه شوری است که در خلق عالم است از خدا خواهیم توفیق ادب. یاران التماس دعا و دستگیری دارم. داغ اجازه ندادن به رفتن جنگ داعش بر قلبم دارم سالهاست میسوزم. این بار. از تو به یک نشانه از ما به سر دویدن
  • مصطفی نصراللهی نصرآباد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    یا ثارالله من خادم سربازان امام زمان هستم . خوشا به حال شهیدان که به ظاهر جسم پاکشان رفته ولی شهدای شاهد خداوند متعال هستند زهی سعادت انشالله این حقیر نیز لیاقت شهید شدن در راه اسلام و خداوند متعال را داشته باشم و اثری از جسم فانیم باقی نماند انشالله