دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نادر طالب زاده

حوه/ عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم تصریح کرد: تقویت جبهه انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل، دغدغه جدی مرحوم نادر طالب زاده بود.

حجت الاسلام علی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد درگذشت هنرمند شاخص و متعهد، مرحوم طالب زاده ابراز داشت: از جمله مهم ترین شاخصه های نادر طالب زاده می توان به دشمن شناسی، مخاطب شناسی و موقعیت شناسی آن مرحوم اشاره کرد، چه آن که برخلاف برخی افراد که مسایل داخلی و گاه مباحث حاشیه ای برایشان مطرح و دغدغه است، ایشان به دنبال پرداختن به مساله دشمن و دشمن شناسی و همچنین چگونگی تقویت جبهه انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل بود به نحوی که تقویت این جبهه از جمله مهم ترین دغدغه هایش به شمار می رفت.

وی افزود: مرحوم طالب زاده، غرب جغرافیایی را نمی زد بلکه غرب فرهنگی و فکری را می زد و با توجه به شناختی که از آمریکا داشت، به خوبی می دانست که بقیه غربی ها در واقع نوچه های آمریکا هستند، ضمن آن که در برنامه های علمی و فکری و رسانه ای خود از قوی ترین نظریه پردازان و اندیشمندان خود غرب و آمریکا دعوت می کرد و لذا حرف های جدی در همین برنامه ها از جمله در برنامه "عصر" شبکه افق مطرح می شد.

مدرس و پژوهشگر سواد رسانه همچنین گفت: یکی از رسانه ها بعد از درگذشت ایشان تیتر بسیار معناداری برای مطلب خود انتخاب کرده بود و در وصف مرحوم طالب زاده، ایشان را فرنگ دیده ای عنوان کرده بود که به هیچ وجه فرنگی نشد.

وی بیان داشت: آن مرحوم در عین حال هیچ گاه خودش را درگیر بازی های سیاسی و حواشی آن نکرد بلکه خدمت به انقلاب و نظام اسلامی هدف و دغدغه اش بود و همه حواس و توان خود را در این مسیر متمرکز می کرد و به خاطر مجاهدت و اخلاصی که داشت، خدای متعال نیز یار و یاورش در همه کارها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha