دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان در نشستی با نمایندگان طلاب و فضلای استان مقیم قم، گفت: برای اقامه نماز در ادارات، نهادها و سازمان ها کمبود امام جماعت داریم و همچنین مساجد استان، شهرها و روستاها واقعا کمبود هست، ان شاء الله روحانیون ساکن شهر قم به آیه “نفر” عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه هم اندیشی حجت الاسلام مجید آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید موسوی مدیر مرکز خدمات استان آذربایجان شرقی و حجج الاسلام غیبی، عباسی، مرندی و وطن پرست نمایندگان طلاب استان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در دفتر امام جمعه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام غیبی نماینده طلاب شهر تبریز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای ستاد اقامه نماز استان، با اشاره به وضعیت نمازخانه های بین راهی، گفت: الحمدلله وضع نمازخانه های بین راهی خیلی بهتر شده و کمبودها و نواقص موردی هم رو به بهبود است، مخصوصا مسجد بین راهی امام خمینی(ره) هرزند شهرستان مرند که با کمک و حمایت مستقیم ستاد توسط خیرین مسجد ساز رو به بهبود است.

حجت الاسلام آقاجانی هم با خیر مقدم به نمایندگان طلاب استان، با اشاره به آیه ۱۲۲ سوره توبه، گفت: امروز بیش از پیش نیاز به حضور طلاب در جامعه، مساجد و ادارات هستیم، متاسفانه طلابی که به قم حجرت می کنند، عده ی کمی برمی گردند و به آیه “نفر” عمل می کنند.

وی با بیان نیاز مبرم ستاد به طلاب واجد شرایط تاکید کرد و افزود: ما برای اقامه نماز در ادارات، نهادها و سازمان ها کمبود امام جماعت داریم و همچنین مساجد استان، شهرها و روستاها واقعا کمبود هست، ان شاء الله تدبیری کنید که روحانیون ساکن شهر مقدس قم به آیه “نفر” عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha