دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمعیت وفاق اسلامی بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد: کارگران بحرینی مستحق توانمندسازی، فرصت‌های برابر و افزایش دستمزد هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تأکید کرد: شرایط کارگران بحرینی سال‌ها به دلیل نبود اصلاحات و اراده برای تغییر و سیاست‌های تبعیض‌آمیز، به حاشیه بردن و انتقام‌جویی، در تزلزل بوده است.

الوفاق در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی کارگر تاکید کرد: کارگران بحرینی مستحق توانمندسازی، فرصت‌های برابر و افزایش دستمزد و قبل از آن پرورش حس اولویت آنها نسبت به دیگران هستند.

جمعیت الوفاق بحرین، ادامه داد: سیاست های حمایت از خارجی ها و توانمندسازی آنها برای یافتن شغل و بازار کار، زندگی عمومی در کشور را تیره و تار می کند، زیرا شهروندان از این سیاست ها احساس ناامیدی و عصبانیت می کنند.

این جمعیت اشاره کرد: فریاد کارگران در بحرین خفه می‌شود، زیرا مقامات رژیم آل خلیفه، آزادی‌ها را سرکوب می‌کند، آزادی خواهان را تعقیب می‌کند، از تظاهرات جلوگیری می‌کند و کار صنفی را محاصره می‌کند و همه اینها برجسته‌ترین سرفصل‌های این مسئله است.

الوفاق بحرین از دولت خواست تا به سرعت وضعیت رو به وخامت نیروی کار در بحرین را اصلاح کند و به مشکلات دستمزد، فقر، بیکاری، تبعیض شغلی و شرایط سخت کار رسیدگی کند و بر لزوم گشایش آزادی برای کارگران برای بیان نظر خود تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha